| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:OKOLJE IN ČISTILNE NAPRAVE
Avtorji:ID Gopurn, Martina (Avtor)
ID Aberšek, Boris (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Leitgeb, Maja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Gopurn_Martina_2010.pdf (2,06 MB)
MD5: D45A5C9230BEC7DB407643EFFE80C841
PID: 20.500.12556/dkum/8d069b53-715d-43ec-a0d0-8279cf53876e
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:Namen diplomske naloge je bil raziskati in ugotoviti obsežnost in primernost operativnih ciljev in vsebin, ki zajemajo okoljske teme v učnih načrtih na naravoslovnem področju osnovnošolskega izobraževanja. Merilo in realna primerjava za konkretne rezultate mi je bil kurikul Okoljska vzgoja kot vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj, ki ima razširjene, dopolnjene in nadgrajene vsebine ciljev in je primeren za vsa medpredmetna področja. Raziskava je pokazala, da je okoljska vzgoja, pri naravoslovnih predmetih v prvem in deloma tudi v drugem triletju osnovnošolskega izobraževanja, bolje integrirana in interdisciplinarno obravnavana, kot v tretjem triletju, ker so v prvih dveh triadah naravoslovna znanja povezana, cilji prve triade pa se nadgrajujejo in konkretizirajo v drugi triadi. V tretji triadi, kjer se naravoslovje razčleni, ni več povezovalnega znanja, okoljska vzgoja pa je predstavljena samo z vidika posamezne stroke. Ugotovitve in rezultati nam jasno prikazujejo, da je obseg znanja okoljske vzgoje po učnih načrtih preskromno, in da ga je nujno treba dopolniti s kurikulom, da se spekter o varovanju okolja in narave razširi in obogati. Da je vsestranskost in kroskurikularnost okoljske vzgoje mogoča tudi v tretjem triletju osnovnošolskega izobraževanja, potrdi projekt (enostavna čistilna naprava) v praktičnem delu diplomske naloge. Namen in predstavitev projektne naloge je združiti različna znanja, ki bi se medpredmetno povezovala in dopolnjevala z okoljsko vzgojo. Za izdelavo enostavne čistilne naprave, je torej potrebno tehnično znanje, proces čiščenja vode pa zahteva kemijsko in biološko znanje, učenci pa bi bili zato bolje ekološko osveščeni na področju čiščenja vod.
Ključne besede:onesnaževanje okolja, onesnaževanje vode, čistilna naprava, komunalna čistilna naprava, učni načrt, projekt
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Gopurn]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-14367 Novo okno
UDK:62(043.2)
COBISS.SI-ID:17749000 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:QS6LPYZ2
Datum objave v DKUM:08.07.2010
Število ogledov:2393
Število prenosov:455
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
GOPURN, Martina, 2010, OKOLJE IN ČISTILNE NAPRAVE [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Gopurn. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=14367
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ENVIRONMENT AND WASTEWATER TREATMENT PLANTS
Opis:The main aim of the diploma paper is to research and to ascertain the extensiveness and suitability of the operational objectives and contents, which encompass environmental issues in primary school natural science syllabuses. The criterion and real comparison for the solid results was the curriculum of Environmental education as the education and training for sustainable development, that has broadened, supplemented and upgraded goal contents and is suitable for all interdisciplinary issues. The research has shown that the first and partially also the second triad of the primary school education integrate environmental education in the natural science subjects better than the third triad. The reason is that the natural knowledge in the first two triads is connected; aims of the first triad are later upgraded and concretized in the second triad. Natural science gets dismembered in the third triad and there is also no more interdisciplinary knowledge. Environmental education at that point is presented only from the viewing point of individual branch or subject. Findings and results clearly show that the extent of the environmental knowledge is too modest and narrow and should be urgently supplemented with curriculum, which will broaden and enrich the spectrum of knowledge about environment preservation and nature. The proof that the versatility and connectedness between environment education curriculums is possible also in the third triad of the primary education is shown in the practical part of the diploma paper through the simple purification facility project. The purpose of the project is to combine different knowledge and skills that would complement and connect with environmental education. The fabrication of a simple purification facility depends on satisfactory technical skills while the process of water purification demands suitable chemical and biological knowledge. My final goal of this project is better ecologically educated students in the field of water purification.
Ključne besede:environmental contamination, water pollution, purification facility, waste water treatment plant, syllabus, project


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici