| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:REORGANIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV V PODJETJU X
Avtorji:ID Banfi, Igor (Avtor)
ID Uršič, Duško (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Banfi_Igor_2012.pdf (521,13 KB)
MD5: A4EB054EE7A7E68563E4C7DB9488A3D0
PID: 20.500.12556/dkum/2343d5ea-c4a7-4ba2-8817-29ab3f95547c
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V podjetju x smo pristopili k celostnemu obravnavanju problema v želji, da prilagodimo podjetje novim zahtevam na trgu. To bi želeli storiti tako, da ne izčrpavamo zgolj dobavitelje, ampak jih obravnavamo kot partnerje. Dobavitelji so ogledalo podjetja (Kobayashi). Enako velja za kupce, da bodo v nas skozi blagovno znamko videli zanesljivega in stabilnega dolgoročnega partnerja. Ob tem seveda ne smemo pozabiti na zaposlene, kajti le ti ustvarjajo podjetje. Pomembni pri podjetju so njegova vizija, strategija ter namen, zakaj sploh in pod kakšnimi pogoji POSLOVATI. Zato sem se v diplomskem delu osredotočil na celostno rešitev s poudarkom na nabavi, ustrezno obravnavo prodaje ter potrebnimi tehničnimi rešitvami za zagotovitev delovanja celotnega sistema. Preko spletnega portala smo povezali dobavitelje, kupce, skladišče (zalogo), neodvisni inspekcijski servis, logistični center na Kitajskem in podjetju X in nenazadnje tudi agentsko mrežo. Vse skupaj smo povezali v en sam sistem, do katerega dostopajo vsi uporabniki, vsak na svojem nivoju preko interneta. Medsebojna interakcija poteka v realnem času. Projekt je bil delno izpeljan kljub temu, da ga država z razpisom na P4 ni odobrila in ni prispevala nič. Zaradi obsežnosti projekta, ne zgolj finančno, ampak predvsem sistemsko, je projekt še vedno v fazi dodatne izgradnje, kljub temu, da je osnovni del bil implementiran že v oktobru 2006 in leta 2009 bil nagrajen kot naj e-podjetje. Tako so nam, če ne denarno, pa vsaj moralno priznali, da je projekt uspešen pa čeprav brez udeležbe denarja iz razpisa P4. Nedvoumno pa bi bil projekt ob pomoči države že v celoti izpeljan.
Ključne besede:Reorganizacija, poslovni procesi, podjetniška praksa
Kraj izida:Murska Sobota
Založnik:[I. Banfi]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-38616 Novo okno
UDK:005.5
COBISS.SI-ID:11194396 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:OZESIAKU
Datum objave v DKUM:15.11.2012
Število ogledov:1196
Število prenosov:202
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
BANFI, Igor, 2012, REORGANIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV V PODJETJU X [na spletu]. Diplomsko delo. Murska Sobota : I. Banfi. [Dostopano 14 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=38616
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:REORGANISATION DESIGN OF BUSINESS PROCESS IN COMPANY X
Opis:Company x has decided for an overall problem treatment wishing to adjust the company according to the forthcoming market demands. To achieve just that we won't merely benefit from our suppliers but treat them as partners. As suppliers reflect the company. (Iwao Kobayashi). The same goes for customers – to make them see us as a reliable, stabile and a long-term partner through our brand name. What mustn't be forgotten are the employees for they create a company. What makes a successful company is its vision, strategy, the purpose why and what conditions are the most convenient to transact business. My thesis was therefore about the overall solution, stressing the purchasing, accurate treatment of sale and the necessary technical solutions to maintain the functioning of the entire system. What we have done/will do in the future, is connect suppliers, customers, stock, an independent inspection service, logistic centre in China, employees at company X and the agent network via Internet. All together was organised as a system which is available to all users, each user according to their own level via Internet. The mutual interaction is based on real-time computing system. The project was partially carried out despite not being approved by the state and consequently with no financial contribution. Due to the extensive scope of the project, considering not only the financial but most of all the systemic aspect, it is still not entirely completed despite its fundamental particle being implemented in October 2006 and rewarded as the most successful e-company in 2009. Therefore, the success of the project was at least acknowledged morally if not financially. It would undoubtedly be carried out completely with the help of the state.
Ključne besede:Reorganization, business processes, business practices


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici