Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
OBVLADOVANJE KRIZE V POSLOVANJU PODJETJA
Avtorji:
ID
Kolednik, Mojca
(Avtor)
ID
Uršič, Duško
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Kolednik_Mojca_2009.pdf
(294,56 KB)
MD5: E226B6C882B584269EC89AB47F027D1B
PID:
20.500.12556/dkum/d0ffbdb5-10d6-494e-8d4c-f979fe615442
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Poslovanje podjetja mora biti zaradi možnosti nastopa kriz, vedno vnaprej načrtovano. Samo v tem primeru se lahko poslovodstvo pravilno odzove na krize, ki nastopijo. Kot sem omenila že v diplomski nalogi, je pomembno, da ima krizni manager tehnična znanja, pravilen komunikacijski pristop in konceptualna znanja. Pomembno za uspešen izhod iz krize, je dobro sodelovanje med kriznim managerjem in ostalimi člani tima. V diplomskem delu sem najprej predstavila pomen krize, kako jo sploh lahko dojemamo, nato sem predstavil simptome, ki so najbolj značilni ob krizah, eno poglavje je posvečeno vrstam kriz, kjer je razvidno koliko različnih oblik kriz lahko doleti podjetje in posledično tudi managerje, ki morajo zagato pravilno razrešiti. Tretje poglavje je namenjeno vzrokom, ki zamajejo temelje normalnega poslovanja. Kot je razvidno imajo tukaj vsi avtorji isto opredelitev in sicer jih delijo na notranje in zunanje vzroke. Velikokrat podjetje samo, zaradi notranjih nesoglasij oziroma nepravilnosti pride do kriznih razmer. V naslednjih poglavjih pa so najprej predstavljeni vedenjski vzorci udeležencev, ki lahko posredno ali pa neposredno vplivajo na končni rezultat. Nato sem skušala z različnimi ukrepi prikazati možnosti za izhod iz krize. Nazadnje sem pa obravnavala krizni management, njegove lastnosti oziroma, kdo je lahko dober vodja, kako je potrebno organizirati krizni tim in kdaj se odločiti za zunanje strokovnjake. Če bi povzela misel dr. Kovača bi lahko rekla, da podjetniki niso samo žrtve krize, ampak prvi, ki v krizi zaznajo svojo priložnost za oblikovanje novih podjetniških kreacij in novega razvojnega cikla. (Podjetnik, 2008). Se pravi, da preživijo samo dobri in močni.
Ključne besede:
kriza
,
vrste kriz
,
krizni management
,
krizni tim.
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2009
PID:
20.500.12556/DKUM-10874
COBISS.SI-ID:
9979676
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:A4RX6B7U
Datum objave v DKUM:
19.10.2009
Število ogledov:
2876
Število prenosov:
405
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOLEDNIK, Mojca, 2009,
OBVLADOVANJE KRIZE V POSLOVANJU PODJETJA
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 14 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=10874
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Selpercatinib in RET fusion-positive non-small-cell lung cancer (SIREN)
Sequential afatinib and osimertinib in patients with EGFR mutation-positive non-small-cell lung cancer
Sequential afatinib and osimertinib in patients with EGFR mutation-positive non-small-cell lung cancer
Access to novel drugs for non-small cell lung cancer in Central and Southeastern Europe
Trans-esophageal endobronchial ultrasound-guided needle aspiration (EUS-B-NA)
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vpliv izražanja receptorja za inzulinu podoben rastni dejavnik 1 (IGF1R) na preživetje pri razsejanem nedrobnoceličnem raku pljuč
ǂThe ǂimportance of cancer stem cells and epithelial-mesenchymal transition in the progression of non-small cell lung cancer
Study of phosphatidylethanolamine N-methyltransferase gene expression in non-small cell lung cancer tissue
Usefulness of immunohistochemically determined epidermal growth factor receptor mutations in lung cancer
Study of SPOT 14 protein gene expression in non-small cell lung cancer tissue
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
CRISIS MANAGEMENT IN BUSINESS OPERATION
Opis:
A company business must always be pre-planned because of the potential onset of a crisis. Only in such case, the management can accordingly respond to the crises that arise. As I mentioned in the diploma work, it is important for a crisis manager to have technical skills, a proper communication approach and conceptual knowledge. Important for a successful overcoming of the crisis is a good cooperation between the crisis manager and other members of the team. In my diploma work, I first of all presented the importance of the crisis, how we perceive it, then I presented the symptoms that are most significant in crises. One chapter deals with the types of crises, where it can be seen, how many different types of crises a company can encounter and consequently also the company managers, who must resolve the situation. The third chapter is devoted to the causes, which shake the foundations of a normal business operation. As can be seen, all authors share the same definition and divide the causes into internal and external. In companies internal disagreements or irregularities often lead to a crisis situation. In the following chapters, first behavioural patterns of participants are presented, which may indirectly or directly affect the final result. Then I tried to demonstrate with various measures the possibilities of how to overcome the crisis. Finally, I discussed the crisis management, its characteristics or who can be a good leader, how it is required to organize a crisis team and when to decide to consult external experts. To summarize with the words of dr. Kovač, I could say that entrepreneurs are not only victims of a crisis, but are the first that in a crisis detect their opportunity to form new business creations and a new development cycle. (Podjetnik, 2008). Which means that only the good and strong survive.
Ključne besede:
crisis
,
types of crises
,
crisis management
,
crisis team
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj