Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
RAZISKAVA SLOVENSKEGA TRGA NARAVNE KOZMETIKE
Avtorji:
ID
Bračko, Natalija
(Avtor)
ID
Iršič, Matjaž
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Bracko_Natalija_2013.pdf
(649,60 KB)
MD5: 85C11181ABA10A13E80FB9EEDAD1E69A
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Slovenski trg naravne kozmetike je majhen, na njem pa je prisotnih več kot 50 tujih blagovnih znamk certificiranih naravnih kozmetičnih izdelkov. Svojega proizvajalca, ki bi proizvajal naravne kozmetične izdelke, ki bi bili potrjeni z ustreznim certifikatom, zaenkrat še nimamo. Tuje blagovne znamke najdejo pot v Slovenijo preko slovenskih podjetij, ki te blagovne znamke tudi zastopajo in prodajajo na različnih prodajnih mestih po celotni Sloveniji. Certificirani naravni kozmetičnih izdelki so na voljo tudi preko spleta. Podatke o uporabi naravnih kozmetičnih izdelkov smo pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika. Rezultati so pokazali, da imajo med anketiranimi največjo prepoznavnost nemške blagovne znamke, kot so Alverde, Weleda in Dr. Hauschka.
Ključne besede:
Ključne besede: raziskava trga
,
naravna kozmetika
,
blagovne znamke
,
certifikati.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[N. Bračko]
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-40897
UDK:
339.13
COBISS.SI-ID:
11502364
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:2XYSSCZD
Datum objave v DKUM:
14.10.2013
Število ogledov:
5349
Število prenosov:
1181
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BRAČKO, Natalija, 2013,
RAZISKAVA SLOVENSKEGA TRGA NARAVNE KOZMETIKE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Bračko. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=40897
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Izbor celovite programske rešitve za manjše podjetje
Celovite informacijske rešitve na podlagi Microsoft Dynamics NAV
Upravljanje oskrbne verige s poslovno informacijskim sistemom Microsoft Dynamics NAV 2015
Kritična analiza vpeljave celovite programske rešitve v hčerinska podjetja
Uvedba celovite programske rešitve SAP ERP na primeru nabavnega procesa
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Dejavniki uspešnega uvajanja celovite programske rešitve v podjetje
Analiza predlogov uporabnikov za izboljšanje celovite programske rešitve
Uporaba celovite programske rešitve v izbranem podjetju
Uvajanje celovite programske rešitve Navision v DARS d.d.
Uvedba celovite programske rešitve v javnem podjetju
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THE NATURAL COSMETICS MARKET: RESEARCH OF THE SLOVENIAN MARKET
Opis:
Slovenian market of natural cosmetics is small, with more than 50 international brands of certified natural cosmetics products. For the time being, we don't have our own manufacturer, which produces certified natural cosmetics products. International brands find their way into Slovenia throught Slovenian compaines, which these brands also represent and sell at the various sales outlets throught Slovenia. Certified natural cosmetics products are also available online. Informations about the users of natural cosmetics products were obtained throught the questionnarie. The results showed that among the interviewed have maximum visibility German brands such as Alverde, Weleda and Dr. Hauschka.
Ključne besede:
Keywords: market research
,
natural cosmetics
,
brands
,
certificites.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj