| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv dejavnikov na učno in socialno uspešnost domskih otrok Osnovne šole Veržej
Avtorji:ID Rus, Mateja (Avtor)
ID SCHMIDT, MAJDA (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Rus_Mateja_2010.pdf (1,22 MB)
MD5: 159C23B5CF72C259EFB90BB2636D9943
PID: 20.500.12556/dkum/38d57a6e-49a0-4866-a3a5-a440933404da
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V teoretičnem delu diplomske naloge smo razčlenili razvoj čustvenih in vedenjskih težav pri otrocih oziroma mladostnikih ter podrobneje opredelili dejavnike, kot so družina, šola, vzgojni zavod in samopodoba, ki vplivajo na otroka oziroma mladostnika s čustvenimi in vedenjskimi težavami. V tem delu smo prav tako predstavili enoto dom, ki deluje v sklopu Osnovne šole Veržej. V empiričnem delu naloge smo predstavili rezultate raziskave, ki je bila opravljena z razredniki, domskimi vzgojitelji ter njihovimi varovanci na Osnovni šoli Veržej. Z raziskavo smo poskušali ugotoviti, kako so domski otroci na Osnovni šoli Veržej uspešni na učnem in socialnem področju, ali je zaslediti spremembe uspeha od njihovega prihoda v Osnovno šolo Veržej do danes in kaj je vplivalo na te spremembe.
Ključne besede:čustvene in vedenjske težave, družina, šola, vzgojni zavod, samopodoba, socialno okolje, učna uspešnost, socialna uspešnost, Osnovna šola Veržej
Kraj izida:Veržej
Založnik:[M. Rus]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-13953 Novo okno
UDK:37(043.2)
COBISS.SI-ID:17768200 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:OUHJD1Q7
Datum objave v DKUM:14.07.2010
Število ogledov:4024
Število prenosov:661
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
FNM
:
RUS, Mateja, 2010, Vpliv dejavnikov na učno in socialno uspešnost domskih otrok Osnovne šole Veržej [na spletu]. Diplomsko delo. Veržej : M. Rus. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=13953
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Der Einfluß der Faktoren auf den Lernerfolg und den Erfolg im sozialen Bereich der Heimkinder der Grundschule Veržej
Opis:Im theoretischen Teil der Diplomarbeit untergliederten wir die Entwicklung der emotionalen Störungen und der Verhaltensstörungen bei Kindern bzw. Jugendlichen und haben die Faktoren wie Familie, Schule, Erziehungsanstalt und Selbstbild, die Einfluss auf das Kind bzw. den Jugendlichen mit emotionalen Störungen und Verhaltsstörungen nehmen, näher bestimmt. Dieser Teil umfasst auch eine Darstellung des Heims, das im Rahmen der Grundschule Veržej wirkt. Im empirischen Teil dieser Arbeit haben wir die Resultate der Studie dargestellt, an der Klassenlehrer, Erzieher und Heimkinder der Grundschule in Veržej teilgenommen haben. Ziel dieser Studie war es festzustellen, wie erfolgreich die Heimkinder der Grundschule Veržej beim Lehrnen und im sozialen Bereich sind. Außerdem interessierte uns noch ob sie, seitdem sie die Grundschule Veržej besuchen,, erfolgreicher sind oder nicht und wo die Ursachen dafür liegen.
Ključne besede:emotionale Störungen und Verhaltensstörungen, Familie, Schule, Erziehungsanstalt, Selbstbild, soziales Umfeld, Lehnerfolg, Erfolg im sozialen Bereich, Grundschule Veržej


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici