Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
PROSTI ČAS OTROK V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
Avtorji:
ID
Kukovec, Bojana
(Avtor)
ID
Pšunder, Mateja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Kukovec_Bojana_2011.pdf
(1,91 MB)
MD5: 2C868E434A635DF5D85257838B7CDF02
PID:
20.500.12556/dkum/47ffa8b1-4be4-4cbf-9124-e1b6b6460fd8
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
POVZETEK Družina ni samo biološka struktura, je vir posameznikovega duševnega razvoja, njegove duhovne in osebnostne rasti. Vpliv družine se ne kaže samo v vzgoji, eksistencialno pomembno je že to, da daje posamezniku okrilje, v katerem doživlja ljubezen in sprejemanje in v katerem se čuti zaželenega in varnega. Izrednega pomena za družino je tudi skupno preživljanje prostega časa. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti, kako otroci prvega triletja osnovne šole preživljajo prosti čas doma, v šoli in v institucijah izven šole. Pri izdelavi diplomskega dela je bil uporabljen vzorec 120 staršev otrok prvega, drugega in tretjega razreda dveh osnovnih šol. Podatki so bili zbrani s pomočjo anketnega vprašalnika in obdelani z ustreznimi statističnimi postopki, in sicer na nivoju deskriptivne in inferenčne statistike. V raziskavi je bilo ugotovljeno, da je prosti čas otrok kvalitetno preživet. Dejavnosti, ki jih otroci v prostem času preživljajo z družino, so številne in raznolike. Starši znajo prisluhnit željam in interesom otrok ter temu primerno prilagoditi svoje obveznosti. Interesne dejavnosti v šoli so pogosto obiskane, otrokom so dane tudi možnosti učenja nemškega in angleškega jezika. Udeležba otrok v izvenšolskih dejavnostih je nižja. Prosti čas tudi danes ohranja svojo vlogo. Starši se zavedajo, da otroci skozi preživljanje prostega časa zadovoljujejo potrebo po počitku in razvedrilu ter se hkrati učijo za življenje.
Ključne besede:
Ključne besede: otrok
,
družina
,
prosti čas
,
igra
,
prvo triletje osnovne šole
,
interesne dejavnosti
,
izvenšolske dejavnosti
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[B. Kukovec]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-18633
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
18446344
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:EICMFOEV
Datum objave v DKUM:
14.06.2011
Število ogledov:
4705
Število prenosov:
502
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KUKOVEC, Bojana, 2011,
PROSTI ČAS OTROK V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : B. Kukovec. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=18633
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Dejavnosti okoljske vzgoje v prvem triletju osnovne šole - igra in rekreacija v naravi
Okoljska vzgoja v prvem triletju osnovne šole
Dejavnosti okoljske vzgoje v prvem triletju osnovne šole - estetsko doživljanje narave in delovne obveze v njej
Nove strategije načrtovanja in izvajanja okoljske vzgoje v prvem triletju osnovne šole
Prosti čas otrok v prvem triletju osnovne šole
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Športna vzgoja v prvem triletju osnovne šole
Knjižna, književna in knjižnična vzgoja v prvem triletju osnovne šole
Podaljšano bivanje s poudarkom na športni dejavnosti v prvem triletju osnovne šole
Nadstandardni program športne gimnastike, osnovne motorike in plesnih dejavnosti za učence v prvem triletju osnovne šole
Vključevanje otrok s cerebralno paralizo v proces športne vzgoje v prvem triletju osnovne šole
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
LEISURE CLASSES OF CHILDREN IN THE FIRST TRIENNIUM OF PRIMARY SCHOOL
Opis:
ABSTRACT A family is not only a biological structure but it is a source of a mental growth of each individual. An influence of a family is reflected not only in education but it also has an existential importance because it gives wings under which an individual experiences love and acceptances and under which he feels desirable and safe. Extraordinary important for a family is also common leisure. A purpose of my diploma paper was to determine how the children of first three years in primary school spend their leisure time at home, in school and in institutions outside school. In compiling diploma thesis I used a sample of 120 parents of children in the first, second and third grade of two primary schools. Data were collected through a survey questionnaire and processed by appropriate statistical procedures depending on a level of descriptive and inferential statistics. The survey found out that children spend their free time very qualitatively. Activities in children's free time with their families are numerously and heterogeneous. Parents are able to listen to the needs and interests of their children and accordingly adjust their obligations. Curricular activities in school are often visited and children can also learn German and English. Children's participation in extracurricular activities is lower. Leisure also today retains its role. Parents realize and aware that children through leisure satisfy a need for rest and entertainment and also learn for a life.
Ključne besede:
a child
,
a family
,
a leisure
,
a game
,
first three years of a primary school
,
curricular activities
,
extracurricular activities
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj