Naslov: | ZUNANJI DEJAVNIKI, KI VPLIVAJO NA STRATEŠKE MOŽNOSTI MANAGEMENTA KLJUČNIH KUPCEV V PODJETJU GORENJE D.D. |
---|
Avtorji: | ID Travnšek, Andreja (Avtor) ID Štrukelj, Tjaša (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | VS_Travnsek_Andreja_2013.pdf (398,37 KB) MD5: A8920D42E624EB23555BFE3E225BF67A
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
|
---|
Opis: | Rast in razvoj podjetja je odvisna od mnogih notranjih in zunanjih dejavnikov. Namen diplomskega seminarja sta vpliva zunanjih dejavnikov na strateške odločitve v službi ključnih kupcev v podjetju Gorenje d.d. To so dejavniki, ki v podjetju Gorenje d.d. vplivajo na strateške odločitve ne samo pri odnosu do ključnih kupcev, pač pa pri vseh strateških odločitvah, ki jih v podjetju sprejmejo.
Vpliv zunanjih dejavnikov na strateške odločitve managementa ključnih kupcev je velik. Podjetje Gorenje d.d. je v panogi kjer je konkurenca izredno močna. Potrebne so pravilne strateške odločitve, da se vplivi zunanjih dejavnikov izkoristijo in vplivajo na rast in razvoj podjetja. V diplomskem seminarju so zbrani ključni kupci v podjetju Gorenje d.d. Ključni kupci podjetja Gorenje d.d. morajo vzdrževati image, katerega si je podjetje v preteklosti že ustvarilo. Za ohranitev tržnih deležev na obstoječih trgih se je potrebno boriti. Zato so v podjetju Gorenje d.d. organizirali službo ključnih kupcev. V nalogi smo izoblikovali tudi poslovna področja. Poiskali smo strateške možnosti, ki jih podjetje Gorenje d.d. lahko izkoristi. S portfolio analizami smo ključne kupce po poslovnih področjih tudi vsebinsko analizirali, z vidika donosnosti in tveganosti naložb.
Podjetje Gorenje d.d. mora s svojo rastjo in razvojem delovati tako, da uresničuje v prvi vrsti zastavljeno vizijo, da postane podjetje Gorenje d.d. s svojimi blagovnimi znamkami Gorenje, Atag, Mora, Pelgrim, Etna, Körting in Sidex pomemben prodajalec bele tehnike na evropskem trgu, kasneje tudi na bližnjem azijskem in daljno azijskem področju ter ostalem delu sveta. S prognozirano politiko podjetja mora izkoristiti bilančni potencial –povečati dobiček z namenom reinvestiranja v rast in razvoj službe ključnih kupcev v podjetju Gorenje d.d. Dosegati mora vedno znova inovativnost pri prodaji svojih izdelkov, asortiman prilagajati tržnim potrebam tudi tako, da se zapolnjujejo tržne praznine. |
---|
Ključne besede: | Ključni kupci, strategije, trgovske verige, skupine trgovcev, industrijski posli, direktni kupci, odnosi, tržne praznine |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [A. Travnšek] |
---|
Leto izida: | 2013 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-40932  |
---|
UDK: | 005.2 |
---|
COBISS.SI-ID: | 603176  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:G2EXA6UC |
---|
Datum objave v DKUM: | 20.08.2013 |
---|
Število ogledov: | 3479 |
---|
Število prenosov: | 324 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | EPF
|
---|
:
|
TRAVNŠEK, Andreja, 2013, ZUNANJI DEJAVNIKI, KI VPLIVAJO NA STRATEŠKE MOŽNOSTI MANAGEMENTA KLJUČNIH KUPCEV V PODJETJU GORENJE D.D. [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Travnšek. [Dostopano 27 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=40932
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Iščem podobna dela... 
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |