| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:DINAMIKA LINIJE IN BARVA
Avtorji:ID Oder, Saša (Avtor)
ID Rimele, Oto (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Vidmar, Polona (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Oder_Sasa_2010.pdf (4,55 MB)
MD5: 262826BF092891AF1EC0D15F8A8160B2
PID: 20.500.12556/dkum/813f4fc9-1e54-4eeb-99fc-255d9ad6383d
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Risba je osnova v vseh ustvarjalnih postopkih, lahko pa obstaja tudi sama zase. V umetnostni zgodovini so nastajale risbe različnih likovnih umetnikov; nekatere so bile pripravljalne, pogosto pa so bile tudi finalne. Vse se med seboj razlikujejo, ne le po motivu in po risarskem materialu, pač pa jih ločujemo tudi po karakterju linije, ki neko risbo zarisuje. Umetniki skozi zgodovino, predvsem pa v 20. stoletju, v risbo vedno bolj vključujejo tudi barvo. Ta lahko risbo poživi in jo naredi atraktivnejšo, a mora biti v njej drugotnega pomena, saj je glavna linija. Zato za risbo uporabljamo predvsem transparentno akvarelno barvo. Tudi glede na izraz obstaja več vrst risb. Za to diplomsko delo je bistvenega pomena kroki, ki ga prav tako uvrščamo med samostojne in finalne umetniške risbe. Zato so v praktičnem delu predstavljeni krokiji, v katerih poleg linije s trdim risarskim materialom gibanje figure prikazuje tudi linija z akvarelom.
Ključne besede:risba, risarske tehnike, linija, zgodovina risbe, kroki, barva, Auguste Rodin.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[S. Oder]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-13363 Novo okno
UDK:73/76(043.2)
COBISS.SI-ID:17509128 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CSTYGECX
Datum objave v DKUM:08.04.2010
Število ogledov:3715
Število prenosov:546
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
ODER, Saša, 2010, DINAMIKA LINIJE IN BARVA [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Oder. [Dostopano 28 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=13363
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE DYNAMICS OF LINE AND COLOUR
Opis:A drawing is the basis of all creative processes. The drawing may, however, exist on its own as well. The drawings in the history of Art and Design originated from various visual artists. Some of them were preliminary drawings, and often they were final products. They all differ, not only in the motive and art material, but also in the characteristics of a line which outlines a specific drawing. Through the history and especially in the twentieth century, the colour has become increasingly involved in the drawing as well. The colour can invigorate the drawing and make it even more attractive. In the drawing, nevertheless, it is of secondary importance, because the line is vital. For that reason transparent colour (aquarelle) technique has been predominantly used in the drawing. Besides, there are different kinds of drawings, which may exist as well in relation to the expression. In the present diploma paper a kroki (croquis), which may not only exist as a separate, but as a final artistic drawing as well, is of particular importance. For that reason the practical part of the present diploma paper consists of croquis presentation, where the moving of the figure is presented through the hard drawing material line as well as through the aquarelle colour line.
Ključne besede:a drawing, drawing techniques, line, history of drawing, kroki (croquis), colour, Auguste Rodin.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici