Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
ODNOS ŠTUDENTOV RAZREDNEGA POUKA DO LIKOVNE VZGOJE
Avtorji:
ID
Obreza, Urška
(Avtor)
ID
Duh, Matjaž
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Batič, Janja
(Komentor)
Datoteke:
UNI_Obreza_Urska_2009.pdf
(17,89 MB)
MD5: CEB4F251CCA4BF5E665AF48EA729F194
PID:
20.500.12556/dkum/a7f7711b-31c7-44c1-92f1-0e19c9b154f3
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V diplomskem delu smo predstavili zgodovino likovne vzgoje na Slovenskem in glavne značilnosti le-te v osnovni šoli, zgodovino izobraževanja učiteljev pri nas, izobraževanje učiteljev razrednega pouka danes in v prihodnosti, predvsem pa nas je zanimal odnos in izkušnje študentov razrednega pouka do oziroma z likovno vzgojo v osnovni šoli in če se pri tem pojavljajo razlike med študenti nižjih in višjih letnikov študija razrednega pouka. Zato smo izvedli kvantitativno in kvalitativno raziskavo na podlagi anketnega vprašalnika, ki ga sestavlja dvajset trditev, ki se nanašajo na izkušnje študentov z likovno vzgojo v osnovni šoli in stališče do nje. Ugotovili smo, da je bila likovna vzgoja v osnovni šoli zelo priljubljen predmet in da se v večini primerov ni zanemarjalo njegovega pomena, na drugi strani pa se pri izvajanju pouka pojavljajo pomanjkljivosti pri pokrivanju likovnih področij, organiziranju likovnih delavnic za učence in njihove starše in prikazovanju umetniških reprodukcij, čemur bo v prihodnje potrebno posvetiti več pozornosti. Razlike v odnosu do pomena likovne vzgoje se kažejo med študenti nižjih in višjih letnikov študija, saj študenti 3. in še v večjem številu 4. letnika v primerjavi s 1. in 2. letnikom likovno vzgojo sprejemajo kot bolj pomembno in zahtevno tako za učitelje kot za učence.
Ključne besede:
likovna vzgoja
,
razredni pouk
,
študentje razrednega pouka
,
učitelj razrednega pouka
,
odnos do likovne vzgoje
,
izkušnje z likovno vzgojo
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[U. Obreza]
Leto izida:
2009
PID:
20.500.12556/DKUM-10852
UDK:
73/76(043.2)
COBISS.SI-ID:
16992264
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:65TFBAAQ
Datum objave v DKUM:
06.07.2009
Število ogledov:
3359
Število prenosov:
267
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
OBREZA, Urška, 2009,
ODNOS ŠTUDENTOV RAZREDNEGA POUKA DO LIKOVNE VZGOJE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : U. Obreza. [Dostopano 24 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=10852
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
PRIMARY TEACHING STUDENTS' ATTITUDE TO ART EDUCATION
Opis:
The thesis presents the history of arts education in Slovenia and its main characteristics in elementary school, the history of teacher education in Slovenia, the education of teachers of primary education today and in the future, and primarily the attitude of primary education students towards arts education in elementary school and their experience with it, as well as any differences regarding the aforementioned between lower and upper grade students. For this purpose, a qualitative and quantitative study was conducted on the basis of a questionnaire with twenty statements referring to students’ experience with arts education in elementary school and their attitude towards it. It has been established that arts education in elementary school is a very popular subject and that in the majority of cases, its importance has not been neglected. However, there are certain deficiencies in covering different art genres, organizing art workshops for students and their parents, and presenting art reproductions, which will require more attention in the future. Differences in the attitude to the importance of arts education between lower and upper grade students have also been demonstrated: 3rd and, even more so, 4th year students in comparison to 1st and 2nd year students see arts education as more important and demanding for both teachers and students.
Ključne besede:
arts education
,
primary education
,
primary education students
,
primary education teacher
,
attitude towards arts education
,
experience with arts education
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj