| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:OZAVEŠČANJE UČENCEV O SPREMEMBAH V OKOLJU S POMOČJO SODOBNIH DIDAKTIČNIH STRATEGIJ V PRVEM TRILETJU
Avtorji:ID Rečnik, Andreja (Avtor)
ID Fošnarič, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Golob, Nikolaja (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Recnik_Andreja_2009.pdf (5,00 MB)
MD5: D6521C35A4B6E56483E19FA5D3CE4611
PID: 20.500.12556/dkum/23a1439a-ba15-4847-a2c0-b108459c417a
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V praktičnem diplomskem delu z naslovom Ozaveščanje učencev o spremembah v okolju s pomočjo sodobnih didaktičnih strategij v prvem triletju je teoretični del razdeljen na okoljski in pedagoško-didaktični vidik. V okoljskem vidiku so predstavljene splošne okoljske spremembe in težave v ravnanju z okoljem v današnjem času ter okoljska vzgoja kot pomemben dejavnik vzgoje za dolgoročno prihodnost. Pedagoško-didaktični vidik predstavlja sodobne didaktične strategije pouka in didaktične pristope za pouk okoljske vzgoje ter opredelitev predmeta spoznavanje okolja z vidika okoljske vzgoje. Empirična raziskava nam prikaže, kako učiteljice uresničujejo cilj, pri katerem učenci spoznavajo, da so spremembe v okolju za živali ali rastline včasih ugodne, včasih pa škodljive, in katere didaktične strategije uporabljajo. Rezultati so pokazali, da nekatere učiteljice cilj obravnavajo površinsko, da pa v proces poučevanja vnašajo elemente odprtega pouka. V praktičnem delu je priložena priprava na učno uro, ki sem jo z elementi izkustvenega in problemskega pouka izvedla tako, da so učenci izbrani cilj iz raziskave usvojili z neposrednim opazovanjem narave in človekovega vpliva nanjo ter da so s praktičnimi dejavnostmi samostojno prišli do novih spoznanj.
Ključne besede:Spremembe v okolju, okoljska vzgoja, predmet spoznavanja okolja, sodobne didaktične strategije, prvo triletje.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Rečnik]
Leto izida:2009
PID:20.500.12556/DKUM-10476 Novo okno
UDK:37(043.2)
COBISS.SI-ID:16890632 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:HNXIM0YF
Datum objave v DKUM:03.06.2009
Število ogledov:4014
Število prenosov:563
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
REČNIK, Andreja, 2009, OZAVEŠČANJE UČENCEV O SPREMEMBAH V OKOLJU S POMOČJO SODOBNIH DIDAKTIČNIH STRATEGIJ V PRVEM TRILETJU [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Rečnik. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=10476
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:RAISING AWARENESS AMONG STUDENTS ABOUT THE ENVIRONMENTAL CHANGES BY MEANS OF METHODOLOGICAL STRATEGIES IN THE FIRST TRIAD
Opis:In the practical part of this diploma paper with the title Raising awareness among students about the environmental changes by means of methodological strategies in the first triad the theoretical part is divided into the environmental and pedagogical-didactical point of view. The theoretical viewpoint represents the general environmental changes and some difficulties when dealing with the environment in today's world and environmental education as an important factor of education for the future. The pedagogical-didactical viewpoint, on the other hand, represents contemporary didactical strategies and methods for teaching environmental education and the definition of the subject environmental recognition from the point of view of the environmental education. The empirical research shows how teachers achieve the aim of raising students' awareness about the fact that the environmental changes sometimes have positive and sometimes negative influence on flora and fauna, and which didactical strategies they use. The results have shown that some teachers take this aim into consideration very superficially, but they are open in the process of teaching. There is a lesson plan enclosed in the practical part. I carried out this lesson in the way that students could achieve the aim of the lesson with direct observation of nature and human effect on it and they also came to new conclusions independently through some practical activities.
Ključne besede:Environmental changes, environmental education, environmental recognition, contemporary didactical startegies, first triad.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici