Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Vpliv dejavnikov na učno in socialno uspešnost domskih otrok Osnovne šole Veržej
Avtorji:
ID
Rus, Mateja
(Avtor)
ID
SCHMIDT, MAJDA
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Rus_Mateja_2010.pdf
(1,22 MB)
MD5: 159C23B5CF72C259EFB90BB2636D9943
PID:
20.500.12556/dkum/38d57a6e-49a0-4866-a3a5-a440933404da
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
V teoretičnem delu diplomske naloge smo razčlenili razvoj čustvenih in vedenjskih težav pri otrocih oziroma mladostnikih ter podrobneje opredelili dejavnike, kot so družina, šola, vzgojni zavod in samopodoba, ki vplivajo na otroka oziroma mladostnika s čustvenimi in vedenjskimi težavami. V tem delu smo prav tako predstavili enoto dom, ki deluje v sklopu Osnovne šole Veržej. V empiričnem delu naloge smo predstavili rezultate raziskave, ki je bila opravljena z razredniki, domskimi vzgojitelji ter njihovimi varovanci na Osnovni šoli Veržej. Z raziskavo smo poskušali ugotoviti, kako so domski otroci na Osnovni šoli Veržej uspešni na učnem in socialnem področju, ali je zaslediti spremembe uspeha od njihovega prihoda v Osnovno šolo Veržej do danes in kaj je vplivalo na te spremembe.
Ključne besede:
čustvene in vedenjske težave
,
družina
,
šola
,
vzgojni zavod
,
samopodoba
,
socialno okolje
,
učna uspešnost
,
socialna uspešnost
,
Osnovna šola Veržej
Kraj izida:
Veržej
Založnik:
[M. Rus]
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-13953
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
17768200
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:OUHJD1Q7
Datum objave v DKUM:
14.07.2010
Število ogledov:
4024
Število prenosov:
661
Metapodatki:
Področja:
FF
FNM
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
RUS, Mateja, 2010,
Vpliv dejavnikov na učno in socialno uspešnost domskih otrok Osnovne šole Veržej
[na spletu]. Diplomsko delo. Veržej : M. Rus. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=13953
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Der Einfluß der Faktoren auf den Lernerfolg und den Erfolg im sozialen Bereich der Heimkinder der Grundschule Veržej
Opis:
Im theoretischen Teil der Diplomarbeit untergliederten wir die Entwicklung der emotionalen Störungen und der Verhaltensstörungen bei Kindern bzw. Jugendlichen und haben die Faktoren wie Familie, Schule, Erziehungsanstalt und Selbstbild, die Einfluss auf das Kind bzw. den Jugendlichen mit emotionalen Störungen und Verhaltsstörungen nehmen, näher bestimmt. Dieser Teil umfasst auch eine Darstellung des Heims, das im Rahmen der Grundschule Veržej wirkt. Im empirischen Teil dieser Arbeit haben wir die Resultate der Studie dargestellt, an der Klassenlehrer, Erzieher und Heimkinder der Grundschule in Veržej teilgenommen haben. Ziel dieser Studie war es festzustellen, wie erfolgreich die Heimkinder der Grundschule Veržej beim Lehrnen und im sozialen Bereich sind. Außerdem interessierte uns noch ob sie, seitdem sie die Grundschule Veržej besuchen,, erfolgreicher sind oder nicht und wo die Ursachen dafür liegen.
Ključne besede:
emotionale Störungen und Verhaltensstörungen
,
Familie
,
Schule
,
Erziehungsanstalt
,
Selbstbild
,
soziales Umfeld
,
Lehnerfolg
,
Erfolg im sozialen Bereich
,
Grundschule Veržej
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj