Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
DEJAVNOSTI OKOLJSKE VZGOJE V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE - IGRA IN REKREACIJA V NARAVI
Avtorji:
ID
Turk, Petra
(Avtor)
ID
Fošnarič, Samo
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Rajšp, Martina
(Komentor)
Datoteke:
UNI_Turk_Petra_2011.pdf
(2,40 MB)
MD5: AC813873B91AC63D02742B446BE0FDE9
PID:
20.500.12556/dkum/c4f94790-5ed6-42ed-b244-ee45207094ad
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Pričujoče diplomsko delo je razdeljeno na dva dela – teoretični in empirični. V teoretičnem delu predstavljamo globalno stanje okolja in okoljsko vzgojo ter analizo vseh šestih učnih načrtov za pouk v prvem triletju s stališča okoljske vzgoje. Podrobneje analiziramo igro in rekreacijo v naravi. V drugem delu diplomskega dela, empiričnem delu, predstavljamo rezultate, podrobnejšo analizo in ugotovitve empirične raziskave, v katero je bilo vključenih 823 učencev in 56 učiteljic mariborskih osnovnih šol. Z empirično raziskavo smo želeli ugotoviti delež okoljskih aktivnosti v procesu načrtovanja in procesu izvajanja rednega vzgojno izobraževalnega dela v prvem triletju ter vplivu le-teh na popoldanske okoljske aktivnosti učencev. Pridobljena empirična spoznanja razkrivajo, da anketirane učiteljice prvega triletja pogosto načrtujejo in izvajajo igre v naravi, manj pa načrtujejo in izvajajo rekreacijo v naravi. Medtem ko se anketirani učenci v prostem času najraje vozijo s kolesom ali/in skirojem.
Ključne besede:
okolje
,
okoljska vzgoja
,
prvo triletje
,
učni načrti
,
igra
,
rekreacija
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[P. Turk]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-19833
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
18627848
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:QTQWYMYT
Datum objave v DKUM:
19.09.2011
Število ogledov:
3412
Število prenosov:
182
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
TURK, Petra, 2011,
DEJAVNOSTI OKOLJSKE VZGOJE V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE - IGRA IN REKREACIJA V NARAVI
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : P. Turk. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=19833
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Vloga socialnih iger pri pouku v prvem triletju osnovne šole
Okoljska vzgoja v prvem triletju osnovne šole
Dejavnosti okoljske vzgoje v prvem triletju osnovne šole - igra in rekreacija v naravi
Zanimivi motivacijski načini ozaveščanja učencev o zdravi prehrani v prvem triletju osnovne šole
Več čutno učenje in poučevanje spoznavanja okolja v prvem triletju osnovne šole
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Analiza poškodb otrok pri športnih dejavnostih v prvem triletju osnovne šole
Podaljšano bivanje s poudarkom na športni dejavnosti v prvem triletju osnovne šole
Nadstandardni program športne gimnastike, osnovne motorike in plesnih dejavnosti za učence v prvem triletju osnovne šole
Povezanost med športno dejavnostjo otrok v prvem triletju osnovne šole in njihovim preživljanjem prostega časa za računalnikom in televizijo
Vzgoja za smisel življenja
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ENVIRONMENTAL EDUCATION ACTIVITIES IN THE FIRST THREE YEARS OF COMPULSORY ELEMENTARY SCHOOL EDUCATION - OUTDOOR GAMES AND RECREATION
Opis:
The present thesis is divided into two parts – the theoretical one and the empirical one. In the theoretical part of the thesis we introduced global environmental state and environmental education, including the analysis of all six teaching plans for educational work in the first triad from the standpoint of environmental education. We analyzed the game and the recreation in nature in detail. In the second part of the thesis, i.e. in the empirical part, we introduced the results, a detailed analysis and the findings of the empirical research, which included 823 pupils and 56 teachers from the primary schools in Maribor. The goal of the empirical research was to determine the proportion of the environmental activities in the process of planning and carrying out the regular educational work in the first triad and the impact of such activities on the pupil's afternoon activities. Obtained empirical findings show that the interviewed teachers within the first triad plan and carry out the games in nature more often as compared with the recreation in nature, which is planned and carried out less frequently. Meanwhile, the interviewed pupils prefer to ride a bike or/and a scooter in their spare time.
Ključne besede:
environment
,
environmental education
,
the first triad
,
teaching plans
,
game
,
recreation
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj