Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
SODELOVANJE STROKOVNIH DELAVK PRI IZVEDBI PLESNE DRAMATIZACIJE
Avtorji:
ID
Tovšak, Špela
(Avtor)
ID
Ilić, Olivera
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Tovsak_Spela_2012.pdf
(1,04 MB)
MD5: 7F365A2E5E566A6E01F31D37A95969D5
PID:
20.500.12556/dkum/7b40a642-0ae4-4e75-be1b-a46f138d444f
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomsko delo z naslovom Sodelovanje strokovnih delavk pri izvedbi plesne dramatizacije obsega teoretični in empirični del. V teoretičnem delu je poudarek na sodelovanju, komunikaciji, skupinski dinamiki, konfliktih ter reševanju le-teh. V empiričnem delu je namen vzpodbuditi vzgojno delo s poudarkom na plesni vzgoji ter omogočiti sodelovanje delavk v okviru izvedbe plesne dramatizacije Medved išče pestunjo. V raziskovalni vzorec je bilo vključenih šest vzgojiteljic ter pomočnic, ki svoje delo opravljajo v VVZ Slovenj Gradec. V določenem časovnem obdobju so se seznanile s plesno dramatizacijo, predstavljeni so jim bili osnovni gibalni motivi ter glasba. Nudena jim je bila možnost lastne improvizacije in domišljije pri samem plesu in izdelavi rekvizitov. Postavljala so se vprašanja, kako se bodo strokovne delavke vključile v izvedbo plesa, ali si bodo pripravljene pomagati, kakšna bo komunikacija med njimi, bodo nastopile težave, kako jih bodo rešile, v kolikšni meri bodo osvojile ples, kakšno bo vzdušje in ozračje ob sami izvedbi plesa in kakšen bo odziv otrok, ali bodo plesno dramatizacijo sprejeli ter se kasneje poskušali tudi sami aktivno vključevati v dejavnost? Po osvojitvi plesne dramatizacije so se predstavile otrokom, ki obiskujejo vrtec ter ostalim delavkam.
Ključne besede:
plesna dramatizacija
,
sodelovanje
,
komunikacija
,
skupinska dinamika
,
ples
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[Š. Tovšak]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-36748
UDK:
373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:
19283464
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:YINOGDA4
Datum objave v DKUM:
02.08.2012
Število ogledov:
1734
Število prenosov:
173
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
TOVŠAK, Špela, 2012,
SODELOVANJE STROKOVNIH DELAVK PRI IZVEDBI PLESNE DRAMATIZACIJE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : Š. Tovšak. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=36748
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Bioinspired wood protection - evaluation of wood treated with biofinish
Wood protection from the olive industry
Wood modification in Slovenia
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Evaluation of locally available amorphous waste materials as a source for alternative alkali activators
Colloidal metal nanoparticles as a source for the growth of thin films
Waste Lignocellulosic Biomass as a Source for Bioethanol Production
Vpliv termične modifikacije na obstojnost tlačne deformacije toplotno zgoščenega lesa
Insekti kot vir hranil in bioaktivnih učinkovin
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
TEACHER TEAMWORK IN PERFORMING DANCE DRAMATIZATION IN KINDERGARTEN
Opis:
Thesis entitled Teacher teamwork in performing dance dramatization in kindergarten comprises of two parts: theoretical and empirical. The theoretical part emphasises cooperation, teamwork, communication, group dynamics, and solving conflicts. The aim of empirical part was to evoke education, emphasizing dance education while enabling teacher teamwork in performing dance dramatization of Medved išče pestunjo (Bear is searching for a nanny). The sample consisted of six kindergarten teachers and teacher assistants working in Slovenj Gradec kindergarten. Throughout a limited period of time they were introduced to dance dramatization, basic dance motives and music. They were autonomous in improvisation and imaginative approach to dance and props production. Throughout the research various questions were answered: how will the teachers get involved in dance performance; will they be willing to help each other; how will they communicate; will any problems occur and how will they solve them; how will they perform the dance; what atmosphere will they create when dancing and how will the children react: will they except the dance dramatization and later try to get involved in the activity themselves. The teachers performed the dance for the kindergarten children and co-workers.
Ključne besede:
dance dramatization
,
cooperation
,
teamwork
,
communication
,
group dynamics
,
dance
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj