Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Bralna kompetenca učencev v osnovni šoli
Avtorji:
ID
Hromin, Petra
(Avtor)
ID
ČAGRAN, BRANKA
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Hromin_Petra_2009.pdf
(1,15 MB)
MD5: 7DA118C620B352C003C5329BE4FDCEB1
PID:
20.500.12556/dkum/7caf7b36-04de-4dd6-8da2-607f92f85e5c
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
V teoretičnem delu smo se osredotočili na opredelitev pojma bralne motivacije ter prvine le-te. Osredotočili smo se na prvine notranje bralne motivacije, katero predstavlja bralna kompetenca ali lastna bralna učinkovitost, interes in zatopljenost. Pri prvinah zunanje bralne motivacije smo se osredotočili na socialno motivacijo za branje. Ugotoviti smo želeli bralno samopodobo in vrednotenje branja in bralnih gradiv (bralna kompetenca) ter priljubljenost posameznih bralnih gradiv glede na spol, učni uspeh in razred/starostno stopnjo. Podatke, zbrane z anketnim vprašalnikom, smo obdelali s pomočjo programa SPSS. Za analizo razlik med učenci glede na spol pri bralni samopodobi in vrednotenju branja in bralnih gradiv ter priljubljenosti posameznih bralnih gradiv smo uporabili Mann-Whitneyev U-preizkus. Za analizo razlik med učenci glede na učni uspeh in razred/starostno stopnjo pri bralni samopodobi in vrednotenju branja ter priljubljenosti posameznih bralnih gradiv smo uporabili Kruskall-Wallisov χ2- preizkus in Tukeyev preizkus. Pri analizi razlik v skupnem rezultatu merjenja bralne samopodobe, vrednotenja branja in bralnih gradiv ter bralni kompetenci v celoti glede na spol, učni uspeh in razred/starostno stopnjo smo uporabili t-preizkus. Ugotovili smo, da imajo deklice višjo bralno samopodobo od dečkov in višje vrednotijo branje in bralna gradiva. Bralna samopodoba in vrednotenje branja in bralnih gradiv upada z nižjim učnim uspehom in prav tako dosega nižjo vrednost z naraščanjem razreda/starostne stopnje. Bralna samopodoba je glede na spol, učni uspeh in razred/starostno stopnjo višja od vrednotenja branja in bralnih gradiv. Bralna gradiva v obliki elektronskih medijev so pri učencih bolj priljubljena od bralnih gradiv v klasični, knjižni obliki, od slednjih pa je najbolj priljubljeno gradivo v okviru nešolskega branja oz. gradivo, ki si ga učenci samostojno izposojajo v knjižnici.
Ključne besede:
branje
,
motivacija
,
interes
,
zatopljenost
,
bralna kompetenca
,
bralna gradiva
,
prosti čas
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[P. Hromin]
Leto izida:
2009
PID:
20.500.12556/DKUM-12155
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
17315080
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:ZYAM35XK
Datum objave v DKUM:
23.12.2009
Število ogledov:
4369
Število prenosov:
537
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HROMIN, Petra, 2009,
Bralna kompetenca učencev v osnovni šoli
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : P. Hromin. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=12155
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Primerjava davčnih olajšav fizičnih in pravnih oseb med Slovenijo in Bolgarijo
Davek od dobička iz kapitala fizičnih oseb v Sloveniji in Nemčiji
Kritična presoja obdavčitve kapitalskih dobičkov fizičnih oseb med Slovenijo in Hrvaško
Utajevanje davka od dohodka fizičnih in pravnih oseb v Sloveniji
Davek od dohodka fizičnih oseb v Sloveniji in Avstriji
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Efektivna obdavčitev različnih oblik dela iz zaposlitve
Primerjava davka od dohodka fizičnih oseb med Slovenijo in Hrvaško
Nekateri primerjalnopravni vidiki obdavčitve kapitalskih dobičkov
Cedularna obdavčitev kapitalskih dobičkov fizičnih oseb
Dileme obdavčitve kapitalskih dobičkov na delnice
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The reading competence of learners in primary school
Opis:
The focus of the theoretic part is set on definition of the idea of the reading motivation and its primary matter. We focused on the primary matter of the intrinsic reading motivation, which is represented by the reading competence or proper reading efficacy, interest and involvement. The focus of the extrinsic reading motivation was set on the social reading motivation. The main idea was to state reading self-concept and evaluation of reading and reading materials (reading competence) as well as the popularity of particular reading materials according to sex, school results and grade/ age group. Data collected by a questionnaire were processed with SPSS programme. Mann-Whitney U-test was used to analyze the differences among students according to sex dealing with reading self-concept and evaluation of reading as well as the popularity of particular reading materials. Kruskall-Wallis χ2- test and Tukey test were used to analyze differences among students according to school results and grade/age group dealing with reading self-concept and evaluation of reading as well as the popularity of reading materials. When analyzing differences in common result of measuring reading self-concept, evaluation of reading and reading materials and reading competence as a whole according to sex, school results and grade/age group t-test was used. We stated that the girls’ reading self-concept is higher than the boys’. Girls also evaluate reading and reading materials more than boys. Reading self-concept and evaluation of reading and reading materials decline with lower school results and higher grade/age group. Reading self-concept is higher than evaluation of reading and reading materials according to sex, school results and grade/age group. E-reading materials are more popular than classic books when among latter the most popular materials of non-school reading are the materials taken independently from the library.
Ključne besede:
reading
,
motivation
,
interest
,
involvement
,
reading competence
,
reading materials
,
free time.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj