| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV Z IZDELKI PODJETJA MLEKARNA CELEIA, d.o.o.
Avtorji:ID Štefančič, Nataša (Avtor)
ID Mumel, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Stefancic_Natasa_2011.pdf (1,95 MB)
MD5: 76EB71116F635AC6E6293C8BBBD7E8C3
PID: 20.500.12556/dkum/1a2afb7d-0b97-4a25-91b9-901100fe7072
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Živimo v času, ko postaja konkurenca med podjetji vse ostrejša, odjemalci pa postajajo vse bolj zahtevni in želijo za svoj denar dobiti vsaj toliko kot pričakujejo. Pogosto se ponudba izdelkov in storitev med podjetji skoraj ne razlikuje, zato imajo podjetja vedno težjo nalogo kako pritegniti odjemalce in biti boljši od konkurence. Podjetja se morajo zavedati, da so odvisna od odjemalcev in da morajo vso pozornost usmeriti k njim ter odkriti njihove nakupne navade ter se na podlagi tega prilagoditi njihovim željam in potrebam. Le na ta način bodo lažje izpolnili odjemalčeva pričakovanja in s tem dosegli njihovo zadovoljstvo. Na zadovoljstvo odjemalcev vpliva skupina dejavnikov in ne le sama kakovost in cena izdelka. Zato je pomembno, da se podjetje teh dejavnikov zaveda in jih upošteva pri uresničevanju svoje poslovne strategije. Le tako bo lahko odjemalcem zagotovilo večjo mero zadovoljstva in s tem tudi večjo mero njihove zvestobe. V teoretičnem delu sem opredelila značilnosti odjemalcev, vrste odjemalcev ter dejavnike, ki vplivajo na njihovo vedenje. Nato sem predstavila teorije in modele zadovoljstva ter pojasnila, kaj zadovoljstvo pomeni odjemalcem. V zadnjem teoretičnem delu pa sem predstavila metode merjenja zadovoljstva odjemalcev. V praktičnem delu sem najprej predstavila podjetje Mlekarna Celeia, d.o.o. Nato sem opredelila problem, namen in cilje raziskave. Oblikovala sem anketni vprašalnik, na podlagi katerega sem analizirala zadovoljstvo odjemalcev z izdelki podjetja Mlekarna Celeia, d.o.o. Ugotovila sem, da so odjemalci z izdelki podjetja Mlekarna Celeia, d.o.o. večinoma zadovoljni, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti.
Ključne besede:odjemalci, vedenje odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev, teorije in modeli zadovoljstva, merjenje zadovoljstva odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev z izdelki podjetja Mlekarna Celeia, d.o.o.
Kraj izida:Polzela
Založnik:[N. Štefančič]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-19180 Novo okno
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:10788380 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:Z4XRWD02
Datum objave v DKUM:26.10.2011
Število ogledov:3378
Število prenosov:562
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
Ostalo
:
ŠTEFANČIČ, Nataša, 2011, ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV Z IZDELKI PODJETJA MLEKARNA CELEIA, d.o.o. [na spletu]. Magistrsko delo. Polzela : N. Štefančič. [Dostopano 16 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=19180
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CUSTOMER SATISFACTION WITH PRODUCTS OF COMPANY MLEKARNA CELEIA Ltd.
Opis:Nowadays, when competition between the companies is getting tougher every single day, customers have numerous demands and wish to get as much as they can for their money. Differences in products and services amongst companies are hardly noticeable, therefore a really hard task awaist – the challenge of how to attract customers and be better than their competitors. Companies should be aware that they are fully dependent upon customers. For that reason, they have to pay all attention to them, find out about their recent shopping habits and having all that in mind - adjust to their wishes and needs. This is the only way of fulfilling customer's expectations easily and achieving a prominent satisfaction. A lot of factors have certain influence on customers, not only the price and the quality of a product. Companies should be aware of these facts and include them in their business strategy. That way, the customers should be pleased and their loyalty could be won over. In the theoretical part I define customer features, types of customers and factors influencing their behaviour. Then I present some theories and models of satisfaction and also explain what satisfaction actually means to customers. The final part of the section introduces some methods of measuring customer satisfaction. In the practical part of the thesis I present company Mlekarna Celeia Ltd. In addition, the problem, the purpose and the aim of this research are defined. With the help of a questionnaire I have been able to analyze customer satisfaction regarding the products of Mlekarna Celeia Ltd. I have found out that the customers are safistied with the company's products, which provides a solid foundation for successful business in the future.
Ključne besede:customers, customer behaviour, customer satisfaction, theories and models of satisfaction, measurement of customer satisfaction, customer satisfaction with products of company Mlekarna Celeia Ltd.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici