| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza marketinškega komuniciranja na primeru vzajemnega sklada Topselection Garantiefonds : diplomsko delo
Avtorji:ID Krajnc, Jure (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Krajnc_Jure_i2007.pdf (806,25 KB)
MD5: 12923DCE56445FD1D08C231E8B88AB93
PID: 20.500.12556/dkum/293c42b8-44f9-4eee-bd5b-18b16f731c94
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:banke, storitve, vzajemni skladi, medorganizacijsko trženje, poslovno komuniciranje, strategija trženja, tržni mehanizem, oglaševanje, marketing mix, ekonomska propaganda, marketinški splet, komuniciranje, investicijski skladi, trženje, marketing, predstava, metode, bančno poslovanje, značilnosti, skladi, kapitalske družbe, fond, Slovenija, organiziranost, povezanost, opcije
Kraj izida:Maribor
Založnik:[J. Krajnc]
Leto izida:2007
PID:20.500.12556/DKUM-25147 Novo okno
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:9465884 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SKQJ2OZY
Datum objave v DKUM:30.05.2012
Število ogledov:1520
Število prenosov:58
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
KRAJNC, Jure, 2007, Analiza marketinškega komuniciranja na primeru vzajemnega sklada Topselection Garantiefonds : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Krajnc. [Dostopano 28 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=25147
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici