| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Sonja Sibila Lebe

Vseh ključnih besed je 498, ki se skupaj pojavijo 1424 krat.
167 ključnih besed (33.53 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 1093 krat (76.76 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
56x5.12%turizem
48x4.39%ponudba
37x3.39%Slovenija
32x2.93%storitve
20x1.83%SWOT analiza, povezanost, znamenitosti
19x1.74%panoge dejavnosti
18x1.65%turistična industrija
17x1.56%promocija, trženje, turistično posredovanje
15x1.37%turistični objekti, razvoj, priložnosti, turistično gospodarstvo, organiziranost
14x1.28%marketing, zadovoljstvo
13x1.19%komuniciranje, programi
12x1.1%strategija, šport, cilj, narava
11x1.01%značilnosti, hotelirstvo, ekonomska propaganda, rekreacija
10x0.91%oglaševanje, mesta
9x0.82%management, gostinstvo, kulturna dediščina, tržni mehanizem, dejavnost, tržna analiza, prehrana
8x0.73%zdravilišča, turistične kmetije, kultura, Avstrija, zdraviliški turizem, občine, predstava, potovanja
7x0.64%planiranje, ankete, sodelovanje, zmogljivost, mednarodne primerjave, prosti čas, tržne poti
6x0.55%odnosi z javnostjo, uporabniki, tržne raziskave, aktivnosti, razvojni projekti
5x0.46%gradovi, podeželje, trajnostni razvoj, pospeševanje prodaje, dežele, pijače, turistična geografija, izboljšave, projekti, turistične agencije, informacije, podjetje, direktno trženje, ekonomska geografija, strategija trženja, turistična destinacija, organizacija
4x0.37%kapacitete, ekosistemi, mladina, živila, struktura, gastronomija, okolje, osebna prodaja, etnografija, ekologija, prostor, pogoji gospodarjenja, prenova, zaposlenost
3x0.27%izvršba, človek, segmentacija, odjemalec, turistična ponudba, poslovno okolje, zabava, prilagajanje, marketinški splet, organizacijske strukture, trg, demografija, poslovanje podjetja, vinarstvo, kvaliteta, neposredna prodaja, etnične karakteristike, potrošnik, wellness, ocenjevanje, analiza poslovanja, oblikovanje, kmetijstvo, kulturna zgodovina, mineralne vode, financiranje, posredniki, rešitve
2x0.18%procesi, Bad Radkersburg, interno komuniciranje, zabavna industrija, meritve, ekonomski razvoj, kadri, zanimivosti, ZDA, ekološki management, obnovljivi viri energije, marketing mix, trendi, poslovna strategija, osebje, vodenje, modeli, kolesarstvo, analiza, primerjave, Turizem, delovanje, zagotavljanje kvalitete, uravnotežen razvoj, obveznosti, vinske kleti, investicije, konkurenčnost, destinacija, naravna dediščina, destinacijski management, reklama, mediji, obnova, ekonomika turizma, družina, svet, vinski turizem, oglasi, prodajna politika, ekoturizem, skupnost, blagovne znamke, varstvo okolja, motiviranje, zakonodaja, podeželski turizem, Kozjak, zadovoljstvo kupcev, igre
1xposlovne odločitve, voda, bolnišnice, muzeji, ekološko ravnotežje, Nova Zelandija, oskrba, Finska, standardi, biotehnologija, oprema, tržno planiranje, turistični sektor., prometno omrežje, tisk, primerjalna analiza, infrastruktura, vrednost, življenjsko okolje, Terme Radkersburger Hof, poslovno komuniciranje, tržni sistemi, potovalni uradi, pogovori, igralništvo, vedenje, agencije, domoznanstvo, invalidi, poslovna psihologija, delo, obratna sredstva, študenti, zdravljenje, sponzorstvo, Terme Zreče, društva, Hrvatska, upravljanje, počitnice, Srbija, Azija, ekonomski vidik, regionalni razvoj, otroci, klimatologija, delovna uspešnost, nagrajevanje, gospodarska rast, planiranje projektov, integralna turistična storitev (ITS), vprašalniki, ekonomska zgodovina, zgodovinski pregledi, povpraševanje, simbolizem, starostniki, partnerstvo, Madžarska, uporaba računalnika, internet, komunikacije, teorija, kulturni spomeniki, pozicioniranje, World Wide Web, WWW, informacijski sistemi, informatika, kupci, računalniške mreže, medorganizacijsko trženje, investicijsko odločanje, potrebe, terminologija, interakcije, praksa, odločanje, organizacijski sistemi, turistični proizvod, poslovni proces, zdravstveni zavodi, javni sektor, zdravstvena služba, strokovne službe, strateško planiranje, čiščenje, zdravstvo, odpadki, privatni sektor, uporaba človeških zmogljivosti, ideje, krščanstvo, verstvo, religija, orodja, metode, cene, prodaja, oblikovanje cene, razvojna strategija, faktorska analiza, Evropa, socialni vidik, mladostniki, medicina, Ključne besede: turizem, Dvorec Jeruzalem, Puklavec & Friends, Zidanica Malek, vinogradništvo, Jeruzalem, Ormož, mladinski turizem, cenovno ugodno prenočevanje, socialna omrežja, V diplomskem delu z naslovom »Predlog vključitve raškega gradu v turistično ponudbo občine« smo raziskovali možnosti za čim bolj zanimivo in smiselno rabo gradu v turistične namene. Podali smo predloge za ureditev grajske restavracije, Couchsurfing, mladinski hoteli, nahrbtnikarji, glavni portir (bellcaptain), postrešček (bellhop), delovno mesto, motivacijski dejavniki, podjetje/organizacija, nezadovoljstvo, Zaposleni, gostinska in turistična dejavnost, hotel, consierge, portir (bellboy), receptor, vodja recepcije, recepcija, kavarne in slaščičarne, manjšega hotela in dnevnega programa dobrega počutja, sodobna tehnologija, jantarjeva pot, zavedanje, integralna turistična ponudba, arheologija, Petoviona, Carnuntum, KLJUČNE BESEDE: dobro počutje, uporabniki dobrega počutja, funkcionalno povezovanje občin, občina Vitanje, Ključne besede: turistična ponudba, tematske prireditve, rimska kultura, izboljšana in nova ponudba storitev., izobraževanje, prenovljena infrastruktura, nova delovna mesta, s katerimi bi občina na gradu pridobila pozitivne vplive kot so povečani prihodki, usposabljanje, znanje, Arheološki park, regionalna destinacijska organizacija, zadovoljstvo zaposlenih, razvoj zaposlenih, sposobnosti, ekološka pridelava., ekološka ponudba, občina Turnišče, občina Sallingberg, turistični spletni portal, informacijska tehnologija v turizmu, slovenia.info, podeželska turistična destinacija, Destinacijski management, osebe s posebnimi potrebami, Rogaška Slatina, invalidnost, dostopni turizem, dostopnost, razvoj turizma, Lizbona., gostilna, lokalna gastronomija, turistična kmetija, enologija, kulinarika, gramoznica, Kamenšnica, tiskani promocijski material, Ljubljana, kulturnoturistična ponudba, kulturni turizem, destinacijski menedžment, »Kraj, prijazen invalidom«., InterCasino, e-stave, Bwin, PokerStars, športne stave, e-loterija, Aurora, Bioterme Mala Nedelja, Bio-Thermen-Hotel Wilfinger, termalni turizem, odvisnost., odgovorno in zabavno igranje, poker, igre s kartami, časovni zakup, mednarodna primerjava, deskanje na valovih, deskanje na snegu, tabori, evropska direktiva 94/47/ES, Suite hotel Klass, zgodovina spletnega igralništva, igralnica, spletno igralništvo, Interval International., Resort Condominium International, analiza ankete, Občina Krško, Baden Baden, Krapinske Toplice., Karlovy Vary, Naravni park Terme 3000, primerjalna presoja, Management turistične destinacije, medsebojno sodelovanje ponudnikov, trajnostni promet, prihodnost energetike., KLJUČNE BESEDE Trajnostni razvoj v turizmu, Medžimurje., Posavje, Medmrežje, pomen zaposlenih in zadovoljstvo kupcev., prihodki, ADR, stroški, izguba, dobiček, RevPAR, statistika, poznavanje storitev, odnos do strank, potovalne agencije, prodajno osebje, Kakovost, Hotel Vita, Vitalhotel, menedžment obiskovalcev, informacijska infrastruktura, Wicklow mountains national park, menedžment zavarovanih območij, Triglavski narodni park, financiranje., ekohotel, deležnik turistične destinacije, turistična infrastruktura, ekološka zavest, alternativni viri, onesnaževanje, trajnostni turizem, narodni parki, Parktherme, sončna energija, terme Dobrna, zdravje, dobro počutje, fotovoltaika, okolju prijazna, wellness., Zavarovana območja, Duh na Ostrem vrhu, avstrijska vinska cesta, ponudnik, ekonomski kazalniki, poročila, avstrijska zakonodaja, svetovni splet, kategorizacija, turizem na kmetiji, dvorec Strmol., spletno oglaševanje, hotel Livada, tržno segmentiranje, tržno pozicioniranje, priložnost, Drava, hotel Burj Al Arab, turistični ponudniki, d. o. o., znamenitost., terorizem, izletništvo, potencial, zidaniški turizem, negativne ekonomske posledice, letalska industrija, zdravilišče, podjetje Marka, Obsotelje in Kozjansko, mreženje, varnost, projekt., ekološki turizem, kulinaricna dedišcina, turisticna ponudba, Slovenska Bistrica, Specialna bolnišnica Varaždinske Toplice, Zdravilišče Laško, gostinski obrati, anketa, Uniform System of Accounts for the Lodging Industry, USALI, merjenje uspešnosti poslovanja, računovodstvo, kulinaricna ponudba., naravni zdravilni dejavniki, zdravstveni turizem, ekološka turistična kmetija Ramšak, ekološko živilo., Evropska destinacija odličnosti, Logarska dolina, dolinski svet Solčave, hotelski management, Terme Rogaška, I feel Slovenia, informacijska točka., slovenska turistična organizacija, specializacija, Terme Tuhelj, turistična suprastruktura
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici