| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:RAZISKAVA TRŽIŠČA IN ODLOČANJE O IZDELKU
Avtorji:ID Steiner, Nina (Avtor)
ID Radonjič, Dušan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Steiner_Nina_2013.pdf (1,01 MB)
MD5: 02614767E30C3B04E501C37ECCC63886
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Raziskovanje tržišča je pomemben faktor v organizaciji, s pomočjo katerega zbiramo in analiziramo podatke, ki smo jih pridobili z raziskavo. Pomembno je, da organizacija ugotovi, kako se prilagoditi porabnikom, da se doseže želena pozicija na trgu. Organizacija mora narediti načrt raziskave, kjer se opiše kaj je sploh problem, ki ga je potrebno raziskati in ugotoviti kako to izpeljati ter kdo bo vse to raziskoval. Raziskali in obdelali smo področje raziskovanja tržišča, ki nam je bilo v veliko pomoč pri naši primarni raziskavi. S to raziskavo smo ugotovili, kako pomembno je, da si organizacija pravilno zastavi raziskovalni problem in kako naporno je samo zbiranje podatkov ter njihova analiza. Osnovni namen diplomskega seminarja je bilo v razširjanju našega teoretičnega znanja o raziskavi trga in o odločanju o izdelku. Znanje smo si razširili z najrazličnejšo literaturo in s izvedbo primarne raziskave. S pomočjo rezultatov raziskave smo ugotovili, da so cena, kakovost in garancija izdelka najpomembnejši dejavniki, ko se porabniki odločajo za nakup mobilnega telefona. Delno gre temu rezultatu pripisati tudi dejstvo, da je v Sloveniji še vedno kriza in so zaradi tega porabniki veliko bolj pozorni na najrazličnejše stvari.
Ključne besede:Raziskava tržišča, življenjski cikel izdelka, nov izdelek, proces odločanja, znamka izdelka, cena izdelka, embalaža izdelka, kakovost izdelka, oglaševanje izdelka
Kraj izida:Maribor
Založnik:[N. Steiner]
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-41214 Novo okno
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:11531548 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:H3VVQVW2
Datum objave v DKUM:24.10.2013
Število ogledov:1434
Število prenosov:150
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
STEINER, Nina, 2013, RAZISKAVA TRŽIŠČA IN ODLOČANJE O IZDELKU [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Steiner. [Dostopano 29 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=41214
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MARKET RESEARCH AND DECIDING ABOUT THE PRODUCT
Opis:Market research is an important factor in an organization through which we collect and analyze the data that we have obtained through a survey. It is important that the organization finds out how to adjust to the consumer to achieve the desired position on the market. The organization needs to do the research plan, in which they describe what is the problem that needs to be explored and figure out how to pull this off, and who will all be explored. We studied and analyzed area of market research, which have been a great help in our primary research. With this study, we see how important it is for an organization to properly research the problem and how difficult it is to collect the data and their analysis. The main purpose of the thesis was to spread our theoretical knowledge of the market survey and the decision about the product. We have expanded our knowledge with a contemporary literature and the implementation of primary research. Using the survey results, we found that the price, quality and warranty of the product are the most important factor when consumers choose to purchase a new mobile phone. Partly this result is attributable to the fact that Slovenia is still crisis and as a result, consumers are much more aware of various things.
Ključne besede:Market research, life cycle of the product, new product, decision – making process, brand product, price of the product, product qualitiy, packaging product, product advertising


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici