| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:POSLOVNO DARILO KOT KOMUNIKACIJSKO ORODJE ZA POSLOVNE PARTNERJE
Avtorji:ID Platovnjak, Andreja (Avtor)
ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Udir Mišič, Katja (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Platovnjak_Andreja_2011.pdf (2,06 MB)
MD5: 1D8F1F9C8A2EA30DD206312F0C9556C4
PID: 20.500.12556/dkum/d771e712-68f0-4388-9fd0-ec27b6d758a6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Poslovno obdarovanje je umetnost in znanost, je komunikacijska vez in faktor, ki krepi in ustvarja trdnejše odnose. Dejstvo je, da so poslovni partnerji srce našega uspeha, zato je s stilom podarjeno darilo danes neprecenljivo, saj s svojim stasom izžareva žlahtnost in izvirnost pred poslovnim partnerjem. Kultura poslovnega obdarovanja dobiva nove razsežnosti,in sicer s tako imenovanimi tržno komunikacijskimi darili. Gre za način komuniciranja s poslovnimi darili in komunikacije, ki se z njimi ustvarja. Je nevidna komunikacijska vez, za katero velja, da je tržno in prodajno usmerjena. Kadar se ju uporablja združeno, sodita med sam vrh tistih aktivnosti, ki pripomorejo k še upešnejšemu poslovnemu odnosu kot tudi pospeševanju prodaje. Skrbno, natačno in premišljeno izbrano darilo, ki je tržno usmerjeno, je orodje za prave in dolgoročne uspehe, saj je interes zgraditi zaupanja vreden poslovni odnos vodilo vsakega ekonomsko in tržno naravnanega podjetja.
Ključne besede:Poslovno darilo, poslovni odnos, obdarovanje, tržno komuniciranje, tržno komunikacijske vezi.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Platovnjak]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-20904 Novo okno
UDK:659.446(043.2)
COBISS.SI-ID:15898902 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:EYXVE1HI
Datum objave v DKUM:14.10.2011
Število ogledov:11153
Število prenosov:272
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
PLATOVNJAK, Andreja, 2011, POSLOVNO DARILO KOT KOMUNIKACIJSKO ORODJE ZA POSLOVNE PARTNERJE [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Platovnjak. [Dostopano 28 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=20904
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:BUSINESS GIFTS AS A FORM OF COMMUNICATION WITH BUSINESS PARTNERS
Opis:The giving of business gifts is an art and a science. It is the communicational link and a factor that strengthens relationships and create them stronger. Fact is that business partners are the core of our success. A business gift given with style is priceless for the business partner because of its nobility and originality. The culture of business gifts is expanding with so-called marketing communications gifts. It is a way of communicating with business gifts and about the communications they create. It is an invisible communication link which is focused on marketing and sales. When used together they become a top activity which contributes to a more fruitful business relationship and it is also helping to speed up sales. A carefully, accurately and thoughtfully chosen gift that is market driven, is a tool for long-term success, because for every economic and marketing oriented company there is an interest of building up a trustworthy business relationship.
Ključne besede:Business gift, business relationship, gifts, marketing communication, marketing communication connections.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici