| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Statistics of DKUM

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Suzana Žilič Fišer

Together there are 195 keywords, that are appearing 228 times.
17 of them (8.72 % of all) appear more than once, together appearing 50 times (21.93 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
7x14%množični mediji
5x10%javna televizija, mediji
4x8%televizija
3x6%radio, novinarstvo, informativna oddaja
2x4%šport, komunikacija, javni interes, odnosi z javnostmi, razvedrilna oddaja, oglaševanje, komuniciranje, občinstvo, komercialna televizija, migracije
1xe-participacija, komunikacijski načrt, e-demokracija, študentski klub, politična participacija, migrant, organizacija, jutranji program, oddaja Moja Slovenija, Bosna in Hercegovina, osrednji dnevnik, javni servis, nacionalna televizija, televizijska oddaja, zasebna postaja, javna postaja, predstavitev problematike, dnevnoinformativna oddaja, medijske zvrsti, športno novinarstvo, pravica do zasebnosti, pravica do informacije, konsonanca, kognitivna disonanca, institucije, ideologija, reprezentacija, pravica do izražanja, blagovna znamka, gledanost, informacije, politika, športna poročila, primerjava, potrošnik, načini komuniciranja, voda Juliana., lastništvo, medijska svoboda, ozaveščanje, novinarsko delo, viri informacij, kredibilni viri, deležniki, okoljska problematika, kultura, management, družbena odgovornost, komunikacijska strategija, splet, trženje, informativni program, regionalni prispevki., nasilje, mladostniki, programska shema, RTV Slovenija, spletno novinarstvo, multimedijsko novinarstvo, konvergenca, medijski žanri, javnosti, spolni namigi, Charlie Hebdo, četrta veja oblasti, YouTube, uspeh, svoboda izražanja, svoboda govora, vpliv, otroci, starši, evropske, monetizacija, vsebina, prikrita sporočila, subliminalna manipulacija, prikrito oglaševanje, spolnost, tiskani oglasi, oglas, kakovost, stereotip, moški spol, spolne vloge, starševska mediacija, sirijska državljanska vojna, distribucija, Radio Slovenija, Drugi program Radia Slovenija, Val 202, televizijski tim, javni nastop, osebnosti slovenskega radia, primerjalna analiza, jutranja oddaja, produkcija, Spetek, Miha Šalehar, Kočevska, neverbalna komunikacija, volitve, predsedniška debata, lokalni mediji, okolje, Radio City., družbeno odgovorno podjetje, komunikacijska akcija, radijski govor, spremembe, viralnost, vplivneži, moralne dileme, resnica, potovanja, Instagram, vplivnež, nakupne odločitve, družbeno omrežje, vplivnostni marketing, medijska etika, Televizijski voditelj, tradicionalni mediji, družbeni mediji, pandemija covid, vpliv pandemije, upravljanje., finančni modeli, Odmevi, Moja Slovenija, javni RTV servis, Hillary Clinton, Donald Trump, televizijske novice, Televizija Celje, mladi, mladinski program, televizijske oddaje, manjšinski mediji, etnične skupine, avtohtona slovenska manjšina v Avstriji, madžarska narodna manjšina v Sloveniji, pravice, poslušanost, razvedrilni program, feminizacija, segregacija, ženska, delovno mesto, TikTok, Sirija, televizijski formati, televizijski žanri, prime time oddaje, narodna manjšina, risanke, analiza medijskega poročanja, filmi, zakonodaja, učinkovita spletna komunikacija, kritična diskurzivna analiza, begunska kriza, časopis, Večer, Slovenske novice, sirski begunci, spletno tržno komuniciranje, kanali spletne komunikacije, strategic communication, analysis, student organisation, Disney, public relations, komunikacije, socialna omrežja, pravna ureditev, rusija, novi
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica