| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:PREVERJANJE ZNANJA PRI LIKOVNI VZGOJI NA PODROČJU PROSTORSKEGA OBLIKOVANJA
Avtorji:ID Mihelin, Andreja (Avtor)
ID Duh, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Hercog, Jerneja (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Mihelin_Andreja_2010.pdf (2,26 MB)
MD5: DB044D7C6FB4FDB931DCB60603B1E727
PID: 20.500.12556/dkum/d5c258e7-6eb3-4e1d-9328-531a96ff6773
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V osnovnih šolah se znanje preverja z namenom, da lahko učitelj spremlja napredek učencev in ugotovi, ali so učenci osvojili podano učno vsebino. Ugotovimo lahko tudi, če so učni programi prilagojeni zmogljivosti učencev. Znanje se preverja pri vseh predmetih, zato likovna vzgoja ni izjema. Osredotočili smo se na področje prostorskega oblikovanja, ki je eno izmed petih področij pri predmetu likovna vzgoja. Glavni namen diplomske naloge je bil sestaviti banko testnih nalog za področje prostorskega oblikovanja, saj gre za temeljna znanja s tega področja, ki jih morajo bodoči učitelji poznati in razumeti, da jih lahko didaktično obdelajo. Zato smo najprej definirali, kaj preverjanje znanja sploh je, na kaj moramo biti pozorni, kadar sestavljamo test znanja ter katere so vrste testov znanja in tipi nalog. Ko vse to vemo, lahko s tem znanjem sestavimo razgiban, dovolj zanimiv za učenca in obsežen test znanja. Dotaknili smo se tudi nacionalnega preverjanja znanja v osnovni šoli, našteli cilje in načela, saj se navezuje na našo banko nalog, ki smo jo sestavili. Ker je prostorsko oblikovanje področje likovne vzgoje, ki je zelo pomembno za razvijanje prostorske predstave in urjenja orientacije v prostoru in v naravi, smo opredelili likovni prostor in našteli cilje v učnem načrtu od prvega pa vse do devetega razreda osnovne šole. Sestavili smo 30 nalog, 15 nalog I. taksonomske stopnje, 9 nalog II. taksonomske stopnje in 6 nalog III. taksonomske stopnje, analizirali ter vse zapisali v mrežnem diagramu.
Ključne besede:Ključne besede: preverjanje znanja, testi znanja, likovna vzgoja, prostorsko oblikovanje, učni načrt za likovno vzgojo.
Kraj izida:Bistrica ob Sotli
Založnik:[A. Mihelin]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-14848 Novo okno
UDK:73/76(043.2)
COBISS.SI-ID:17832968 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LJYUUHQO
Datum objave v DKUM:06.09.2010
Število ogledov:3524
Število prenosov:452
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
MIHELIN, Andreja, 2010, PREVERJANJE ZNANJA PRI LIKOVNI VZGOJI NA PODROČJU PROSTORSKEGA OBLIKOVANJA [na spletu]. Diplomsko delo. Bistrica ob Sotli : A. Mihelin. [Dostopano 28 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=14848
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:KNOWLEDGE EXAMINATION IN ART EDUCATION IN THE FIELD OF SPATIAL DESIGN
Opis:In primary schools knowledge is being examined in order to monitor students' progress and to establish if they gained the teaching content. It can also be ascertained whether the teaching curricula are being adjusted to students' capacities. In this diploma paper we focused on spatial design which is one of the five areas in art education. The main purpose of this diploma paper is to compose a collection of test exercises in the area of spatial design since these are the fundamental accomplishments, which the future teachers need to understand and to be familiar with in order to didactically treat them. That is why we first defined the term knowledge examination, we emphasised what should we pay attention to when composing knowledge tests and indicated different types of knowledge tests and exercises. These are the features that help us conduct a diverse, interesting and extensive knowledge test. We mentioned also the National Knowledge Exam in primary schools and listed its goals and principles since it also refers to our collection of exercises we conducted. Since spatial design is a very important area of art education for developing spatial ability and training spatial orientation, we defined the term artistic space and listed curriculum goals in primary education from first to ninth class. We conducted thirty exercises: fifteen exercises of the first taxonomic level, nine exercises of the second taxonomic level and six exercises of the third taxonomic level, we analysed them and represented them in network diagram.
Ključne besede:knowledge examination, knowledge tests, art education, spatial design, arts education curriculum


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici