Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Delovanje učitelja v multikulturnem razredu z vidika integracije/inkluzije
Avtorji:
ID
Pirš, Gregor
(Avtor)
ID
SCHMIDT, MAJDA
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Pirs_Gregor_2011.pdf
(1,42 MB)
MD5: 56F26EE11792D19E2AC0FB5C2B38A9C6
PID:
20.500.12556/dkum/0ab8a8e7-d9cb-4e91-b0cb-fa19770ab9a8
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
V pričujočem diplomskem delu se ukvarjamo z raziskovanjem učiteljevega delovanja v multikulturnem razredu z vidika integracije in inkluzije. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela: teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo najprej opredelili pojme (priseljenec – migrant, multikulturnost, integracija, inkluzija). Predstavili smo tudi koncept večkulturne pedagogike, otrokovih in človekovih pravic. Nato smo predstavili študijo Euridyce-a, iz katere smo izhajali za naš teoretični del. V teoretičnem delu smo na vzorcu učiteljev iz srednje šole IES Jandía izvedli anketo. Cilj anketnega vprašalnika je bil definirati odnos učiteljev do večkulturne vzgoje. Anketni vprašalnik je vrnilo 20 učiteljev, rezultati so predstavljeni tako tabelarično kot v opisni obliki. Empirični del vsebuje tudi predstavitev projekta Most do Romov, ki predstavlja slovenski projekt proti socialni izključenosti. Zaključek diplomskega dela predstavlja poglavje Zaključki, v katerem smo najprej povzeli naše delo ter navedli, kateri cilji so se uresničili in kateri so se uresničili delno. V zaključnem delu je podanih tudi nekaj konkretnih primerov, kako lahko šola svoje multikulturno delovanje še dodatno izboljša.
Ključne besede:
integracija
,
inkluzija
,
večkulturna pedagogika
,
Evropska unija
,
socialna izključenost
,
družba
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[G. Pirš]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-18639
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
18608136
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:JW1CSTF8
Datum objave v DKUM:
06.09.2011
Število ogledov:
2915
Število prenosov:
346
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PIRŠ, Gregor, 2011,
Delovanje učitelja v multikulturnem razredu z vidika integracije/inkluzije
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : G. Pirš. [Dostopano 28 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=18639
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Antikoagulacijsko zdravljenje pri bolnikih s kronično ledvično boleznijo-pogled specialista za žilne bolezni
Protitrombotično zdravljenje ob sistemskem onkološkem zdravljenju
Priporočila za obravnavo diareje ob sistemskem onkološkem zdravljenju
Priporočila za preprečevanje in zdravljenje slabosti in bruhanja ob sistemskem onkološkem zdravljenju
Plodna sposobnost bolnikov z malignimi tumorji na gonadah po intenzivnem onkološkem zdravljenju
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Porušeno ravnovesje lipidov v serumu v povezavi s srčnim infarktom
Vpliv zdravstveno-vzgojnega dela medicinske sestre na pacientovo prepoznavanje prsne bolečine
Dejavniki, ki vplivajo na kakovost prehrane bolnikov s srčno-žilnimi obolenji
Celostna obravnava pacienta z rupturo možganske anevrizme
Učinki prehranskih maščob na razvoj srčno-žilnih obolenj
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Activity of a teacher in a multicultural classroom from the point of view of integration/inclusion
Opis:
This diploma deals with the actions of a teacher in a multicultural environment. The diploma has two parts: theoretical and empirical. The theoretical part starts by presenting the basic terminology (immigrant, inclusion, integration, and multiculturalism). We continued by presenting Declaration of Human and Children’s rights. Finally, the 2004 Euridyce study was presented and it serves as a basis for the theoretical part. The theoretical part was done at IES Jandía in a sample of regularly employed teachers. The aim of the survey was to establish the relation that each teacher holds towards multicultural teaching. Only 20 questionnaires were returned and the results are presented in tables as well as in description. The description of a Slovenian project The Bridge to Romani People is included in the empirical part as it serves as presents a good example of a project fighting with social exclusion. In the conclusion, our work is first presented and re-evaluated through the evaluation of aims. As the final part, some ideas on how to improve multicultural function of a school are given.
Ključne besede:
integration
,
inclusion
,
multicultural pedagogy
,
European Union
,
social exclusion
,
society
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj