| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Andrej Skrbinek

Vseh ključnih besed je 64, ki se skupaj pojavijo 74 krat.
6 ključnih besed (9.38 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 16 krat (21.62 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x25%grafično oblikovanje
3x18.75%blagovna znamka, dizajn
2x12.5%analiza, oblikovanje, Oblikovanje
1xštartnik, podjetje, mobilna aplikacija, strip, kompozicija, ekstremni uporabnik, ekologija, simbol, moderno, kolekcija, uporabnice, celostna grafična podoba, logotip, razporeditev, zgodba, države, upravljanje, vizualni identitet, brand, redizajn, revija, vizualna identiteta, proces oblikovanja, branje, polsteni škornji, kitara, električna kitara, konstruiranje, Le Corbusier, obutev, Culture, Visual Communication, TV Advertising, Color Psychology, razvoj produkta, Marketing, družba, razvoj izdelka, konformizem, ignoranca, ročno orodje, industrijski dizajn, raziskava uporabnika, raziskava trga, analiza kupca, digitalno, ilustracija, Embalaža, otroci, aplikacija, tipografija, prelom, produktni dizajn, design thinking, čokolada, katalog, modna fotografija, diskriminacija
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici