Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV Z IZDELKI PODJETJA MLEKARNA CELEIA, d.o.o.
Avtorji:
ID
Štefančič, Nataša
(Avtor)
ID
Mumel, Damijan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Stefancic_Natasa_2011.pdf
(1,95 MB)
MD5: 76EB71116F635AC6E6293C8BBBD7E8C3
PID:
20.500.12556/dkum/1a2afb7d-0b97-4a25-91b9-901100fe7072
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Živimo v času, ko postaja konkurenca med podjetji vse ostrejša, odjemalci pa postajajo vse bolj zahtevni in želijo za svoj denar dobiti vsaj toliko kot pričakujejo. Pogosto se ponudba izdelkov in storitev med podjetji skoraj ne razlikuje, zato imajo podjetja vedno težjo nalogo kako pritegniti odjemalce in biti boljši od konkurence. Podjetja se morajo zavedati, da so odvisna od odjemalcev in da morajo vso pozornost usmeriti k njim ter odkriti njihove nakupne navade ter se na podlagi tega prilagoditi njihovim željam in potrebam. Le na ta način bodo lažje izpolnili odjemalčeva pričakovanja in s tem dosegli njihovo zadovoljstvo. Na zadovoljstvo odjemalcev vpliva skupina dejavnikov in ne le sama kakovost in cena izdelka. Zato je pomembno, da se podjetje teh dejavnikov zaveda in jih upošteva pri uresničevanju svoje poslovne strategije. Le tako bo lahko odjemalcem zagotovilo večjo mero zadovoljstva in s tem tudi večjo mero njihove zvestobe. V teoretičnem delu sem opredelila značilnosti odjemalcev, vrste odjemalcev ter dejavnike, ki vplivajo na njihovo vedenje. Nato sem predstavila teorije in modele zadovoljstva ter pojasnila, kaj zadovoljstvo pomeni odjemalcem. V zadnjem teoretičnem delu pa sem predstavila metode merjenja zadovoljstva odjemalcev. V praktičnem delu sem najprej predstavila podjetje Mlekarna Celeia, d.o.o. Nato sem opredelila problem, namen in cilje raziskave. Oblikovala sem anketni vprašalnik, na podlagi katerega sem analizirala zadovoljstvo odjemalcev z izdelki podjetja Mlekarna Celeia, d.o.o. Ugotovila sem, da so odjemalci z izdelki podjetja Mlekarna Celeia, d.o.o. večinoma zadovoljni, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti.
Ključne besede:
odjemalci
,
vedenje odjemalcev
,
zadovoljstvo odjemalcev
,
teorije in modeli zadovoljstva
,
merjenje zadovoljstva odjemalcev
,
zadovoljstvo odjemalcev z izdelki podjetja Mlekarna Celeia
,
d.o.o.
Kraj izida:
Polzela
Založnik:
[N. Štefančič]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-19180
UDK:
658.8
COBISS.SI-ID:
10788380
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:Z4XRWD02
Datum objave v DKUM:
26.10.2011
Število ogledov:
3378
Število prenosov:
562
Metapodatki:
Področja:
EPF
Ostalo
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠTEFANČIČ, Nataša, 2011,
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV Z IZDELKI PODJETJA MLEKARNA CELEIA, d.o.o.
[na spletu]. Magistrsko delo. Polzela : N. Štefančič. [Dostopano 16 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=19180
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
CUSTOMER SATISFACTION WITH PRODUCTS OF COMPANY MLEKARNA CELEIA Ltd.
Opis:
Nowadays, when competition between the companies is getting tougher every single day, customers have numerous demands and wish to get as much as they can for their money. Differences in products and services amongst companies are hardly noticeable, therefore a really hard task awaist – the challenge of how to attract customers and be better than their competitors. Companies should be aware that they are fully dependent upon customers. For that reason, they have to pay all attention to them, find out about their recent shopping habits and having all that in mind - adjust to their wishes and needs. This is the only way of fulfilling customer's expectations easily and achieving a prominent satisfaction. A lot of factors have certain influence on customers, not only the price and the quality of a product. Companies should be aware of these facts and include them in their business strategy. That way, the customers should be pleased and their loyalty could be won over. In the theoretical part I define customer features, types of customers and factors influencing their behaviour. Then I present some theories and models of satisfaction and also explain what satisfaction actually means to customers. The final part of the section introduces some methods of measuring customer satisfaction. In the practical part of the thesis I present company Mlekarna Celeia Ltd. In addition, the problem, the purpose and the aim of this research are defined. With the help of a questionnaire I have been able to analyze customer satisfaction regarding the products of Mlekarna Celeia Ltd. I have found out that the customers are safistied with the company's products, which provides a solid foundation for successful business in the future.
Ključne besede:
customers
,
customer behaviour
,
customer satisfaction
,
theories and models of satisfaction
,
measurement of customer satisfaction
,
customer satisfaction with products of company Mlekarna Celeia Ltd.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj