Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
OBVLADOVANJE KONFLIKTOV V PODJETJIH
Avtorji:
ID
Bombek, Maja
(Avtor)
ID
Uršič, Duško
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Bombek_Maja_2009.pdf
(1,23 MB)
MD5: AF73D53A9D1AEFBA0511994831829C06
PID:
20.500.12556/dkum/03ffc5ae-4d00-47c7-af99-31e62f569ece
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Vodenje ljudi je zelo zahtevna naloga, saj mora vodja voditi tako, da bodo zaposleni delovali v dobro podjetja. S tem je potrebno spremeniti klasične in tradicionalne vloge vodenja. Vodja mora postati fleksibilen in prilagodljiv, ne sme se več samo osredotočati na številke in količine, svojo energijo mora usmeriti tudi na ljudi, ki jih vodi. Vodja mora zato obvladovati vse prvine uspešnega komuniciranja. Le na tak način bo postal boljši vodja in se s svojimi zaposlenimi lažje prilagajal moderni poslovni realnosti. S tem bo lahko uspešno reševal medsebojne odnose in konflikte, ki nastajajo med zaposlenimi v podjetju. Konflikti se pojavljajo v vsaki organizaciji, med posamezniki in v skupini. V današnjih časih so konflikti že dobrodošli, saj lahko z njimi dosežemo tudi boljše poslovanje podjetja. To so pozitivni konflikti, ki nam pomagajo pri utrjevanju skupin znotraj podjetja, spodbujajo inovativnost zaposlenih, med zaposlenimi spodbujajo tekmovalnost in s tem tudi doseganje večje produktivnosti. Vse to pa lahko vodi do tega, da si izberemo nove cilje in nove interese ter jih poskušamo tudi doseči. Negativne posledice konfliktov se lahko kažejo kot razbijanje enotnosti sistema in lahko povzročajo napetosti med posamezniki in skupinami. Konflikte moramo pravi čas prepoznati in jih pričeti sproti obvladovati in reševati.
Ključne besede:
vodenje in vodja
,
osebne značilnosti vodenja
,
medosebni odnosi
,
konflikti
,
reševanje konfliktov
,
preprečevanje konfliktov
,
obvladovanje konfliktov.
Kraj izida:
Ptuj
Leto izida:
2009
PID:
20.500.12556/DKUM-10123
COBISS.SI-ID:
9890844
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:MORLNNTM
Datum objave v DKUM:
23.06.2009
Število ogledov:
3627
Število prenosov:
865
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BOMBEK, Maja, 2009,
OBVLADOVANJE KONFLIKTOV V PODJETJIH
[na spletu]. Diplomsko delo. Ptuj. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=10123
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Informacijski vidik uvajanja novih plačilnih instrumentov v Adriatic zavarovalni družbi
Organizacija uvedbe novega produkta v poslovanje
Analiza sodnih stroškov v povezavi z uspešnostjo izterjave zavarovalnih regresov preko sodišča
Prodaja osebnih zavarovanj v Zavarovalnici Triglav, d.d.
Analiza transportnih zavarovanj v podjetju Transglob
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Posebnosti računovodstva v zavarovalništvu
Zadovoljstvo zavarovancev območne enote zavarovalnice
an exploratory study of the Indian insurance sector
Kadvorski vidiki združitve zavarovalnic
Analiza avtomobilskih zavarovanj
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
MANAGING CONFLICTS IN COMPANIES
Opis:
Human resource leadership is a most demanding task since it requires of the leader to lead his employees in the way that they want to act to the benefit of the company. Therefore classical and traditional management roles must be changed. A leader must be flexible, should not concentrate only on numbers and quantities but has to redirect his energy to people he leads as well. A leader has to master all of the elements of effective communication to become a better leader and, together with his employees, to be capable of adapting to the present business reality. Only then can he strengthen the relations and solve conflicts between employees. Conflicts can occur in every organisation, both between the individuals and within the group. Conflicts can also be useful since they can improve operations. We are talking about positive conflicts which can be helpful since they lead to consolidation of teams within the company; they promote innovations, stimulate competition and hence help to increase the productivity. All of the aforementioned can stimulate us to set up new goals and interests we to strive to achieve. Negative impacts of the conflicts are reflected in disunity of the system and can cause tensions between individuals as well as groups. The conflicts must be identified in time and managed and solved as they occur.
Ključne besede:
leadership and leader
,
personal characteristics of leader
,
interpersonal relations
,
conflicts
,
conflict solving
,
conflict prevention
,
conflict mastering.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj