| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Sonja Sibila Lebe

Vseh ključnih besed je 322, ki se skupaj pojavijo 416 krat.
50 ključnih besed (15.53 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 144 krat (34.62 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
17x11.81%turizem
9x6.25%turistična destinacija
6x4.17%športni turizem
4x2.78%gastronomija, destinacijski management, segmentacija
3x2.08%turistična kmetija, destinacijski menedžment, turizem na podeželju, turistična ponudba, Turizem, Ptuj, športne priprave, destinacija, vino, Maribor, kulturni turizem, promocija
2x1.39%zdravje, segmentiranje, animacija, destinacija Maribor-Pohorje, Botanični vrt, vinski turizem, ponudba., razvoj, Botanični vrt Univerze v Mariboru, adrenalinski turizem, podeželski turizem, Festival Lent, trajnostni razvoj, kolesarski turizem, prireditev, kulturna dediščina, anketa, itinerar, intervju, trajnostni turizem, družbeni mediji, kolesarjenje, kakovost storitev, Porabje, kakovost, podeželje, Rogaška Slatina, zadovoljstvo gostov, prostočasne dejavnosti, zeleni turizem, zdraviliški turizem, šport
1xpravljice, Laško, Anin dvor, itinerarij, kulturnoturistična ponudba, lutke, interpretacija dediščine, hotel Gundolf, hotel Jakec, Aeroklub Ptuj, Letališče Moškanjci, naravna dediščina, Ptuj., izletniška turistična kmetija, kategorizacija, mladinski hotel, hotel, Vrhnika, načrt trženja, občina Duplek, turizem., grad Vurberk, merila uspešnosti, športno-rekreativne dejavnosti, ciljna skupina, nišni turizem, organiziranje potovanja, vhodna agencija, model kompetenc, krajinski park Drava, podeželska destinacija, prosti čas, prireditveni turizem, rekreacija, festival, sponzorji, management prireditev, donatorji, Kras, Regijski park Škocjanske jame, avtobusni prevozi, management prireditev., analiza zadovoljstva odjemalcev, mladi, regijski park, Zavarovana območja, povezovanje turističnih ponudnikov., Dežela Celjska, družbena odgovornost, konceptualni model, kartuzijanski red, model razvoja podeželske turistične destinacije, nastanitvene zmogljivosti, Festival Pivo in cvetje, vhodni turizem, ključne kompetence, kolesarska infrastruktura, lokalna turistična organizacija, vrste kolesarjenja, Turistična kmetija, potovalne agencije, krožna tematska kolesarska pot, družinski hotel, KLJUČNE BESEDE: kultura, počitnice, ekološka pridelava, otrok, občina Hoče- Slivnica, gastronomski turizem, kulinarika, hotel Toplice, lokalna/narodna kuhinja, družina, program turizem, segment družina, Kinderhotels, Unior d.d., analiza lokalnih gastronomskih posebnosti., merila za specializacijo, hotel Sonnenpark, Portorož., Velenjsko jezero, Šmartinsko jezero, Sunny Bunny, Schwarzlsee, program športnih priprav, jezerski turizem., marketing turistične destinacije, šktat Čatež, rokometaši z Bližnjega vzhoda, Sonnentherme, Terme Čatež, bazeni, LifeClass, varstvo, igrala, turistično zavarovanje, specializacija hotelskih objektov, hinduizem, islam, krščanstvo, trg dela, brezposelnost, izobraževalni sistem, brezposelnost mladih, proizvodnja hrane, samooskrba s hrano, religija, Slovenija kot destinacija športnih priprav, mali podjetniški hoteli, poslovni običaji, pogajanja, medkulturno komuniciranje, aktivna politika zaposlovanja, brezposelnost mladih v Sloveniji, ponudba turističnih kmetij, Moravske Toplice, izključitve, storitve, hotel za družine, zavarovanje, merjenje zadovoljstva, okolje, premija, brezposelnost mladih v Avstriji, turistična storitev, marketinški splet, Prireditve, Haloze., dejavniki uspeha, razvedrilo, načrtovanje potovanja za osebe s posebnimi potrebami, mišična distrofija, dostopni turizem, gibalno ovirane osebe., zimski športi, motivi, Slovenija, temačni turizem, Loterija Slovenije, športna ponudba, varnostni priročnik., München, Botanični vrt Univerze v Mariboru., Igre na srečo, igralniški turizem, klasične igre na srečo, trajnostni razvoj., dobro počutje, arabski svet, : zdravstveni turizem, pustovanje, arabska poslovna kultura, Grand Hotel Sava Rogaška, ROI Medico & Spa, d. o .o., Kurentovanje, dobropočutna ponudba, vinska destinacija, Mestna občina Ptuj, : zadovoljstvo obiskovalcev, primerjava, trgi, dobropočutje, turistična destnicija, Nica, Pariz, socialna omrežja, digitalizacija poslovanja, marketinška orodja, glamping, visokokakovostni turizem, storitve v zdraviliškem turizmu., reševanje pritožb, hotelirstvo, Marketing 4.0, nakupno vedenje odjemalcev, zeleni odjemalci/turisti, zeleni marketing, ogledi nogometnih stadionov, turizem na nogometnih stadionih, slovenski nogometni stadioni, britanski nogometni stadioni, destinacijska znamka, oglaševanje, pandemija, vinarstvo, Virus Covid-19, epidemija, hotelska varnost, okrevanje turističnih destinacij, terorizem, pandemija., gospodarstvo, marketing, družbena omrežja, zabaviščni parki, Gardaland, covid–19, Mirabilandia., infrastruktura, regija, podeželska turistična destinacija., Občina Mislinja, turizem v Sloveniji., evropski skladi, Občina Ormož, zimski turizem, Črna na Koroškem, turizem na Koroškem, Trajnostni razvoj, značilnosti storitev, storitev, Slovenia Green Accommodation, modeli za ocenjevanje kakovosti storitev, zadovoljstvo, izletniški turizem., razvoj destinacije, analiza., Čakovec, Toskana, Pubec – štajersko mlado vino., Festival Stare trte, olivno olje, slovenske železnice(sž), primerjava kakovosti storitev, avstrijske zvezne železnice (oebb), Mariborska vinska turistična cesta, Meranovo, katalog, Podoba turistične destinacije, analiza, potovalna agencija, terminološki slovarček., Hiša Stare trte, najstarejša trta, zadovoljstvo turistov, zadovoljstvo zaposlenih, zasvojenost, Casino Poetovio Ptuj, motivacija, generacija Y, aplikacije, poslovanje restavracije, hrana, igre na srečo, zanimivosti, IQ, čustvena inteligenca, Koroška, čustva, delovno okolje, kolesarstvo, območje Prlekije, logistika nabav, zniževanje stroškov, destinacija Maribor - Pohorje, trajnostni razvoj turizma, turistične kmetije, zelena shema, mladi povpraševalci, človeški viri, Zeleni turizem, destinacijska kartica, zvestoba odjemalcev, lokalna pridelava, vpliv vremena, segment, Facebook, TripAdvisor., Instagram, potniški promet
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici