Title: | OBVLADOVANJE KONFLIKTOV V ORGANIZACIJI |
---|
Authors: | ID Viher, Marina (Author) ID Uršič, Duško (Mentor) More about this mentor...  |
Files: | UNI_Viher_Marina_2011.pdf (503,99 KB) MD5: 61A03D82F9AFE50AF990A3BCBC0C6F01 PID: 20.500.12556/dkum/02b3b0e5-8236-4198-98a5-8eb36e9d87a5
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Final seminar paper |
---|
Organization: | EPF - Faculty of Business and Economics
|
---|
Abstract: | Kot že večkrat poudarjeno je treba v življenju in na delovnem mestu paziti na konflikte, s tem predvsem mislim, da jih omejimo, saj se jim popolnoma izogniti ni mogoče. Zakaj nebi našo energijo in čas raje preusmerili iz misli na konflikt sam na miselnost, kako bi si pridobili sposobnost za obvladovanjem le-teh. Na delovnem mestu je ta lastnost ne le dobrodošla ampak nujna za nemoteno delovanje podjetja.
Ker si v podjetju velikokrat na žalost ne moremo zbirati s kom bomo delali, si lahko pomagamo vsaj tako, da ljudi sprejmemo takšni, kot so in se raje posvetimo samokontroli sebe in ne spreminjanju drugih.
V vsakodnevnem bi bilo dobro, če bi imeli več strpnosti do drugih in bi poskusili vsaj razumet (če se že ne strinjat) stališča nekoga drugega.
Skozi diplomsko nalogo sem poskušala opredeliti konflikt sam, se pravi vzroke za nastanek, posledice in odzive ljudi. Ob tem sem spoznala, da določitev samega vzroka vedno ni lahka naloga in prav zato je tudi oteženo iskanje rešitve. Velikokrat pa je vzrok zelo jasen in zmotno bi lahko mislili, da je zaradi tega na dlani tudi uspešna rešitev. Najti pravo rešitev, še ne pomeni, da je konflikt rešen, saj se lahko zgodi, da se rešitev zaradi različnih dejavnikov ne more realizirati.
Naš največji sovražnik je v današnjem času stres. Vsak človek se je vsaj enkrat znašel zaradi stresa v konfliktu. Če se stres stopnjuje se lahko prevesi v izgorevanje in preobremenjenost na delovnem mestu. Posledica pa je lahko upad storilnosti in delanje napak.
V podjetju se mora že na začetku v temeljne cilje, vizijo in poslanstvo vključiti tudi motivacijski načrt zaposleni. S tem načinom bistveno pripomoremo k zmanjšanju stresa. Ljudje, ki se dobro počutijo na delovnem mestu so tudi bolj uspešni pri delu. V pristojnosti vodilnega v podjetju je, da neprestano bdi na ozračjem podjetja in spodbuja komunikacijo, saj je velikokrat kriva prav ta za nastanek konfliktov.
Kadar konflikti nastanejo je pomembno, da jih gledamo na pozitiven način, torej izvlečemo iz njih najboljše, kar lahko. Če ne vidimo nekih konkretnih pozitivnih posledic pri konfliktu, je vsaj ena prisotna in sicer, da bomo ob naslednjem podobnem konfliktu vedeli kako ravnati. |
---|
Keywords: | Vrste konfliktov, čustvena inteligenca, navzkrižje interesov, miselni vzorci, sprejemanje konflikta, reševanje konflikta |
---|
Place of publishing: | Maribor |
---|
Publisher: | [M. Viher] |
---|
Year of publishing: | 2011 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-19316  |
---|
UDC: | 005.3 |
---|
COBISS.SI-ID: | 10739484  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:CCIF8KOT |
---|
Publication date in DKUM: | 02.08.2011 |
---|
Views: | 2515 |
---|
Downloads: | 342 |
---|
Metadata: |  |
---|
Categories: | EPF
|
---|
:
|
VIHER, Marina, 2011, OBVLADOVANJE KONFLIKTOV V ORGANIZACIJI [online]. Bachelor’s thesis. Maribor : M. Viher. [Accessed 13 April 2025]. Retrieved from: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=19316
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: |  |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |