Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Bralni interesi učencev v osnovni šoli
Avtorji:
ID
Gomboc, Maja
(Avtor)
ID
Haramija, Dragica
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Pulko, Simona
(Komentor)
Datoteke:
UNI_Gomboc_Maja_2010.pdf
(1,98 MB)
MD5: DC275BC0843AAC310DCCDA826E9D968C
PID:
20.500.12556/dkum/54c4e285-0bc1-452b-96de-41e734ec23e1
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
V diplomski nalogi so predstavljeni bralni interesi učencev drugega in tretjega triletja dveh osnovnih šol v Zasavju. V teoretičnem delu je najprej predstavljeno branje na splošno, vrste branja, bralni razvoj, bralne sposobnosti; pišemo pa tudi o različnih tipih bralcev, bralni motivaciji, nagrajenih mladinskih knjigah in bralni znački. V empiričnem delu predstavimo rezultate raziskave o bralnih interesih, ki smo jo izvedli na dveh osnovnih šolah v Zasavju. Rezultati kažejo, da interes za branje s starostjo učencev pada; učenci tretjega triletja berejo statistično značilno manj kot učenci drugega triletja. Opazne so tudi razlike v bralnem interesu med fanti in dekleti. Dekleta berejo statistično značilno pogosteje kot fantje. Rezultati so pokazali, da obstajajo statistično pomembne razlike med učenci drugega in tretjega triletja tudi v najpogosteje branih knjižnih žanrih. Medtem ko učenci drugega triletja radi prebirajo pustolovske knjige, učenci tretjega triletja radi posežejo tudi po knjigah z ljubezensko tematiko in po knjigah, ki obravnavajo določene probleme. Razlike se pojavljajo tudi med fanti in dekleti; dekleta rada berejo knjige z ljubezensko tematiko in knjige, ki obravnavajo določene probleme, fante pa bolj privlačijo knjige z znanstvenofantastično tematiko. Pri vseh učencih je eden najpomembnejših dejavnikov za izbiro knjige naslov. Rezultati so pokazali, da tako učenci drugega kot učenci tretjega triletja najraje prebirajo prozna besedila. V zadnjem delu diplomske naloge predstavimo seznam nekaterih bolj in manj priljubljenih literarnih del, ki so jih navedli učenci.
Ključne besede:
branje
,
bralni interesi
,
osnovna šola
,
pogostost branja
,
mladinska literatu
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Gomboc]
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-13084
UDK:
82(043.2)
COBISS.SI-ID:
17435144
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:BZZFZ2H2
Datum objave v DKUM:
24.02.2010
Število ogledov:
3235
Število prenosov:
472
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GOMBOC, Maja, 2010,
Bralni interesi učencev v osnovni šoli
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Gomboc. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=13084
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Oblikovanje delovnih mest z upoštevanjem ergonomije
Preučevanje in ocenjevanje zahtev delovnih mest, kjer je potrebna specifična osebna varovalna oprema
Funkcionalna oblačila za paraplegike
Konstruiranje kolekcije ženskih koktajl oblek
Študij vpliva parametrov varjenja na zvarjeni spoj in optimizacija procesa varjenja glede na končno uporabo tekstilnih izdelkov
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Tvorba tekstilnega vzorca na osnovi fizikalnega pojava
Emisije ogljikovega oksida pri gorenju tekstilnih materialov
Lastnosti laminatov za avtomobilske sedeže
Kolekcija Sineonix
Kolekcija vzorcev potiskanih na trajnostna otroška oblačila
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Reading interests of children in primary school
Opis:
In presented work we are researching reading interests of primary school students from two primary schools in Zasavje. In the first part of our work we present a theoretical framework associated with reading in general, types of reading, reading development and reading abilities; we also discuss different types of readers, motivation for reading, books that won awards in the past years and reading badge. In the empirical part we present and analyse results based on our research on reading interests of primary school students. Results show, that the reading interest decreases with ageing; children from fourth to sixth grade read more than children from seventh to ninth grade. Girls read more often than boys. Results also show that there are statistically significant differences between children from fourth to sixth grade and children from seventh to ninth grade in most commonly read book genres. Children from fourth to sixth grade like to read adventure books, whereas children from seventh to ninth grade also like to read love books and books that talk about different teen-related problems. We also found a statistically significant difference between girls and boys. Girls like to read love books and books associated with teen-related problems, while boys prefer science fiction. When it comes to book selection, mainly all children state that book’s title has the most important role. Most of children prefer prose to poetry and drama. In the last part of our work we present a list of book titles that are, according to children in our research, more or less popular.
Ključne besede:
reading
,
reading interests
,
primary school
,
frequency of reading
,
youth literature
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj