Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
VZGOJA ZA TRAJNOSTNI RAZVOJ V VRTCU TEZNO MARIBOR
Avtorji:
ID
Kovačec, Mateja
(Avtor)
ID
Lepičnik Vodopivec, Jurka
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Kovacec_Mateja_2009.pdf
(5,41 MB)
MD5: 41FC242A23C4EFE7BEF77FDE9F6A9679
PID:
20.500.12556/dkum/df397b22-ae1b-4009-b6fb-532e6f85bc11
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Vzgoja za trajnostni razvoj se v današnjem modernem svetu pojavlja na vseh področjih življenja. Če želimo ohraniti naš planet tudi za prihodnje generacije, bomo morali korenito spremeniti način svojega življenja. Gospodarstvo mora postati okolju in človeku bolj prijazno, zavedati sem moramo pomena okolja in skrbeti za njegovo ohranjanje, skrbeti moramo tudi za medsebojne odnose. Začeti moramo živeti bolj premišljeno in v majhnih danosti, ki nam jih ponuja narava, znova najti svoj srečo. In prav predšolski otroci so tisti, ki jih bomo najlažje naučili novega, trajnostnega načina življenja, saj so po svoji naravni danosti najbolj dojemljivi za spremembe. Oni so tudi tisti, ki bodo v prihodnosti skrbeli za naš planet. Zato je potrebno vključiti vzgojo za trajnostni razvoj v vsakodnevno življenje v vrtcih in tudi v nadaljnje šolanje in izobraževanje. V teoretičnem delu diplomske naloge so predstavljena teoretična izhodišča o vzgoji za trajnostni razvoj na splošno ter o pomenu njenega vključevanja v predšolske institucije. Predstavljena sta tudi dva programa, v katera je vključen Vrtec Tezno, ki zadovoljujeta cilje vzgoje za trajnostni razvoj. Podrobneje pa so opisane tudi nekatere aktivnosti strokovnih delavk Vrtca Tezno, ki so jih izvedle skupaj z otroki v svojih oddelkih in vključujejo vzgojo za trajnostni razvoj. V empiričnem delu pa so predstavljeni rezultati raziskave, ki je bila izvedena med strokovnimi delavkami Vrtca Tezno, o njihovem razumevanju in vključevanju vzgoje za trajnostni razvoj v vzgojno delo v vrtcu.
Ključne besede:
vzgoja za trajnostni razvoj
,
predšolski otrok
,
vzgojitelj
,
projektno delo
,
Vrtec Tezno
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Kovačec]
Leto izida:
2009
PID:
20.500.12556/DKUM-10307
UDK:
373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:
16862216
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:20UBZO8X
Datum objave v DKUM:
06.05.2009
Število ogledov:
3929
Število prenosov:
631
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOVAČEC, Mateja, 2009,
VZGOJA ZA TRAJNOSTNI RAZVOJ V VRTCU TEZNO MARIBOR
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Kovačec. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=10307
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Fatigue crack initiation from microstructurally small Vickers indentations
Mechanical properties of a welded joint welded by a highly productive arc process
Numerical welding simulation
Fatigue strength of a material at the weld toe of the weld joint on a high-strength structural steel
Influence of repair welds on the weld-joint properties
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Krivljenje plastičnih brizganih izdelkov
Residual stresses in overlap laser welds
Residual stresses in welded aluminium alloy 7075
Longitudinal residual stresses in high-strength aluminium alloy welds
Transverze residual stresses in various weld of high-strenght dissimilar aluminium alloys
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THE UPBRINGING FOR CONSTANT DEVELOPMENT AT THE KINDERGARTEN TEZNO MARIBOR
Opis:
The upbringing for constant development has appeared in all areas of our life in the today's modern world. If we want to preserve our planet for future generations, we will have to change the way of our life in details. The economy has to become nicer to the environment and to humanity. We have to be aware of the meaning of the environment and take care about its preservation. We also have to take care about our relationships. We have to start thinking more thoughtfully and in small gifts that the nature offers. We have to find our happiness again. The pre-school children are the ones that can be taught the new, constant way of life in the easiest way because they are the most comprehensive for changes according to their natural gift. They are the ones who will take care about our planet in the future. Therefore, we have to include the upbringing for constant development in the everyday life in kindergartens and in the further schooling and education. The theoretical origin of the upbringing for constant development and the importance of its inclusion in pre-school institutions have been presented in the theoretical part of the diploma thesis. Two programmes have been presented, where The Kindergarten Tezno has been included in, which satisfy the goals for constant development. There are some activities of the expert workers of The Kindergarten Tezno presented, that they have performed together with the children in their departments and that include the upbringing for constant development. The results of the research have been presented in the empirical part, which has been done among the expert workers of The Kindergarten Tezno about their understanding and including of the upbringing for constant development in the pedagogical work in kindergartens.
Ključne besede:
the upbringing for constant development
,
pre-school children
,
an educator/a kindergarten teacher
,
a project work
,
The Kindergarten Tezno
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj