| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Bruno Završnik

Vseh ključnih besed je 871, ki se skupaj pojavijo 1442 krat.
160 ključnih besed (18.37 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 731 krat (50.69 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
39x5.34%oglaševanje
35x4.79%marketinško komuniciranje
24x3.28%družbena omrežja, nabava, pospeševanje prodaje
16x2.19%marketing, nabavni proces
14x1.92%poslovna pogajanja
12x1.64%tržno komuniciranje
11x1.5%digitalni marketing
10x1.37%spletna trgovina, mediji
9x1.23%osebna prodaja, komunikacija, prodaja
8x1.09%komuniciranje, metode pospeševanja prodaje, kultura, blagovna znamka
7x0.96%spletna prodaja, nabavno poslovanje, elektronsko poslovanje, izdelek, odnosi z javnostmi, Facebook, Instagram
6x0.82%kulturne razlike, spletno nakupovanje, marketinški splet, Oglaševanje, internet, podjetje, odjemalci, oblačila, spletno oglaševanje, Nabava
5x0.68%moda, pogajanja, potrošniki, digitalno oglaševanje, Marketinško komuniciranje, blagovne znamke, zadovoljstvo, dobavitelji
4x0.55%trgovina na drobno, optimizacija, mednarodna pogajanja, marketinške poti, družbeni mediji, oglas, neposredno trženje, zaloge, splet, trženje, pogajalec, Nemčija, šport, tiskani mediji, nakupno vedenje, ocenjevanje dobaviteljev
3x0.41%trgovina, management nabave, upravljanje zalog, etika, vedenje potrošnikov, porabnik, pospeševanje prodaje., epidemija covida-19, digitalizacija, odjemalec, izbira dobavitelja, medkulturna pogajanja, pogajalske taktike, cilji oglaševanja, digitalni mediji, tržne poti, vedenje odjemalcev, cena, Slovenija, Marketing, spletna stran, stroški, Tržno komuniciranje, vplivneži
2x0.27%Spletna trgovina, globalizacija, izbira dobaviteljev, kupec, poslovni dogodek, skladiščno poslovanje, torbice, tržna pot, medkulturne razlike, Talum, nemški pogajalski slog, medij, mednarodna poslovna pogajanja, trgovina na debelo, kvaliteta, stopnje pogajanj, logistika, prepoznavnost podjetja, kakovost storitev, turizem, planiranje, donatorstvo, inovacije, umeščanje izdelkov, proizvodnja, sodobna prodaja, naročilo, oglaševalsko razsodišče, mala podjetja, skladiščenje, tekstilna industrija, potrošnik, izdelki in storitve, elektronska pošta, naročnik, proces poslovnih pogajanj, javno naročilo, zaloga, ponudnik, zavajajoče oglaševanje, oskrbna veriga, poslovno komuniciranje, izbiranje dobaviteljev, poslovni načrt, dejavniki, konkurenca, mediji., zvestoba, ocenjevanje dobavitelja, javno naročanje, skladišče, nabavna funkcija, stroški zalog, trendi, modna industrija, teden mode, medorganizacijsko trženje, dobavitelj, odnosi z dobavitelji, vplivnostni marketing, promocija, ciljno občinstvo, nakupne odločitve, instrumenti marketinškega komuniciranja, pogajalski proces, instrumenti, Kitajska, Švica, metode, spletni marketing, oglasi, taktike pogajanj, marketinško komuniciranje., marketing mode, storitve, modni trendi
1xradijsko oglaševanje, proces Benchmarking, d. d.., raziskava trga., turistične storitve, turistični proizvod, primarne organizacije, čas, poreklo blaga, sodobne tržne poti, model nabave, oglaševanje na radiu, radio, tradicionalne tržne poti, dobavitelji., kontroling, družba KOŠAKI TMI, kontroling instrumenti, strategije blagovne znamke, gospodarska kriza, turški pogajalci, društva, financiranje neprofitnih organizacij, družinsko podjetje, malo podjetje, proizvajalci gradbenih modularnih enot, odjemalci gradbenih modularnih enot, Sadjarstvo Mirosan d.o. o., neprofitne organizacije, nabavna strategija, distributerji in proizvajalci, klicni center, tržnokomunikacijski splet, oglaševalski proračun, tehnike pogajanj, iskanje virov dobaviteljev, pomen blagovne znamke, vrste blagovnih znamk, odelo, kredit, finančni leasing, operativni leasing, oglaševanje v spletnih časopisih, spletni časopis Delo, finančne storitve, analiza, plačilna sposobnost, marketing v športu, rokomet, prehranska dopolnila, Podjetniška logistika, zadovoljstvo uporabnikov, elektronsko sporočilo., sistem planiranja potreb po materialih (MRP)., Rokometni klub Slovenj Gradec 2011, spletni časopis, naročanje, kakovost., motivicija, reševanje problemov, PDCA, Pareto diagram, ISO standard, analiza spletnih strani, poprodajna storitev, merila izbire dobavitelja, vina znamke Corvo, načrtovanje tržnih poti, meorganizacijsko poslovanje, marketinško komuniciranje v malih podjetjih., interna komunikacija, vodenje, vino, medorganizacijsko marketinško komuniciranje, splet 2.0, medorganizacijski marketing, logistika rezervnih delov., organizacija dogodka/prireditve, kakovostni prevzem materiala, vizualno komuniciranje, nakupno odločanje, spletna platforma, trgovina na drobno., Nori na Poli., blagovna znamka Poli, analiza spletne strani, trgovinsko podjetje, analiza zalog, pogajalske izkušnje, programatično oz. spletno načrtovanje, organiziranje, strateške odločitve, razvoj, zakup oglasnega prostora, pogajalec kot osebnost., koncepti pogajanj, Nabavna pogajanja, komuniciranje na pogajanju, aktivnosti, interaktivni mediji, novi mediji, FMCG izdelki., ugled, SNG Maribor, gledališče, pospeševanje spletne prodaje, vedenje odjemalcev na spletu, drobljenje javnih naročil, ZJN-3, spletni nakup, ženske revije, semiotika, strategije in taktike pogajanj, nemški partnerji, MeWoodYou, vrste zalog., TrueView, YouTube, podoba ženske, podjetje Večer, časopis Večer, načrtovanje medijev, mednarodna poslovna pogajanja, inbound marketing, idealna stranka, kakovostni prodajni kontakti, prepoznavnost slovenskih podjetij na globalnem trgu, trendi nakupovanja, potrošnik oziroma kupec, oglaševanje na internetu, orodja in metode pospeševanja prodaje, gradnja blagovne znamke, strateški nabavni marketing, strategije nabave, strateško načrtovanje, nakupovalne navade, management., tradicionalne prodajalne, prednosti in slabosti spletnih prodajaln, količinski prevzem materiala, stroški nabave, Vhodni material, prednosti in slabosti klasičnih prodajalne, načrtovanje oglaševanja, Pivovarna Laško, raziskava trga, spletni nakup., načrt komuniciranja, strateška analiza, porabniki, blagovna znamka Gorenjka, pogajanja v podjetju Val skupina d. o. o., mikro in mala podjetja, navidezno nakupovanje, Trženje, zdravstvena zavarovanja, oskrbne verige, Clio., zunanji trg, Renault, spletni potrošnik, dopolnilno prostovoljno zdravstveno zavarovanje, trženjske aktivnosti, akcija »Urejeno!«, Turčija., razpisna dokumentacija, ruski pogajalski slog, program zvestobe, Rusija, trgovinska organizacija, mednarodni tenderji., »cross selling« posli, strateške razvojne aktivnosti podjetja, industrijski proizvajalci, trgovci, Tušev program zvestobe., ustvarjalnost v marketingu, izbor dobavitelja, vintage., poslovna pogajanja z nemškimi partnerji, stili in taktike poslovnih pogajanj, second hand, ocenitev dobavitelja, poslovni partnerji, oblačila iz druge roke, metode za izbor dobavitelja., skrbnik ključnih kupcev, skrbništvo ključnih kupcev, dejavniki nakupnega odločanja, proces nakupnega odločanja, vrste nakupnega odločanja, domači in tuji mlečni prehrambni izdelki, sejmi, načrtovanje in izvajanje marketinškega komuniciranja, primerjava cen zdravil, pogajalske metode, pogajalci, kakovost in cena izdelka, Porabnik, cilji in namen pospeševanja prodaje, promocije, Mednarodno trženje, Pojem trgovine, potrošnik., slavna osebnost, skriti kupec, trženjski splet trgovine, prodajalec, poslovna pogajanja med slovenci in nemci, interno naročilo, podjetje Pikapoka, naloge pospeševanja prodaje, posredni in neposredni načini pospeševanja prodaje, prednosti in slabosti pospeševanja prodaje, integralni turistični proizvod, trajnostni turizem, Turistična destinacija, blagovna znamka turistične destinacije, lokalna skupnost, strateška surovina - roving, Swatycomet d.o.o., naklade, dosegi, Nemčija., Pogajanje, licenčne revije, Brazilija, prednosti in pomanjkljivosti v spletni trgovini, elektronsko poslovanja, življenjsko stilne revije, obvladovanje, borza kovin, vsebinske značilnosti, tehnološke značilnosti, grafične značilnosti, oblikovne značilnosti, market lista, hotelirstvo, pogajanja z nemci, Spletna stran, iskanje ponudb, javni zavod, TIC Vuzenica, plačevanje v spletni trgovini, družbeno odgovorno oglaševanje., - Oglaševanje - Okolje - Zunanji oglasi - Coca Cola - Promet - Coca Cola oglasi, marketinško komuniciranje v malih podjetjih, družbena odgovornost, politika podjetja, zavarovalna storitev, tržno komunikacijski splet, Asistenca doma., zunanja in notranja urejenost trgovine, svetovni splet, naročniki, OKS, agencija, organizacija, oglaševalske agencije, agencije za tržno komuniciranje, osebnostne lastnosti pogajalcev, d. o. o., RK Celje Pivovarna Laško, Ljubljanski maraton, cilji tržnega komuniciranja, regulativa, virusni marketing, blogi, tradicionalno oglaševanje, sponzorstvo, alkoholne pijače, cilji, ciljne skupine, Alterna Distribucija., kultura v mednarodnih poslovnih pogajanjih, podjetje RCM, Blagovne znamke, skladiščne funkcije, meso, pogoj, razvoj mode, Blagovna znamka, Kope, uvajanje blagovne znamke, pogajalski partner, merilo, garancija, trženjsko komuniciranje, carinska zakonodaja, carinski postopek 42, tuji trgi, češki pogajalski slog, management zalog, učinkovitost, pogajanja v podjetju TAB d.d., baza podatkov, d.d., internetno oglaševanje, presoja dobavitelja, razvoj dobavitelja., elektronsko trženje, instrumenti tržnega komuniciranja, načrtovanje javnih naročil, distribucija, katalog zalog, zavarovalnica, storitev, optimizacija tiskanja, multifunkcijska naprava, sejem AGRA, vzporedna trgovina, oblikovanje cen zdravil, vzporedna trgovina z zdravili, instrumenti pospeševanja prodaje, naročilna količina., programska rešitev SafeQ, Elektronsko upravljanje dokumentov, sistemi naročanja, zadovoljstvo stran, …, Si.mobilove marketinške poti., revija, promocijski splet, Gorenje, telekomunikacijski trg, prodaja preko spleta, kazalniki uspešnosti, tradicionalna prodaja, prodaja preko prodajnih mest, Mlekarna Celeia, embalaža, konkurenčnost, zastopništvo, ABC analiza, trg svinjskega mesa, oblikovanje prodajnih cen, dizajn, Mercator, lonček, vrednotenje, turistična destinacija, postopek nabave, mobilna naprava, interaktivni medij, zadovoljstvo kupcev, kupci danes, komunikacijska tehnologija, naročilo., Medex, Industrija 4.0, pandemija., nabavni trg, odnosi med prodajalci in kupci, lastnosti prodajalca, nakupno vedenje., podjetje Impol, Hofer, Booking, spletni kupci, spletne prodajalne, modni trgovci, management dogodkov, spletni dogodek, konferenca, tiskalniki Canon, podjetje Tehit d.o.o., poslovna etika, neetično oglaševanje, etični kodeks, zavarovalni posli, vedenje uporabnikov, About You, kozmetični izdelki, marketing vplivnežev, lepotni vplivneži, nakupovanje, stranke, zavarovalni zastopniki, družbeno omrežje, Cer – Cvet, slovensko poreklo, prodaja živil, fitnes Fitinn, COVID-19, javna naročila, zakon o javnem naročanju, epidemija, Marketinška pot, Storitve., povpraševanje., spletna prodajalna, oblikovanje, modna revija, ponudba, oskrbovalne verige, pričakovanja odjemalcev, nezadovoljstvo odjemalcev., podjetje Spar Slovenije d. o. o., pandemija, Vplivneži, digitalni marketing., zadovoljstvo zaposlenih, raziskava., diskontne prodajalne, informacijska tehnologija, komuniciranje z nadrejenim, Interno poslovno komuniciranje, integrirano marketinško upravljanje, množični mediji oglaševanja, EDI, Zadovoljstvo odjemalcev, živilska industrija, neposredno pospeševanje prodaje, Bioterme Mala Nedelja, pozicioniranje blagovne znamke, filmska industrija., posredno pospeševanje prodaje, Pospeševanje prodaje, Granitex d. o. o., Instagram., Loterija Slovenije, mikro podjetja, nabavni oddelek., osnovna sredstva, nabavni oddelek, poslovanje, nabavno poslovanje., Mlinopek, volitve, dr. Andrej Fištravec, naročanje., spletna trgovina., volilna kampanja, kozmetična industrija, social media, Ekodar, peneče jabolčno vino Eros., ročno narejeni izdelki, spletno trgovanje, Slodar, Kmetijska zadruga Šaleška dolina, obutvena industrija, management marketinškega komuniciranja, ženska oblačila., posredniki, Etsy, vzpostavitev spletne trgovine, marketing mix, komunikacijski načrt, popust, Trgovina 365, tipi storitev, digitalizacija storitev, orodja pospeševanja prodaje., podjetje ACO, ACO Group, podjetje CCC, prodajalci., sobne rastline, ženska športna oblačila, TikTok, Social Media Marketing., Komuniciranje, informiranje, študenti., rokometni klub, športni marketing, športni management, modne torbice, vplivni dejavniki, medkulturna poslovna pogajanja, primerjava, slovensko podjetje, Kozmetika Afrodita, instrumenti marketinškega komuniciranje., kultura., Mednarodno poslovanje, poslovni pogajalec, Japonska, moda iz filmov, vpliv mode na mlade, metoda dropshipping, osebnostna blagovna znamka, vplivnež, medkulturno, informacijska doba, računalniška tehnologija, oglaševalske tehnike, informiranje kupcev, oglasno sporočilo, funkcije nabave, poslovno, vedenje, digital marketing, fashion industry, social media strategy, customer behavior, fashion marketing, social media marketing, Pogajalski proces, mobilna tehnologija, modni vplivneži, mlajši odjemalci, pandemija COVID-19, estetika, masažni salon, spletne trgovine, pogajanje, manualna terapija, vpliv pandemije koronavirusa na spletno nakupovanje, poistovetenje z idolom, moč filmov., zadovoljstvo odjemalcev, vpliv pandemije koronavirusa na nakupno vedenje odjemalcev, odnosi z dobavitelji., modne znamke, oglaševanje na družbenih omrežjih, LinkedIn, B2B-podjetja, učinkovitost marketinške kampanje, oglas., oblike oglaševanja, Avstrija, sponzoriranje objave., zadovoljstvo potrošnikov, podjetje., Pomurske mlekarne d. d., digitalno komuniciranje, trgovine Jager, tradicionalni marketing, glasba, Pandora., franšizni sistem, zgodovina oglaševanja, strategije oglaševanja, kreativnost v oglaševanju, časovni potek oglaševanja., pomen nabave, Moda, pogajalske taktike in stili pogajanj, Proteini.si, prehrambeni dodatki, Modne revije, poslovna komunikacija, etika in etične dileme, presoja dobaviteljev, metode dobaviteljev, belgijski partnerji, kulturni dejavniki, gibanje, zdrava prehrana, pogajalski proces pri mednarodnih poslovnih procesih, značilnosti pogajalskega sloga Hrvaške, značilnosti pogajalskega sloga Slovenije, marketinške aktivnosti, zavarovalni zastopnik, zavarovalništvo, kartica zvestobe., starejši odjemalci, izdelek ali storitev, nakupne navade, Jugoslavija, pogajalski pristopi, prodajna pogajanja, poslovna kultura, pogajalski stili., psihofizično zdravje, Poslovna pogajanja, kuponi za popust na izdelek po izbiri, skandinavski pogajalski slog, usmerjeno na porabnike, kuponi kot orodje za pospeševanje prodaje, modne agencije, modeli, izbira dobaviteljev., japonska vozila, ISUZU blagovna znamka, ISUZU vozila, kazalniki, standard ISO9001:2015, zadovoljstvo uporabnika, družbeni medij., Arabske deželE, Proces nabave, Presečki grupa d. o. o., uvedba inovacij, Splet, sadike, e-poslovanje, nakupovanje., Potniški promet d.o.o., vozovnice, dinamičen tok sprememb, opis družbe Slovenske Železnice d.o.o., elektronske kartice, ključni elementi, športnik posameznik, digitalni kanali, digitalni mediji mestne turistične destinacije, marketinško komuniciranje turističnih destinacij, odjemalci., potrošnja, hitra moda, prodajalne prihodnost, trgovinska prodaja, človeški viri, maloprodaja, orodja za pospeševanje prodaje, Spar Slovenija, aluminij., sponzor, sponzorska pogodba, cilj sponzorstva, obutev, Adidas, slovenski oglaševalski kodeks, slovenska oglaševalska zbornica, informatizacija, štartaj Slovenija, povečanje prodaje, oblačilni modni izdelki, prodajalne prihodnosti, tehnologija, operaterji, inovativni pristopi oglaševanja, raziskava nabave., strategija podjetja, organizacijska struktura, analiza nabavnega poslovanja, analiza nabave, mobilni telefon, telefonija, prodajne poti, posredne tržne poti, neposredne tržne poti, digitalno marketinško komuniciranje, Mehika, vpliv, medij., konkurenčna prednost, nabavni trg., vizija podjetja, Ocean Orchids, podjetje Palfinger d. o. o., ocenjevanje dobavitelja., Javno naročanje, Zakon o javnem naročanju, Pomen nabave, trgovinska vojna  , mleko, skladiščenje izdelkov, skladiščni procesi, ekonomska rast, postopki javnega naročanja, načela javnega naročanja, centralizirano nabavno poslovanje, decentralizirano nabavno poslovanje, proces nabavnega poslovanja, proces nabave, organizacija nabavne funkcije, reverzibilni marketing, Republika Slovenija., fleksibilnost, nabavni marketing, digitalni marketinški kanali, Kompas d.d., virtualna resničnost, povečana resničnost, virtualne garderobe., merjenje zadovoljstva, nakupovalna izkušnja, vizualni merchandising, spletno plačevanje, prestižne blagovne znamke, vzdušje, prodajalna, inovativne tehnologije, četrta industrijska revolucija, Nabavna funkcija, tržna raziskava, oblačila večjih konfekcijskih številk, odnosi z javnostjo, geliranje nohtov., ličenje, prihodnost trgovine, upravljanje z zalogami, vrste zalog, nove oblike plačevanja, sodobna plačilna sredstva, metode vrednotenja, metode upravljanja, asortiment, specializirana prodajalna, problematika zalog, kupci., nabavni procesi, pnevmatike in platišča., digitalna transformacija, oblika oglaševanja, imidž prodajalne, visokošolske knjižnice, zakonodaja, samoregulacija, PayPal, kriptovalute, Prikrito oglaševanje, sankcije., Univerzitetna knjižnica Maribor, praktični primer, zakoni, infrastrukturno področje
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici