Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
OPTIMIZACIJA STREŽBE V ŠPORTNEM CENTRU Z METODO SIMULACIJE
Avtorji:
ID
Tvrdy, Maja
(Avtor)
ID
Kljajić, Miroljub
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Škraba, Andrej
(Komentor)
Datoteke:
VS_Tvrdy_Maja_2013.pdf
(1,69 MB)
MD5: 15DE9BB1173DF6F8B6CBBADA8D5EF264
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Dandanes je zadovoljstvo strank zelo pomembno. Naivno je upati, da se bodo nezadovoljne stranke še naprej vračale. Diplomsko delo obravnava problem dolge čakalne vrste na recepciji športnega centra. V delu se seznanimo s pretočnostjo skozi strežno mesto – recepcijo, z metodami in tehnikami dogodkovne simulacije ter orodjem za analizo omenjenega problema. Na recepciji nastane dolga vrsta, kar za stranke pomeni vsaj nekaj minutno čakanje. Z nekaj predlogi procesnih izboljšav bomo poskušali to čakanje skrajšati in s tem omogočiti strankam prijaznejši dostop do storitev. Cilji diplomskega dela so opraviti simulacijo (prikaz) obstoječega ter simulacijo izboljšanega stanja, opraviti primerjalno in stroškovno analizo, ter na podlagi dobljenih rezultatov v zaključku potrditi ali ovreči hipotezo, da bi zaposlitev dodatnega receptorja na dolgi rok prinesla pozitivne poslovne učinke.
Ključne besede:
optimizacija
,
dogodkovna simulacija
,
športni center
,
čakalne vrste
,
GPSS
Kraj izida:
Kranj
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-41320
COBISS.SI-ID:
7203603
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:VRLBWIFJ
Datum objave v DKUM:
17.09.2013
Število ogledov:
1947
Število prenosov:
138
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
TVRDY, Maja, 2013,
OPTIMIZACIJA STREŽBE V ŠPORTNEM CENTRU Z METODO SIMULACIJE
[na spletu]. Diplomsko delo. Kranj. [Dostopano 23 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=41320
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
OPTIMIZATION OF SERVICE AT THE SPORT CENTER WITH DISCRETE EVENT SIMULATION METHODS
Opis:
Nowadays, customer satisfaction is very important. We should not be naive to rely on the idea that the unsatisfied customers continue to return to us. We believe that we have good conditions to explore this issue, as discussed problem is observed daily. The problem is a long queue at the reception of the sports centre. This thesis gives us a unique opportunity to get intimately familiar with the flow-through reception, with the methods and techniques of discrete simulation and analysis tool to solve this problem. At present, matters do not function well as at the front desk a long waiting line of customers occurs, forcing them to at least a few minutes of waiting. With a few suggestions, we will try to optimize the above situation, to find the best solution for customers to get friendly access to services. With this, we will avoid the drop in the number of customers in the future, as they will be happy to return to our facility. The aim of this work is to carry out the simulation of the existing and the improved situation, to carry out a comparative cost analysis, and on the basis of the results obtained at the end to either confirm or refute the hypothesis that the engagement of additional receptor position may produce positive business outcome in the long run.
Ključne besede:
optimization
,
discrete event simulation
,
sports centre
,
waiting queue
,
GPSS
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj