Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Odločitveni model za izbiro in ocenjevanje dobavitelja trgovskega blaga
Avtorji:
ID
Juvančič, Tadeja
(Avtor)
ID
Rajkovič, Vladislav
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Juvancic_Tadeja_2011.pdf
(1,16 MB)
MD5: 1A3003FECD8F806360BDB31C87C97C98
PID:
20.500.12556/dkum/582f0053-8c9b-4c16-974a-969c99a5e190
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
V magistrski nalogi smo predstavili pomen nabavne funkcije v trgovskem podjetju, s poudarkom na procesu izbire in ocenjevanja dobaviteljev. Pravilna izbira temelji predvsem na dobri raziskavi potencialnih in obstoječih dobaviteljev in na pravilnem postopku izbire.S pomočjo programa za podporo odločanju DEXi smo razvili model večparametrskega odločanja, ki nam omogoča izbiro dobavitelja trgovskega blaga. Kriterije za postavitev odločitvenega modela so bili oblikovani na podlagi znanja, želja kupcev in na predhodnih izkušnjah strokovnjakov iz projektne skupine. Cilj odločitvenega modela je olajšati proces odločanja pri izbiri najboljšega dobavitelja, sprejeti argumentirane in kvalitetne odločitve in pri tem skrajšati čas izbire. Model izbire najprimernejšega dobavitelja smo konkretno preizkusili na ponudbi košarice trgovskega blaga za določen projekt in analizirali še njegove prednosti, slabosti, nevarnosti in priložnosti.
Ključne besede:
večparametrsko odločanje
,
odločitveni model
,
sistemi za podporo odločanja
,
nabava
,
dobavitelj
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-16689
COBISS.SI-ID:
6829843
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:BAYXOTJ5
Datum objave v DKUM:
23.03.2011
Število ogledov:
2730
Število prenosov:
301
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JUVANČIČ, Tadeja, 2010,
Odločitveni model za izbiro in ocenjevanje dobavitelja trgovskega blaga
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=16689
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Analiza določitve višin z različnimi geodetskimi metodami
Matematični modeli sodobne enodružinske hiše
Analiza uporabnosti različnih metod za določanje vertikalnih mikropomikov objektov
Primerjava in analiza geodetskih instrumentov za izvedbo obremenilnega preizkusa
Jekleni most za pešce z razponom 19 m
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Analiza sodobnih pristopov motiviranja na primeru Geodetske uprave Nova Gorica
Kapacitetna in prometno varnostna analiza izbranega obstoječega križišča v mestu Kumanovo (Severna Makedonija)
Analiza sprememb Zakona o javnem naročanju na primeru gradbeništva
Razvoj geodetskih instrumentov
Vpliv finančne krize na poslovanje gradbenega podjetja
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Decision making model for selection and evaluation of merchandise supplier
Opis:
In this paper we presented the meaning of purchasing in trading company, with the emphasis in the process of selection and evaluation the suppliers. The right choice is mainly based on good research of our potential and existing suppliers and on right process of selection. With the help of decision support programme DEXi, we developed the multi-attribute decision making model, which allows a selection of merchandise suppliers. Criteria for setting up decision model were formed based on knowledge, customer requests and previous experience of experts from the project group. The goal of this decision making model is to facilitate the process of choosing the best supplier, to accept argumentative and qualitative decisions and in this way shorten the selection time. The model was tested on the offer of merchandise for specific project and was analysed in its advantages, disadvantages, dangers and opportunities.
Ključne besede:
multi-attribute decision making
,
decision making model
,
decision support system
,
purchase
,
supplier
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj