| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:POMEN GOVORNIH IGER PRI VZPODBUJANJU RAZVOJA OTROKOVEGA GOVORA
Avtorji:ID Ornik, Polona (Avtor)
ID Erženičnik - Pačnik, Marjana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Ornik_Polona_2009.pdf (869,10 KB)
MD5: B92191A7439A240F4D600BFE56608AF6
PID: 20.500.12556/dkum/46658644-9d77-4937-b190-28bba9e6b01d
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V zgodnjem otroštvu je ena temeljnih nalog vzgoje razviti otrokovo jezikovno zmožnost. Zato so v diplomski nalogi predstavljene govorne igre, saj z njimi spontano urimo temeljne elemente govora, njegove komponente in lastnosti dobrega govorjenja, hkrati pa so pri otrocih priljubljene. V teoretičnem delu so poleg govornih iger predstavljene teorije govora, dejavniki govornega razvoja ter dejavnosti za spodbujanje otrokovega govora. V empiričnem delu diplomske naloge nas je zanimalo, kolikšen vpliv imajo na pogostost in raznolikost izvajanja govornih iger v vrtcu vzgojiteljičina izobrazba in delovna doba. Uporabljeni sta bili deskriptivna in kavzalna neeksperimentalna metoda empiričnega pedagoškega raziskovanja. V raziskovalni vzorec so bile zajete vzgojiteljice prvega starostnega obdobja. Podatki so bili zbrani s pomočjo anketnega vprašalnika z vprašanji odprtega in zaprtega tipa. Zbrani podatki so podani v tabelah. Analiza rezultatov je pokazala, da vzgojiteljice otrok prvega starostnega obdobja uporabljajo pri svojem delu raznolike govorne igre in jih izvajajo pogosto. Za delo z govornimi igrami so najbolj angažirane vzgojiteljice z višjo stopnjo izobrazbe. Prav tako so najbolj angažirane vzgojiteljice z delovno dobo od 20 do 30 let in najmanj vzgojiteljice z najdaljšo delovno dobo.
Ključne besede:govorne igre, prvo starostno obdobje, razvoj govora, predšolski otrok
Kraj izida:Maribor
Založnik:[P. Ornik]
Leto izida:2009
PID:20.500.12556/DKUM-10381 Novo okno
UDK:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:16898056 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:L8W7YLBX
Datum objave v DKUM:04.06.2009
Število ogledov:9165
Število prenosov:2219
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
ORNIK, Polona, 2009, POMEN GOVORNIH IGER PRI VZPODBUJANJU RAZVOJA OTROKOVEGA GOVORA [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : P. Ornik. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=10381
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE IMPORTANCE OF SPEECH GAMES AT STIMULATING THE DEVELOPMENT OF A CHILD'S SPEECH
Opis:In early childhood, one of the main roles of education is to develop children's linguistic ability. This is the reason for introducing speech games in this diploma paper. With their help we spontaneously train basic elements of speech, its components and characteristics of good speech, while at the same time they are also very popular with the children. The theorethical part of the paper introduces, besides speaking games, language theories, language development factors and activities for stimulating children's speech. In the empirical part of the paper we were interested in the extent to which the educator's education and years of working influence frequency and variety in performing speech games in kindergartens. We used descriptive and causal nonexperimental methods of empirical pedagogical research. The research sample included educators working in the first age group. The data was collected with the help of a questionnaire that included open-ended and close-ended questions. The data collected is shown in tables. The result analysis has shown that educators in the first age group use different kinds of speech games and carry them out quite often. Educators with a higher degree of education are normally more engaged in using speech games. The most engaged are educators with 20 – 30 years of working and the least those who have the most years of working.
Ključne besede:speech games, first age group, speech development, pre-school child


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici