Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
NOx and particulate matter (PM) emission reduction potential by biodiesel usage
Avtorji:
ID
Kegl, Breda
(Avtor)
Datoteke:
http://dx.doi.org/10.1021/ef7002393
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Neznano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:
The transport in many countries is the most significant source for NOx and particulate matter (PM) emissions. Therefore, the possibility of reducing NOx and PM emissions is experimentally investigated using biodiesel and some of its blends with mineral diesel. Attention is focused on the optimal bus dieselengine adjustments for each tested fuel. The obtained engine characteristics are compared to each other by considering the 13 modes of the European stationary cycle test. The optimal injection pump timings are determined with the aim of reducing harmful emissions, while keeping other engine characteristics within acceptable limits. The optimal fuel blend is suggested, and the harmful emissions (NOx, PM, CO, unburned hydrocarbon, and smoke) reduction is estimated.
Ključne besede:
internal combustion engine
,
NOx emissions
,
biodiesel fuel
Leto izida:
2007
PID:
20.500.12556/DKUM-25972
UDK:
621.436.019.9
COBISS.SI-ID:
11591446
ISSN pri članku:
0887-0624
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:5SYRSECU
Datum objave v DKUM:
31.05.2012
Število ogledov:
2304
Število prenosov:
64
Metapodatki:
Področja:
Ostalo
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KEGL, Breda, 2007, NOx and particulate matter (PM) emission reduction potential by biodiesel usage.
Energy & fuels
[na spletu]. 2007. [Dostopano 24 marec 2025]. Pridobljeno s: http://dx.doi.org/10.1021/ef7002393
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del revije
Naslov:
Energy & fuels
Skrajšan naslov:
Energy fuels
Založnik:
The Society
ISSN:
0887-0624
COBISS.SI-ID:
7266053
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
motorji z notranjim zgorevanjem
,
emisije NOx
,
biodieselsko gorivo
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj