Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
SLOVENSKA PODJETJA NA FACEBOOK-U
Avtorji:
ID
Majkić, Milan
(Avtor)
ID
Vukovič, Goran
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Majkic_Milan_2013.pdf
(1,41 MB)
MD5: 9260D3C3A2BD9D71B454FA6C36585DCF
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Uporaba interneta raste iz dneva v dan. Mobilne naprave, kot so mobilni telefoni in tablice, nam omogočajo dostop do svetovnega spleta skoraj na vsakem koraku. Ljudje kot socialna bitja nagonsko stremimo k povezovanju z drugimi ljudmi, zato razcvet družbenih medijev v zadnjih letih ne preseneča. Ker je čas, ki ga preživimo na raznih družabnih omrežjih, vsak dan večji, je prav to ustvarilo novo priložnost za marketing. V tem diplomskem delu nas zanimajo predvsem slovenska podjetja in njihova prisotnost na največjem družbenem omrežju – Facebook-u. V prvem delu smo se dotaknili teoretičnega dela marketinga, v nadaljevanju pa predstavili dobre prakse ter izvedli anketo. Ugotovili smo, da večina podjetij nima točno definiranih ciljev in zastavljene strategije za nastop na Facebook-u. Na podlagi podatkov, ki smo jih pridobili z analizo dobrih praks in anketo, smo sestavili postopkovnik, s pomočjo katerega lahko podjetja zastavijo strategijo za uspešen nastop na Facebook-u.
Ključne besede:
Facebook
,
družbeni mediji
,
družabna omrežja
,
marketing
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-41574
COBISS.SI-ID:
7218195
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:O5UVAPR5
Datum objave v DKUM:
02.10.2013
Število ogledov:
1984
Število prenosov:
165
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MAJKIĆ, Milan, 2013,
SLOVENSKA PODJETJA NA FACEBOOK-U
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=41574
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
SLOVENIAN COMPANIES ON FACEBOOK
Opis:
The internet has become more and more popular media. We use mobile devices such as mobile phone and tablets to access the world wide web in almost every situation. People tend to be social therefore it is no surprise that the social media grew bigger and bigger in the past years. Since we spend more and more time using different social media, this has created new marketing possibilities. In the thesis we explore Slovenian companies and their presence on the biggest social network – the Facebook. First we present the theoretical basis of marketing, then we go through some examples of good practice and show the results of a survey research. Most of the companies in the survey have no definite goal and they use no specific strategy for their Facebook representation. From the survey data and the examples of good practice we manage to create a procedure guide for a successful Facebook representation.
Ključne besede:
Facebook
,
Social media
,
Social networks
,
Marketing
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj