| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:IZOBRAŽEVANJE ZA VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE V OSNOVNI IN SREDNJI ŠOLI
Avtorji:ID Krevs, Katja (Avtor)
ID Kramar, Martin (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Krevs_Katja_2011.pdf (453,87 KB)
MD5: E97312F0279CCBA057F54A3A12E51504
PID: 20.500.12556/dkum/e09872ba-7bd9-4b7b-822c-7f68513e9d50
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Diplomsko delo obravnava izobraževanje za vseživljenjsko izobraževanje v osnovni in srednji šoli. V teoretičnem delu sta natančneje opredeljena pojma vseživljenjsko izobraževanje in vseživljenjsko učenje. V nadaljevanju obravnava Strategijo vseživljenjskega učenja v Sloveniji, ki jo je leta 2007 izdala posebna komisija, in njene cilje. Analizira tudi cilje v osnovni in srednji šoli, kjer sintagme vseživljenjsko izobraževanje sploh ni. Obravnava ključne kompetence, ki so potrebne za vseživljenjsko izobraževanje, jih definira, predstavi njihove različne značilnosti ter področja uporabe. V nadaljevanju predstavi ključne kompetence in razloži, kako se kompetenca razvija. Predstavi tudi nove kompetence, vloge in metode poučevanja učiteljev, ki so potrebne za izobraževanje učencev za vseživljenjsko izobraževanje. Glavni namen diplomskega dela je proučiti vzgajanje in izobraževanje učencev osnovne šole in dijakov srednjih šol za vseživljenjsko izobraževanje. Zato bomo v nalogi raziskali, kako je to razvito in kako se uresničuje v osnovnem in srednjem izobraževanju. Prav tako nas zanima, ali je izobraževanje za vseživljenjsko izobraževanje kontinuirana skrb osnovnih in srednjih šol in ali obstajajo razlike v osnovni in srednji šoli v izobraževanju za vseživljenjsko izobraževanje.
Ključne besede:vseživljenjsko izobraževanje, vseživljenjsko učenje, ključne kompetence za vseživljenjsko učenje, kompetence učiteljev, osnovna šola, srednja šola.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[K. Krevs]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-17808 Novo okno
UDK:37(043.2)
COBISS.SI-ID:18279688 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:AGDIHYCA
Datum objave v DKUM:19.04.2011
Število ogledov:3230
Število prenosov:383
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
KREVS, Katja, 2011, IZOBRAŽEVANJE ZA VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE V OSNOVNI IN SREDNJI ŠOLI [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Krevs. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=17808
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:EDUCATING FOR LIFELONG EDUCATION IN PRIMARY AND SECONDARY SCHOOL
Opis:The thesis deals with education for lifelong education in primary and secondary schools. The main purpose of the thesis is to study the education for lifelong education of pupils in primary schools as well as students in secondary schools. This is why the thesis explores the development of this kind of education and its implementation in primary and secondary schools. The concepts of lifelong education and lifelong learning are precisely defined in the theoretical part. Furthermore, the Strategy of lifelong learning in Slovenia and its aims, which were published in 2007 by a special committee, are discussed. Moreover, learning objectives in primary and secondary schools, where lifelong education phrase does not exist at all, are analyzed. The thesis also deals with key competences that are necessary for lifelong education, it defines them, presents their characteristics and various fields of use. What is more, key competences are presented and the explanation of how a competence is developed is provided. Additionally, new teacher competences, roles and teaching methods needed for education of pupils for lifelong education are shown. Another interesting point of research was whether education for lifelong education is a continuous care in primary and secondary schools and if there are any differences between primary and secondary schools regarding education for lifelong education.
Ključne besede:lifelong education, lifelong learning, key competences for lifelong learning, teacher competences, primary school, secondary school.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici