Title: | OKOLJE IN ČISTILNE NAPRAVE |
---|
Authors: | ID Gopurn, Martina (Author) ID Aberšek, Boris (Mentor) More about this mentor...  ID Leitgeb, Maja (Mentor) More about this mentor...  |
Files: | UNI_Gopurn_Martina_2010.pdf (2,06 MB) MD5: D45A5C9230BEC7DB407643EFFE80C841 PID: 20.500.12556/dkum/8d069b53-715d-43ec-a0d0-8279cf53876e
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Undergraduate thesis |
---|
Organization: | FNM - Faculty of Natural Sciences and Mathematics
|
---|
Abstract: | Namen diplomske naloge je bil raziskati in ugotoviti obsežnost in primernost operativnih ciljev in vsebin, ki zajemajo okoljske teme v učnih načrtih na naravoslovnem področju osnovnošolskega izobraževanja. Merilo in realna primerjava za konkretne rezultate mi je bil kurikul Okoljska vzgoja kot vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj, ki ima razširjene, dopolnjene in nadgrajene vsebine ciljev in je primeren za vsa medpredmetna področja. Raziskava je pokazala, da je okoljska vzgoja, pri naravoslovnih predmetih v prvem in deloma tudi v drugem triletju osnovnošolskega izobraževanja, bolje integrirana in interdisciplinarno obravnavana, kot v tretjem triletju, ker so v prvih dveh triadah naravoslovna znanja povezana, cilji prve triade pa se nadgrajujejo in konkretizirajo v drugi triadi. V tretji triadi, kjer se naravoslovje razčleni, ni več povezovalnega znanja, okoljska vzgoja pa je predstavljena samo z vidika posamezne stroke. Ugotovitve in rezultati nam jasno prikazujejo, da je obseg znanja okoljske vzgoje po učnih načrtih preskromno, in da ga je nujno treba dopolniti s kurikulom, da se spekter o varovanju okolja in narave razširi in obogati.
Da je vsestranskost in kroskurikularnost okoljske vzgoje mogoča tudi v tretjem triletju osnovnošolskega izobraževanja, potrdi projekt (enostavna čistilna naprava) v praktičnem delu diplomske naloge. Namen in predstavitev projektne naloge je združiti različna znanja, ki bi se medpredmetno povezovala in dopolnjevala z okoljsko vzgojo. Za izdelavo enostavne čistilne naprave, je torej potrebno tehnično znanje, proces čiščenja vode pa zahteva kemijsko in biološko znanje, učenci pa bi bili zato bolje ekološko osveščeni na področju čiščenja vod. |
---|
Keywords: | onesnaževanje okolja, onesnaževanje vode, čistilna naprava, komunalna čistilna naprava, učni načrt, projekt |
---|
Place of publishing: | Maribor |
---|
Publisher: | [M. Gopurn] |
---|
Year of publishing: | 2010 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-14367  |
---|
UDC: | 62(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 17749000  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:QS6LPYZ2 |
---|
Publication date in DKUM: | 08.07.2010 |
---|
Views: | 2393 |
---|
Downloads: | 455 |
---|
Metadata: |  |
---|
Categories: | FNM
|
---|
:
|
GOPURN, Martina, 2010, OKOLJE IN ČISTILNE NAPRAVE [online]. Bachelor’s thesis. Maribor : M. Gopurn. [Accessed 17 April 2025]. Retrieved from: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=14367
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: |  |
---|
Searching for similar works... 
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |