Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Povezanost učnih strategij z motivacijo učencev v osnovni in srednji šoli
Avtorji:
ID
Mernik, Tadeja
(Avtor)
ID
BAKRAČEVIČ VUKMAN, KARIN
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Mernik_Tadeja_2009.pdf
(579,07 KB)
MD5: 05630BE4DF3F43A2DB1F0A09EB09FFAE
PID:
20.500.12556/dkum/de061b99-6262-4083-88a0-8dc8e18fecab
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Z empirično raziskavo sem želela odgovoriti na vprašanje, ali obstaja korelacija med notranjo učno motivacijo pri posamezniku in njegovo oceno pomembnosti uporabe kognitivnih in metakognitivnih strategij pri učenju, ki med drugim predstavljata osnovo za samoregulacijsko učenje. V raziskavi, ki je bila izvedena med mladostniki različnega spola in starosti, sta bili uporabljeni deskriptivna in kavzalno-neeksperimentalna metoda empiričnega pedagoškega raziskovanja. Rezultati so pokazali, da med spoloma sicer ni prisotnih statistično značilnih razlik v predanosti delu kot dimenziji notranje motivacije, da pa se dekleta bolj kot fantje posvečajo učenju in delu za šolo iz lastnega interesa. Če upoštevamo še naslednjo ugotovitev, in sicer, da dekleta pripisujejo višji pomen rabi učnih strategij, lahko rečemo, da so dekleta bolj učno samoregulativna v primerjavi s fanti. Nadalje se je izkazalo, da med mladostniki različnih starosti ni opaznih razlik v oceni pomembnosti rabe učnih strategij, obstajajo pa statistično pomembne razlike v notranji motivaciji. Medtem ko je za mlajše mladostnike značilna večja predanost šolskemu delu in učenju v primerjavi s starejšimi, pa se slednji pogosteje učijo zaradi lastnega zanimanja in želje, da bi poglobili in utrdili svoje znanje. Kot ključno ugotovitev raziskave pa navajam naslednjo; in sicer da obstaja povezanost med posameznikovo notranjo motivacijo in njegovo oceno pomembnosti uporabe strategij pri učenju. Rezultati raziskave namreč kažejo, da mladostniki, pri katerih je prisotna večja notranja motivacija, tudi višje ocenjujejo rabo učnih strategij.
Ključne besede:
samoregulacijsko učenje
,
notranja učna motivacija
,
učne strategije
,
lastni interes
,
predanost delu
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Mernik]
Leto izida:
2009
PID:
20.500.12556/DKUM-10983
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
17004552
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:3YAZLSSX
Datum objave v DKUM:
09.07.2009
Število ogledov:
4929
Število prenosov:
955
Metapodatki:
Področja:
FF
FNM
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MERNIK, Tadeja, 2009,
Povezanost učnih strategij z motivacijo učencev v osnovni in srednji šoli
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Mernik. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=10983
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Pogodbeno javno-zasebno partnerstvo
Koncesije v zdravstvu
Negospodarske javne službe v občini Hrastnik
Eko občina
Pozitivna diskriminacija
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Izjeme iz evropskega pravnega reda
Mednarodnopravni status Tajvana v mednarodni skupnosti
Analiza uporabe instituta predhodnega referenduma v RS
Benjamin Flander: Pozitivna diskriminacija. Ljubljana: Založba FDV, 2004
Outsorsing izobraževanih storitev
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Connectedness of teaching strategies with the motivation of pupils in a primary and secondary school
Opis:
With the empirical research I wanted to answer the question if there is a correlation between the inner learning motivation of an individual and his evaluation of the importance of the cognitive and metacognitive learning strategies usage, which above all present the basic for self-regulative learning. For the research, taken out between juveniles of different sex and ages, the descriptive and causal non-experimental methods of empirical pedagogical research were used. The results have shown that there are no statistically typical differences between sexes concerning their devotedness to work as a dimension of inner motivation. But girls on the other hand pay learning and school work more attention. When we consider the acknowledgment, that girls attribute a higher meaning to the usage of learning strategies, we can say, that girls are more learning self-regulative than boys. Furthermore, it showed that there are no differences in valuing the importance of learning strategies usage between juveniles of different ages, there are only statistically important differences concerning inner motivation. Younger juveniles are more devoted to school work and learning than older ones, but the latter more often learn because of their own interests and wishes to deepen and strengthen their knowledge. The key acknowledgement of the research is that there is a correlation between the inner motivation of an individual and his evaluation of the importance of learning strategies usage. The research results show that more motivated juveniles evaluate the learning strategies usage higher.
Ključne besede:
self-regulative learning
,
inner learning motivation
,
learning strategies
,
self-interest
,
devotion to work
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj