| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Suzana Žilič Fišer

Vseh ključnih besed je 177, ki se skupaj pojavijo 207 krat.
16 ključnih besed (9.04 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 46 krat (22.22 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x15.22%množični mediji
5x10.87%javna televizija, mediji
4x8.7%televizija
3x6.52%radio
2x4.35%novinarstvo, komunikacija, informativna oddaja, migracije, odnosi z javnostmi, oglaševanje, komuniciranje, javni interes, komercialna televizija, občinstvo, šport
1xprimerjava, zasebna postaja, televizijska oddaja, vpliv, predstavitev problematike, starševska mediacija, osrednji dnevnik, migrant, Bosna in Hercegovina, razvedrilna oddaja, javni servis, nacionalna televizija, javna postaja, jutranji program, oddaja Moja Slovenija, organizacija, načini komuniciranja, voda Juliana., dnevnoinformativna oddaja, potrošnik, blagovna znamka, pravica do zasebnosti, pravica do informacije, pravica do izražanja, športna poročila, gledanost, študentski klub, politična participacija, e-demokracija, otroci, komunikacijski načrt, informacije, politika, lastništvo, e-participacija, Charlie Hebdo, novinarsko delo, viri informacij, kredibilni viri, splet, ozaveščanje, deležniki, družbena odgovornost, komunikacijska strategija, okoljska problematika, trženje, spletno novinarstvo, informativni program, regionalni prispevki., nasilje, mladostniki, programska shema, RTV Slovenija, multimedijsko novinarstvo, konvergenca, medijski žanri, management, kultura, uspeh, monetizacija, vsebina, kakovost, YouTube, četrta veja oblasti, medijska svoboda, svoboda govora, svoboda izražanja, stereotip, moški spol, prikrito oglaševanje, spolnost, spolni namigi, javnosti, subliminalna manipulacija, prikrita sporočila, spolne vloge, oglas, tiskani oglasi, starši, reprezentacija, predsedniška debata, Hillary Clinton, Donald Trump, časopis, volitve, neverbalna komunikacija, okolje, lokalni mediji, Kočevska, Večer, Slovenske novice, zakonodaja, učinkovita spletna komunikacija, spletno tržno komuniciranje, filmi, analiza medijskega poročanja, sirski begunci, begunska kriza, kritična diskurzivna analiza, komunikacijska akcija, družbeno odgovorno podjetje, osebnosti slovenskega radia, primerjalna analiza, jutranja oddaja, radijski govor, spremembe, družbeni mediji, pandemija covid, vpliv pandemije, produkcija, javni nastop, Spetek, Miha Šalehar, Radio City., Val 202, Drugi program Radia Slovenija, televizijski tim, distribucija, Radio Slovenija, kanali spletne komunikacije, socialna omrežja, Sirija, sirijska državljanska vojna, feminizacija, segregacija, prime time oddaje, televizijski žanri, poslušanost, razvedrilni program, televizijski formati, ženska, delovno mesto, kognitivna disonanca, konsonanca, medijske zvrsti, tradicionalni mediji, ideologija, novi, evropske, institucije, mladinski program, mladi, analysis, student organisation, Disney, strategic communication, public relations, pravna ureditev, rusija, komunikacije, risanke, narodna manjšina, televizijske oddaje, televizijske novice, Televizija Celje, manjšinski mediji, pravice, etnične skupine, avtohtona slovenska manjšina v Avstriji, madžarska narodna manjšina v Sloveniji, športno novinarstvo
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici