Naslov: | KAKOVOST ŠTUDIJA NA FAKULTETI ZA ORGANIZACIJSKE VEDE |
---|
Avtorji: | ID Potežica, Sanja (Avtor) ID Mayer, Janez (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | UNI_Potezica_Sanja_2012.pdf (935,29 KB) MD5: 97C1D8232BB7AD6FA85B7800A6069C59 PID: 20.500.12556/dkum/02f2ee4b-3a40-4c63-8677-b6ab4df7fd0d
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FOV - Fakulteta za organizacijske vede
|
---|
Opis: | Namen diplomskega dela je predstaviti nekatere vidike kakovosti študija in ugotoviti stališča študentov o kakovosti študija na Fakulteti za organizacijske vede. Dejstvo je, da se s problemom kakovosti študija soočajo fakultete po celotni Sloveniji, nas pa je zanimalo, kako študij in segmente študija ocenjujejo študenti naše fakultete.
Teoretični del diplomskega dela zajema definicije in segmente, na katere smo razdelili kakovost študija. Zelo kmalu smo prišli do spoznanja, kako obširna tema je pravzaprav kakovost študija in koliko faktorjev jo definira. Raziskovanje o kakovosti študija je zgodba, ki se nikoli ne konča, tako kot znanje. Teoretični del diplome predstavi opredelitve pojmov kakovosti študija, standardov, ki se jih visokošolske institucije držijo, opis bolonjskega procesa in predstavitev Fakultete za organizacijske vede.
V raziskovalnem delu smo prišli do želenih podatkov s pomočjo vprašalnika, ki smo ga naključno razdelili med študente. Zanimalo nas je, kako študenti zaznavajo kakovost študija, kaj pričakujejo od učiteljev, kaj jih motivira pri študiju, kako oziroma koliko so se pripravljeni vključiti v sam proces izobraževanja in ugotavljali smo, če so študenti višjih letnikov bolj pripravljeni prispevati h kakovosti študija.
V teoretičnem delu smo ugotovili, da se Fakulteta za organizacijske vede zaveda vrednosti kakovostnega študija in se vztrajno trudi dvigniti kakovost. V raziskovalnem delu pa smo s pomočjo anketirancev ugotovili, da študenti najbolj definirajo visoko kakovost študija z vrhunskimi učitelji, ki imajo profesionalen odnos do študenta, veliko praktičnega znanja, zanimivo pa je, da si študenti dejansko želijo med študijem napredovati tudi osebnostno.
Samo vzdušje na Fakulteti za organizacijske vede je ocenjeno kot ugodno, vendar nas moti relativno nizka ocena v povezavi z ustvarjalnostjo, ki je po mnenju študentov študij na Fakulteti za organizacijske vede ne spodbuja. Prav tako predlagamo, da bi učitelji v dobi informacijske tehnologije prilagodili ocenjevanje znanja, menimo tudi, da mora Fakulteta bolje spromovirati možnost prakse in študija v tujini ter e-študij, ki ga je akreditirala z letošnjim letom. |
---|
Ključne besede: | kakovost, izobraževalni proces, motivacija, vključevanje |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Leto izida: | 2012 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-22177  |
---|
COBISS.SI-ID: | 7035667  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:FJU3UN5Z |
---|
Datum objave v DKUM: | 06.08.2012 |
---|
Število ogledov: | 1759 |
---|
Število prenosov: | 199 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FOV
|
---|
:
|
POTEŽICA, Sanja, 2012, KAKOVOST ŠTUDIJA NA FAKULTETI ZA ORGANIZACIJSKE VEDE [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 27 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=22177
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |