| 1x | | Carica., golf igrišče, strateška in proaktivna usmerjenost, GRAWE zavarovalnica, upravljanje, poslovno komuniciranje, samo-predstavitev, ustno komuniciranje, tržni uspeh novih izdelkov, prepoznavnost, Razvoj novih izdelkov, raziskava, blagovna znamka Lušt, proaktivna tržna naravnanost, odzivna tržna naravnanost, davčni zavezanci, Zvezdniška kultura, intervju, inovativna organizacijska kultura., organizacijsko učenje, zvezdništvo, digitalna tehnologija, bančni račun, plačilne kartice, gotovina, plačilna sredstva, PayPal, kriptovalute, sistem kriptovalut, funkcije stališč, merjenje stališč, potrebe, metodologija VALS (Valuse and Lifestyles), medorganizacijski trg, uspešnost organizacije, organizacijska kultura, IKT, uspešnost podjetja, segmentacija trga, osebni avtomobil, strukturno modeliranje (SEM), trg kriptovalut, merjenje, plače, finančne nagrade, merjenje učinkovitosti, ponarejena zdravila, nefinančne nagrade, pohvale, Vedenje porabnikov, nagrajevanje, prodajalci, interaktivnost, marketinški odnosi, podoba, Petrol d.d., Infond d.o.o., Louis Vuitton, identiteta podjetja, telekomunikacijske stortive, ugled podjetja, podoba podjetja, destinacija Rogla-Pohorje, model optimizacije izbora orodij internega komuniciranja., sponzorstvo in marketinško komuniciranje, sponzorstvo v športu, sponzoriranec, Smučanje prostega sloga, stališča športnikov o sponzorstvu v zimskih športih., marketinško komuniciranja, anketni vprašalnik, Eurobasket 2013, Nogometni klub Maribor., zaznavanje oglasa., odzivi odjemalcev, AdriaticSlovenica, zavarovalništvo, zavarovalna družba, gluten, Varnost Maribor d. d., politika podjetja, oglas, poslovni partnerji, Evropska unija, Lipko, Management znamke, Akustični bobni, managament kakovosti, destinacijski managament, turistična destinacija, dejavniki pozicioniranja, odločitveni proces, COVID-19., Nakupne navade, stališča., načrt oglaševanja., gverilski marketing, intelektualna lastnina., I'Maribor znamka, prepoznavnost znamke, razvoj znamke, merjenje zadovoljstva odjemalcev, pričakovanja odjemalcev, B2B, Moderne metode oglaševanja, koncept kakovosti odjemalcev, nezadovoljstvo, celiakija, cena, zadovoljstvo., lastnosti stanovanja, stanovanjska mobilnost, dobavitelji, analiza trga, raziskava zadovoljstva, stres, SWOT analiza
, dejavniki odločanja, potencialni odjemalci, segmentacija, trajnostno orientiran odjemalec, trajnostni turizem, trajnostni razvoj, demografka merila, psihografska merila, stanovanje, notranja tržna naravnanost, orodja internega komuniciranja, raziskava stresa., znamka, občina, občinska uprava, lokalna samouprava, zadovoljen in nezadovoljen odjemalec, organi občine., Učni poligon Dole, ponudnik, informacijska zasičenost, uporabniške ocene, potrebe odjemalcev, izpostavljenost medijem, italijanski turisti, Slovenija kot turistična destinacija, premoženje znamke turistične destinacije, destinacijska znamka, avstrijski turisti., estetski posegi, pomembnost videza, strah pred staranjem, telesna samopodoba, boj proti ponarejanju zdravil, spletno mesto, konkurenti, marketinške aktivnosti, posredovanje informacij »od ust do ust«, hedonistična motivacija, analiza zunanjega okolja, glasba, zaznana cena, zaznana vrednost, Emkej, utilitaristična motivacija, informacije na družbenih omrežjih, oblačila, Življenjski slog, vpliv, impulzivno nakupovanje, hedonistična motivacija za nakupovanje, nakupno vedenje odjemalcev, informacijska
tehnologija, utilitarna motivacija za nakupovanje., merjenje ugleda., eko, okoljsko znanje, okoljska skrb, zaznani nadzor nad vedenjem, kolektivizem, dolgoročna usmerjenost, interna tržna naravnanost, nakupna namera., odnos do narave, subjektivne norme, odnos do okoljsko trajnostnih izdelkov, piktogrami, industrijsko podjetje, okoljsko sprejemljivi izdelki, zakonodaja, inovativni pristopi, podjetje Marprom, digitalno komuniciranje, orodja, stališča do blagovne znamke, vedenje, delo od doma, produktivnost zaposlenih, Interni marketing, delo v pisarni, dejavniki internega marketinga, odnos, koristi blagovne znamke, Družbena omrežja, vrzel namera-vedenje, individualne vrednote, zavzetost uporabnikov., zaznavanje kakovosti vsebine, družbeno omrežje Instagram, integrirano marketinško komuniciranje, podjetje API-Line d. o. o., etično vedenje odjemalcev, etično potrošništvo, etična potrošnja, Swy, energijska učinkovitost, Marketauto, Lovefest, glasbeni festival, interni marketing, agilnost, odpornost na spremembe, prilagodljivost, proaktivnost, angažiranost, privlačnost občinstva, zeleno zavajanje, zeleni marketing, percepcija odjemalcev, Eurel, korporativna trajnost, marketinške strategije, marketing prireditev, družbena odgovornost podjetja, tržna naravnanost, družbena odgovornost, bančne storitve, internet, televizija, mediji, mobilna banka, mobilna aplikacija, cenovna občutljivost, potreba po edinstvenosti, zvestoba odjemalcev., psihologija, tržni segmenti, ekološko kmetijstvo, ekološki izdelki, nakupno vedenje, ekološke oznake, digitalni mediji, spletna prodajalna, segmentiranje, Čas za kavo., statusna potrošnja, H&M, turizem, primerjava zadovoljstva, raziskava zadovoljstva odjemalcev, turistične storitve, turistična destinacija Rogla-Zreče, vpliv na odjemalca, prikrito oglaševanje, sodobni mediji, nostalgija., načrt, podjetje Bonatura, zavzetost zaposlenih, zadovoljstvo zaposlenih z delom, s. p., splet, trgovina na drobno, Skyhill, odnosi z javnostjo, nakupno odločanje, vpliv na nakup., kmetijski izdelki., lokalne kolektivne blagovne znamke, kolektivne blagovne znamke, zeleni izdelki, okolju prijazno, podjetje Novatel, trgovec na drobno, korporativna blagovna znamka, lokalni izdelki, faktorska analiza, Facebook, digitalni marketing., organizacija., podjetje X., e-poslovanje, zadovoljstvo z e-bančnimi storitvami, kakovost e-bančnih storitev, e-bančništvo, analiza marketinškega komuniciranja, digitalno marketinško komuniciranje, zaupanje, zvestoba, nakupno odločanje., stališče, čustveni odziv., vplivnež, program marketinškega
komuniciranja, BSH Bosch und Siemens
Hausgeräte, država porekla izdelka, etnocentrizem, dejavniki zadovoljstva, proces marketinškega komuniciranja, podjetje Časnik Večer d.o.o, motivacijski dejavniki, sporno oglaševanje, družinsko podjetje, sporne vsebine, etičnost oglaševanja, notranji marketing |