Naslov: | PODROČJE NARAVE V KURIKULUMU IN PRISOTNOST TOVRSTNIH DEJAVNOSTI V VRTCIH |
---|
Avtorji: | ID Kolednik, Urška (Avtor) ID Petek, Darija (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | VS_Kolednik_Urska_2010.pdf (315,40 KB) MD5: 4DE4F6F72556FEFDB5DC889890298D9B PID: 20.500.12556/dkum/41a95d3c-5340-4d65-a541-2f972699dd2b
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | V diplomskem delu z naslovom Področje narave v kurikulumu in prisotnost tovrstnih dejavnosti v vrtcih so uvodoma predstavljena splošna načela, ki jih določa kurikulum za vrtce. Sledi podrobnejša predstavitev področja narave, s poudarkom na različnih metodah, ki bi jih naj vzgojitelji uporabljali pri naravoslovnih dejavnostih. Ob tem je izpostavljena metoda izkustvenega učenja, ki v veliki meri razvija multiplo inteligenco. V teoretičnem delu je tudi velik poudarek na vlogi vzgojitelja in njegovih nalogah pred, ob in po izvajanju naravoslovnih dejavnosti. Na kratko so predstavljene tudi nekatere značilnosti otrokovega spoznavnega razvoja, ki jih je potrebno poznati ob načrtovanju naravoslovnih dejavnosti.
Empirični del temelji na raziskavi, opravljeni v mariborskih vrtcih, ki posega na področje pogostosti in načina izvajanja naravoslovnih dejavnosti. Raziskovalna vprašanja izhajajo iz zastavljenih ciljev za izvedene dejavnosti, uporabljenih metod, oblik dela, na opisano aktivnost vzgojitelja in otroka ter integracijo različnih naravoslovnih področij (kemije, fizike in biologije) v posamezne dejavnosti. Ugotovitve kažejo, da je v mariborskih vrtcih največ dejavnosti s področja biologije. Takoj jim sledijo dejavnosti s področja kemije, medtem ko je področje fizike zelo slabo zastopano. Iz raziskave je razvidno tudi, da se vzgojitelji še vedno preveč oklepajo standardnih metod in ne dajejo otrokom večjih možnostih za lastno aktivnost. Med dejavnostmi so bile največkrat izvajane tiste, ki se vežejo na teme o živalih in rastlinah, vremenskih pojavih, ločevanju odpadkov ter o lastnostih različnih snovi. |
---|
Ključne besede: | Predšolska vzgoja, biologija, kemija, fizika, metode dela, cilji, kurikulum, naravoslovna dejavnost. |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [U. Kolednik] |
---|
Leto izida: | 2010 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-16669  |
---|
UDK: | 373.2(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 17985288  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:GIORBPN6 |
---|
Datum objave v DKUM: | 19.11.2010 |
---|
Število ogledov: | 6408 |
---|
Število prenosov: | 891 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | PEF
|
---|
:
|
KOLEDNIK, Urška, 2010, PODROČJE NARAVE V KURIKULUMU IN PRISOTNOST TOVRSTNIH DEJAVNOSTI V VRTCIH [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : U. Kolednik. [Dostopano 16 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=16669
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Iščem podobna dela... 
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |