Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
MOTIVACIJA PRI LIKOVNI VZGOJI
Avtorji:
ID
Kerin, Tjaša
(Avtor)
ID
Duh, Matjaž
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Herzog, Jerneja
(Komentor)
Datoteke:
UNI_Kerin_Tjasa_2011.pdf
(13,89 MB)
MD5: E75681B8BD2BB86247B4015112CDACF4
PID:
20.500.12556/dkum/2d1edd08-c9b8-455c-a417-7ccdd57f8879
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V teoretičnem delu diplomskega dela predstavljamo splošen pojem motivacije, pomen motivacije ter teoretična izhodišča. Povezujemo splošna teoretična izhodišča s poučevanjem likovne vzgoje ter artikulacijske značilnosti pri njenem pouku. Ob tem smo tudi izpostavili pomembnost motivacije pri likovni vzgoji ter navedli nekaj možnosti za uspešno realizacijo le-te. Dotaknili smo se tudi individualizacije pri likovni vzgoji ter sredstev za spodbujanje motivacije. V empiričnem delu dela predstavljamo rezultate raziskave, v kateri smo analizirali mnenje študentov razrednega pouka o pomembnosti motivacije pri likovni vzgoji in vplivu le-te na izdelke učencev glede na videno v času njihove pedagoške prakse. Študentje so tudi ocenili ustreznost izbiranja likovnega področja, tehnike in motivov ter načinov izvajanja motivacije njihovih mentorjev v času opravljanja pedagoške prakse. Vse to smo spremljali tudi sami v prvi triadi neposredno ob hospitacijskih urah. Rezultati kažejo, da se učitelji poslužujejo osnovnih likovnih motivov in tehnik. Učitelji bi morali v pouk vključevati zanimive motive in tehnike ter tako spodbujati otrokovo domišljijo. Kot motivacijska sredstva učitelji največkrat uporabijo literarno predlogo (pesmi, zgodbice, članke itd.), kar je za njih najlažja pot, vendar nima pravega učinka. Zato menimo, da bi bilo potrebno učitelje seznaniti z novejšimi strategijami motiviranja. Učitelji v veliki meri ne izvajajo demonstracije (ključnega pomena za razumevanje), učence premalo vzpodbujajo med ustvarjanjem in preveč posegajo v njihovo delo. Iz tega je razvidno, da se še vedno daje premalo poudarka na motivacijo, s tem pa se učencem ne pomaga uporabljati domišljijo, ki je pri likovni vzgoji ključnega pomena.
Ključne besede:
razredni pouk
,
osnovna šola
,
likovna vzgoja
,
motivacija
,
učna motivacija
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Kerin]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-21468
UDK:
73/76(043.2)
COBISS.SI-ID:
18817800
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:Q5WUBCLL
Datum objave v DKUM:
14.12.2011
Število ogledov:
4593
Število prenosov:
555
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KERIN, Tjaša, 2011,
MOTIVACIJA PRI LIKOVNI VZGOJI
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Kerin. [Dostopano 24 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=21468
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
MOTIVATION IN ART EDUCATION
Opis:
The theoretical part of the diploma paper gives a general description of the term "motivation", the importance of motivation and some theoretical basis. General theoretical bases are linked with the teaching process of the arts as a curriculum subject and its articulating characteristics during such a process. Special emphasis has been given to the meaning of motivation in art education and a few options for its successful achievement are mentioned. Further aspects covered include individualisation in art education and methods to be used for encouraging motivation. The empiric part of the paper gives the results of a survey in which different views of students of primary teacher education course, during their practical work in the classrooms have been assessed, concerning importance of the motivation in art education and its impact on the success achieved by the pupils. The students also assessed the suitability of the art area chosen, techniques and motifs, as well as motivation methods applied by the students during their work practice. All these were supervised by our team during the first triad directly during the classes. The results demonstrate that the teachers use fundamental art motifs and techniques. Teachers should include interesting motifs and techniques in the teaching process to encourage a child's imagination. Teachers most often use a literary source as a motif (a poem, a story, an article, etc.), which is the easiest way for them; however, it is not effective. Therefore, we believe that teachers should be informed of new motivation strategies. Teachers rarely employ demonstration (of key import for understanding), the pupils are insufficiently encouraged and teachers' interference with their work is excessive. This leads to a conclusion that not enough emphasis is placed on motivation, resulting in insufficient utilisation of pupils' imagination which is vital in art education.
Ključne besede:
primary education
,
primary school
,
art education
,
motivation
,
learning motivation
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj