| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Polona Tominc

Vseh ključnih besed je 116, ki se skupaj pojavijo 132 krat.
11 ključnih besed (9.48 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 27 krat (20.45 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
5x18.52%žensko podjetništvo
4x14.81%podjetništvo
2x7.41%zaznana enostavnost uporabe, podjetništvo v Sloveniji, model TAM, Podjetništvo, študentje, zaznana uporabnost, razlike med spoloma, kvantitativne oz. statistične metode, družinsko podjetje
1xobsesivna strast do dela, Impol, korelacija., harmonična strast do dela, strast do dela, večstranski pobot, generacija Y, prevzem, kmetijstvo, družinsko podjetništvo, dopolnilna dejavnost na kmetiji, samozaposlitev, podeželje, značilnosti ženskega podjetništva, ovire pri ženskem podjetništvu, nasledstvo, likvidnost, odnosi, družina, spodbujanje ženskega podjetništva., plačilna nedisciplina, dualističen model strasti do dela, tipi anketnih vprašanj, kakovost anketnih vprašanj, delodajalec, delavec, stroški dela, povračila stroškov dela, oblika anketnih vprašanj, načini zbiranja podatkov, dejavniki ženskega podjetništva, primerjava ženskega podjetništva med Slovenijo in Iranom, spletno orodje., spletni vprašalnik, spletno anketiranje, spletna anketa, plače, spodbude ženskemu podjetništvu, uspešno soočanje z krizo., podjetniška aktivnost, neuspešno soočanje z krizo, likvidacija, Propad podjetja, stečaj, podjetnik, GEM, ovire pri vključevanju v podjetništvo, vloga žensk na vodilnih položajih, razlike med podjetnicami in podjetniki, statistična analiza, lastnosti podjetnikov, ravnovesje med poslovnim in privatnim življenjem., Globalni podjetniški monitor, tržna rast podjetja, tržna diverzifikacija, gospodarska tranzicija, pogoji zaposlovanja, možnost zaposlitve, netradicionalni tuji trgi, hitro razvijajoče se države, moč odnosa, namera k zamenjavi, poštenost cene, izvozna uspešnost, industrija 4.0, pomen računovodje, računovodja, kombinirano izvajanje nalog računovodstva, hitro rastoče podjetje, zunanje izvajanje nalog računovodstva, lastno izvajanje nalog računovodstva, nedružinsko podjetje, podjetniška naravnanost, neotipljivi kapital, modeliranje s strukturnimi enačbami, finančna uspešnost, finančne prepreke, finančni viri, vedenje uporabnika, podjetništvo mladih, spodbude podjetništvu, podjetništvo na Madžarskem, pomanjkanje podjetniškega znanja, finančne težave, ovire podjetnika, podjetniška aktivnost, razlogi za prenehanje poslovanja, Rusija, devizni trg, valutne operacije, valuta, mlad podjetnik, tekoče in realne cene, značilnosti podjetništva v Sloveniji, razlike med podjetniki in podjetnicami, ovire, finančna sredstva, ustanovitev podjetja, žensko podjetništvo v Šaleški dolini, statistični programi, indeks realne cene, deflacija, gradbeništvo, statistični programi  , motivi
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici