| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ŠEST LET TIMSKEGA IN TANDEMSKEGA DELA V PRVIH RAZREDIH DOLENJSKIH IN BELOKRANJSKIH OSNOVNIH ŠOL
Avtorji:ID Agnič, Ariadna (Avtor)
ID Lepičnik - Vodopivec, Jurka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Agnic_Ariadna_2009.pdf (944,21 KB)
MD5: 4741CC096550397A69AB89875448BFBE
PID: 20.500.12556/dkum/19b1c3f9-f0c5-4d6a-922a-e7c0cdbfd042
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Za naslov diplomske naloge smo si izbrali Šest let timskega in tandemskega dela v prvih razredih dolenjskih in belokranjskih osnovnih šol, ker so nas zanimala mnenja, občutki, kritike, predlogi učiteljev in vzgojiteljev, ki delajo skupaj po prenovljenih programih, z mlajšimi otroci. Namen je bil ugotoviti, kako se v praksi dejansko izvaja timsko in tandemsko delo ter kakšen odnos so si do te oblike dela v šestih letih ustvarili pedagoški delavci. Naši zastavljeni cilji so bili na podlagi izpolnjenih anketnih vprašalnikov pridobiti konkretne odgovore na zastavljena vprašanja in opraviti njihovo analizo. Vse odgovore smo predstavili s pomočjo grafov ali tabel ter jih obrazložili. Rezultati analize so potrdili hipoteze, da se timsko in tandemsko delo v praksi uspešno izvaja. Da je v prvih razredih devetletke večji poudarek in več časa namenjenega tandemskemu delu vzgojitelja in učitelja. Da so med šolami razlike glede prisotnosti vzgojitelja v razredu ter, da je močno prisotna potreba po vzgojiteljevi prisotnosti skozi celo dopoldne. Da se je iz rezultatov, ki vrednotijo količino skupnega načrtovanja, preverjanja ter ocenjevanja in evalvacije pokazalo, da so vzgojitelji še vedno v inferiornem položaju. To potrjuje tudi dejstvo, da so vzgojitelji svoje možnosti napredovanja ocenili slabše kot učitelji.
Ključne besede:predšolska vzgoja v EU, prenova, 6-letnik v šoli, prvi razred, timsko delo, tandemsko delo
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Agnič]
Leto izida:2009
PID:20.500.12556/DKUM-10399 Novo okno
UDK:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:16900104 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:J3KGUOGS
Datum objave v DKUM:04.06.2009
Število ogledov:2595
Število prenosov:298
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
AGNIČ, Ariadna, 2009, ŠEST LET TIMSKEGA IN TANDEMSKEGA DELA V PRVIH RAZREDIH DOLENJSKIH IN BELOKRANJSKIH OSNOVNIH ŠOL [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Agnič. [Dostopano 20 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=10399
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Jahre der Team- und Tandemarbeit in den ersten Klassen der Grundschulen von Dolenjska und Bela Krajina
Opis:Bei unserer Diplomarbeit entschieden wir uns für den Titel Sechs Jahre der Team- und Tandemarbeit in den ersten Klassen der Grundschulen von Dolenjska und Bela Krajina, denn uns interessierten Meinungen, Gefühle, Kritiken und Vorschläge der Lehrer und Erzieher, die zusammen in den erneuerten Schulprogrammen mit kleineren Kindern arbeiten. Unsere Absicht war festzustellen, wie die Team- und Tandemarbeit in der Praxis ausgeführt wird und welche Beziehung gegenüber dieser Arbeitsweise während der sechsjährigen Arbeit die pädagogischen Arbeiter entwickelten. Unser Ziel war, auf Grund der ausgefüllten Umfragen konkrete Antworten auf gestellte Fragen zu bekommen und die Antworten zu analysieren. Alle Antworten wurden mit Hilfe der Graphen und Tabellen dargestellt und erklärt. Die Resultate der Analyse bestätigten die Hypothese, dass die Team- und Tandemarbeit in der Praxis erfolgreich ausgeführt wird. Es wurde auch bestätigt, dass man in den ersten Klassen der neunjährigen Grundschule mehr Bedeutung und mehr Zeit der Tandemarbeit des Lehrers und Erziehers widmet. Es wurde festgestellt, dass es gewisse Unterschiede zwischen den einzelnen Schulen gibt, was die Anwesenheit des Erziehers in der Klasse betrifft; es besteht ein großer Bedarf danach, dass der Erzieher den ganzen Vormittag anwesend ist. Resultate, die die Quantität der gemeinsamen Planung, der Leistungsmessung und Benotung und der Evaluation bewerten, zeigen, dass sich die Erzieher noch immer in einer untergeordneten Lage befinden. Das wird auch durch die Tatsache bestätigt, dass die Erzieher ihre Karrierechancen schlechter als Lehrer bewerten.
Ključne besede:die Vorschulerziehung in der EU, die Erneuerung, ein 6-Jähriger in der Schule, die erste Klasse, die Teamarbeit, die Tandemarbeit


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici