Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Strokovno izobraževanje in izpopolnjevanje učiteljev
Avtorji:
ID
Vrečko, Anja
(Avtor)
ID
Mohorčič Špolar, Vida
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Vrecko_Anja_2011.pdf
(936,23 KB)
MD5: 2631EADB5F4352AD9EF73F83EADCA60F
PID:
20.500.12556/dkum/8cbfbdea-3d19-4226-984d-d82728ced242
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
V diplomski nalogi Strokovno izobraževanje in izpopolnjevanje učiteljev nas je zanimalo predvsem nadaljnje izobraževanje učiteljev. Zanimalo nas je ali se učitelji po opravljeni diplomi udeležijo katere oblike dodatnega izobraževanja in izpopolnjevanja. Tako je bil naš prvi cilj, da se seznanimo s strokovnimi izrazi oziroma pojmi kot so strokovno izobraževanje, spopolnjevanje, izobraževanje odraslih, vseživljenjsko učenje idr. Nadalje smo se želeli seznaniti s ponudbo programov nadaljnjega izobraževanja, ki so na voljo učiteljem v Sloveniji ter kdo so njeni izvajalci. Ne nazadnje smo preučili tudi vire financiranja programov nadaljnjega izobraževanja ter primerjali strokovno izobraževanje in izpopolnjevanje učiteljev na Švedskem, Norveškem in Danskem. Namen in cilj diplomske naloge je bil ugotoviti ali se učitelji v Sloveniji udeležujejo nadaljnjega strokovnega izobraževanja in izpopolnjevanja. Zato smo izvedli anketno raziskavo pri učiteljih osnovnih ter srednjih šol po Sloveniji. Analiza rezultatov je pokazala, da se učitelji udeležujejo nadaljnjega strokovnega izobraževanja in izpopolnjevanja ter razkrila njihove razloge za udeležbo. Večina učiteljev je zadovoljna s ponudbo izobraževalnih programov, ki jim jih ponujajo izvajalci v Sloveniji, a vendar smo odkrili tudi njihove pomanjkljivosti ter razkrili katerih izobraževalnih programov si učitelji še želijo.
Ključne besede:
nadaljnje izobraževanje
,
vseživljenjsko učenje
,
izobraževanje odraslih
,
programi nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja
,
institucije
,
ki omogočajo nadaljnje izobraževanje
,
strokovno izobraževanje in spopolnjevanje
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[A. Vrečko]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-20085
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
18764808
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:WBMATEMG
Datum objave v DKUM:
18.11.2011
Število ogledov:
4068
Število prenosov:
460
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VREČKO, Anja, 2011,
Strokovno izobraževanje in izpopolnjevanje učiteljev
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Vrečko. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=20085
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Razvrščanje pri otrocih od 1 do 2 let
Varnost v prometu, vključevanje predšolskih otrok v promet
Izštevanke in matematika pri triletnikih
Merjenje dolžine v predšolskem obdobju
Predšolski otrok v prometu
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vzgojnopreventivne akcije v vrtcu in njihov pomen za varnost predšolskih otrok v cestnem prometu
Možnost povezovanja športnih in drugih vsebin v vrtcu na temo promet
Varnost uporabnikov rolerjev v prometu
Vloga policije pri vzgoji prometne varnosti v vrtcu in šoli
Medijska vzgoja v vrtcu
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Professional education and improvement of teachers
Opis:
The main aim of the thesis was to research continuing education of teachers. We wanted to know if teachers undertake any additional education or training after obtaining their diploma. Our first aim therefore was to get acquainted with terminology like in-service education, upgrading skills and knowledge, adult education, lifelong learning, etc. Next, we wanted to get acquainted with the programmes of continuing education offered in Slovenia and who the providers are. Last but not the least; we analysed sources of financing programmes of continuing education and compared in-service education and training of teachers to Sweden, Norway and Denmark. Aim of the thesis was to establish if teachers in Slovenia undertake any additional education and training. Therefore we distributed a questionnaire among teachers of primary and upper secondary schools in Slovenia. Analysis of the results shows that teachers do undertake continuing education and training. It also brought forward reasons for their doing so. Most teachers are satisfied with the offer of educational programmes available in Slovenia, but we also discovered their shortcomings and as well as what other educational programmes teachers would like to participate in.
Ključne besede:
continuing education
,
lifelong learning
,
education of adults
,
programmes of continuing education and training
,
providers of continuing education
,
in-service education and training
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj