| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Suzana Žilič Fišer

Vseh ključnih besed je 174, ki se skupaj pojavijo 205 krat.
17 ključnih besed (9.77 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 48 krat (23.41 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x14.58%množični mediji
5x10.42%mediji, javna televizija
4x8.33%televizija
3x6.25%radio
2x4.17%migracije, oglaševanje, odnosi z javnostmi, komunikacija, komuniciranje, občinstvo, novinarstvo, šport, komercialna televizija, nasilje, informativna oddaja, javni interes
1xjutranji program, predstavitev problematike, televizijska oddaja, javna postaja, zasebna postaja, razvedrilna oddaja, starševska mediacija, vpliv, otroci, primerjava, osrednji dnevnik, javni servis, oddaja Moja Slovenija, Bosna in Hercegovina, nacionalna televizija, študentski klub, dnevnoinformativna oddaja, športna poročila, gledanost, voda Juliana., načini komuniciranja, pravica do izražanja, blagovna znamka, potrošnik, informacije, politika, politična participacija, e-demokracija, e-participacija, starši, organizacija, lastništvo, komunikacijski načrt, migrant, četrta veja oblasti, ozaveščanje, novinarsko delo, viri informacij, kredibilni viri, deležniki, okoljska problematika, management, družbena odgovornost, komunikacijska strategija, splet, trženje, programska shema, informativni program, regionalni prispevki., mladostniki, RTV Slovenija, medijski žanri, spletno novinarstvo, multimedijsko novinarstvo, konvergenca, kultura, javnosti, uspeh, monetizacija, vsebina, kakovost, YouTube, pravica do informacije, svoboda govora, svoboda izražanja, Charlie Hebdo, stereotip, moški spol, prikrito oglaševanje, spolnost, spolni namigi, subliminalna manipulacija, prikrita sporočila, spolne vloge, oglas, tiskani oglasi, medijska svoboda, reprezentacija, časopis, Večer, Slovenske novice, Donald Trump, Hillary Clinton, neverbalna komunikacija, volitve, predsedniška debata, sirski begunci, begunska kriza, spletno tržno komuniciranje, kanali spletne komunikacije, socialna omrežja, učinkovita spletna komunikacija, zakonodaja, kritična diskurzivna analiza, analiza medijskega poročanja, filmi, Kočevska, lokalni mediji, produkcija, javni nastop, televizijski tim, jutranja oddaja, primerjalna analiza, medijsko poročanje, radijski govor, osebnosti slovenskega radia, distribucija, Radio Slovenija, družbeno odgovorno podjetje, komunikacijska akcija, okolje, Radio City., Miha Šalehar, Drugi program Radia Slovenija, Val 202, Spetek, pravna ureditev, rusija, feminizacija, segregacija, ženska, sirijska državljanska vojna, Sirija, televizijski formati, televizijski žanri, prime time oddaje, delovno mesto, novi, konsonanca, medijske zvrsti, športno novinarstvo, kognitivna disonanca, videoigre, evropske, institucije, ideologija, razvedrilni program, poslušanost, Disney, risanke, narodna manjšina, student organisation, analysis, komunikacije, public relations, strategic communication, etnične skupine, avtohtona slovenska manjšina v Avstriji, Televizija Celje, mladi, mladinski program, televizijske novice, televizijske oddaje, madžarska narodna manjšina v Sloveniji, pravice, manjšinski mediji, pravica do zasebnosti
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici