| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Vojko Potočan

Vseh ključnih besed je 464, ki se skupaj pojavijo 609 krat.
57 ključnih besed (12.28 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 202 krat (33.17 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
13x6.44%organizacija
10x4.95%etika
9x4.46%vodenje, organizacijska kultura, poslovna etika
8x3.96%management
7x3.47%zaposleni
5x2.48%etični kodeks, reševanje konfliktov, poslovni procesi, podjetje, etične dileme
4x1.98%inovativnost, motivacija, komunikacija
3x1.49%zaposlovanje, tipologije organizacijske kulture, kakovost, komuniciranje, organizacijska klima, vrednote, konflikti, globalizacija, diskriminacija, Slovenija, spremembe, morala, management sprememb, management konfliktov, konflikt, Organizacijska kultura
2x0.99%uvedba, vpliv organizacijske kulture, organizacijske vrednote, korupcija, učinkovitost, Management, etično odločanje, Poslovna etika, neenakost, oglaševanje, enakopravnost, kultura, stili vodenja, Etika, prenova procesov, vzroki konfliktov, stil vodenja, proizvodnja, izboljšanje, inovacije, etika managementa, Poslovni procesi, ženske revije, javna uprava, financiranje, gostinski obrat
1xdinamični model managementa sprememb, vitka proizvodnja, upravna enota, vitka organizacija, odpor do sprememb, državna uprava, spreminjanje organizacije, Uravnotežen sistem kazal-nikov., javne finance, javno naročanje, Javna uprava, organizacijske strukture, življenjski cikel izdelka, antipiratske organizacije, zabavne industrije, spletno piratstvo, vseživljenjsko učenje., kraja intelektualne lastnine., mednarodna kultura, MANAGAMENT, etični kodeks., etični standardi, učeče se okolje, izobraževanje in usposabljanje, etika posameznika, neetična ravnanja, etično vedenje, korupcijski posli, Izdelek, trg, programi za razvoj mladih, poslovno vključevanje študentov in diplomantov, inovacija, etična načela, model CAF, odličnost, management v gostinstvu, uspešnost, prenova, izboljšave, marketing, kontroling, vzroki za konflikte, nasprotja med interesi, etičnost, etika poslovnja, zadovoljstvo zaposlenih, proces, Vodenje, tipologija po Dealu in Kennedyju, Upravna enota Hrastnik., tipologija po Ansoffu, tipologija po Handyju, tipologija po Cameron-Quinnu, dejavniki kulture in klime, značilnosti organizacijske kulture, reševanje krize, preprečevanje krize., vzroki za nastanek krize, poslovna kriza, vrste organizacijske klime., načini za reševanje konfliktov, odprtost vodstva za pogovore o konfliktih, modeli planiranja, planiranje materialnih potreb, Planiranje proizvodnje, Samo preverba besedila., stalne izboljšave, planiranje potreb po kapacitetah, ozka grla, dinamični model planiranja proizvodnje, razvoj modela planiranja., ključne operacije, sploščene kosovnice, terminsko planiranje, VODENJE, upravne enote, Vrednote, managerji, delovni čas, organizacija dela, posledice konfliktov., model vodenja, sistem kakovosti, posledice konfliktov, model odličnosti, intervju, zaznavanje konfliktov, IFS (International Featured Standard), Spremembe, ustvarjalnost, bioplin, zemeljski plin, obnovljivi viri energije, vloga komuniciranja pri vodenju., kakovost dela v zdravstvu, električna energija, ekonomski odnosi, informacije, pripadnost podjetju, participativni management, delavsko soupravljanje, izzivi managementa., management zdravstvenih organizacij, izhodišča za obravnavo komuniciranja., dualni trgi, elementi organizacijske kulture, medijski trendi, ekonomika medijev, integrirano uredništvo, modeli organizacijske kulture, model McKinsey 7-S, ključi za uspešno komunikacijo, oblike komuniciranja, komunikacija v podjetju, merilni instrument OCAI, model Cameron Quinn, kadrovske službe, sindikati, organizational commitment, Fortune 100 companies, organizational effectiveness, business performance, model of organizational values, poslovna morala, kodeksi, ocenjevanje organizacijske kulture, proces socializacije., ustvarjanje ohranjanje in spreminjanje organizacijske kulture, zavarovalnice, zavarovalništvo, balanced values, organizational values, nacionalna kultura, Makedonija, Mednarodno okolje, vodstvo, svet delavcev, besedno, pisno in neverbalno komuniciranje., strategije pogajanj., etičnost procesa pogajanj, pogajalski proces, pogajanja, diverzifikacija, medijska podjetja, management globalnega podjetja, etika v globalnem podjetju, globalno podjetje, fleksibilnost, start up, organizacijska komunikacija, OCAI., funkcije managementa, vrste komuniciranja, sprememba organizacijske kulture., tipologija organizacijske kulture, inovativno vedenje, preprečevanje konfliktov, obvladovanje konfliktov, Thomson Reuters 100 inovativnih podjetij, celovito sistemsko razmišljanje, adaptirano sprejete vrednote, SKUPINA, VODJA(LIDER), invencijsko-inovacijski management, zaupanje, regresija, korelacija, OTI, OCAQ, orodja internega komuniciranja, interno komuniciranje., Mercator, Merkur in Fructal)., Pivovarna Union, izbrani managerski prevzemi v Sloveniji (Pivovarna Laško, etika in poslovna etika, razvoj in uvajanje izdelkov, poslovni načrt, etičnost oglaševanja, Slovenski oglaševalski kodeks, davčne olajšave., projekt, krio komora, uspešnost prevzema, prijazni in sovražni prevzem, internacionalizacija poslovanja, mednarodno poslovanje, internacionalizacija, okolje podjetja, vloga etike, proces internacionalizacije, organizacija vstopa na tuji trg, prevzem podjetij, komuniciranje., način izboljšanja odnosov in konfliktov, Odnosi med zaposlenimi, MLM, moralna načela, konkurenčna prednost., organizacija izrednega prevoza, strategija podjetja, poslovna uspešnost, prodaja., spremstvo, promet, maloprodaja, dovoljenja, izredni prevoz, cestna infrastruktura, nabava, COVID-19, gibalna aktivnost, promocija zdravja na delovnem mestu, absentizem, zelena kultura., zeleni management, zdravje zaposlenih, biopsihosocialni model., sponzorstva v športnih društvih., management v športu, management športnih društev, Športna društva, modeli maloprodaje, mreženje, zavod, prostovoljstvo, ustanova, društvo, nevladne organizacije, družbeni interes, dobrodelnost, odprema., skladiščenje, sprejem, skladiščno poslovanje, neprofitne organizacije, tipologija Camerona in Quinn., proces razvijanja znanja, informacijska učna središča, management znanja, moč organizacijske kulture, oskrbovalna veriga., inovacijska kultura, vrednote zaposlenih, McKinseyjev 7S model, instrument OCAI, tipologije organizacijskih kultur, zakoni., trajnostni razvoj, zelena organizacija, Umetna inteligenca, Poslovna odločanja, Henkel d. o. o., ravnovesje med delom in zasebnim življenjem, raznolikost, Transparentnost, Družbena odgovornost., SLOADO, WADA, doping kontrola, Doping, karierni razvoj, generacijske kohorte, model financiranja, analiza društva, dodatne možnosti, športni management, športne organizacije, neprofitne športne organizacije, sponzorstva, generacijska teorija, generacija Z, delovne vrednote, donacije, denar, Digitalizacija, priprave na tekmovanja, Judo zveza Slovenije, judo, kakovost v športu, Management športa, položaj žensk, sodobna družba, delovno mesto, spol, manager, Konflikti, organizacija konferenc, organizacija porok, trajnost, trajnostno poslovanje, programske rešitve., prodaja, prenova poslovanja, hitra moda, trajnostna poročila, privatni dogodek, poslovni dogodek, management dogodkov, Japonska, management proizvodnje, Industrija 4.0, zunanje izvajanje aktivnosti, offshoring, management oskrbovalnih verig, dobavitelji energentov, partnerski odnosi, raziskava podjetij, študije primerov, moderna podjetja, usposabljanje, mladi, kadrovska služba/strokovnjaki, plinska kriza, Evropa, posledice, obravnava, poslovanje, Kompas., Pivovarna Laško Union, protiukrepi, etika organizacije, organiziranost, trg energentov, organizacijsko vedenje, osebne vrednote, kapitalizem, družbena odgovornost., prodaja vozovnic, socialni mediji, Slovenske železnice, situacijsko vodenje, vodja, notranja komunikacija, zunanja komunikacija, kakovost storitev., mobilna telefonija, storitve, management., ISO standardi, sistem HACCP, planiranje, optimizacija, neetično ravnanje, zakonodaja s področja oglaševanja, etika oglaševanja, management poslovnih procesov, informatizacija poslovnih procesov, operativna tveganja, catering podjetje, upravljanje tveganj v oskrbni verigi, tveganja v poslovanju, Slovenska turistična organizacija, Mlekarna Celeia, spletna trgovina, dostava paketov, motivacija zaposlenih, transferi, nogomet, uporabniška izkušnja, avtomatizacija, visokošolsko izobraževanje, odzivanje na konflikte, medosebni odnosi, avtomat za sprejem in dostavo pošiljk., nogometna etika, športna etika, izboljšanje poslovnega procesa, revidiranje, reševanje konflikta s pomočjo komunikacije., konflikt med delovnimi skupinami, avtomobilska industrija, družbena odgovornost, okoljska odgovornost, življenski cikel, teorije vodenja, malo podjetje, ekonomska odgovornost, globalizacija trga visokošolskega izobraževanja, poslovno izobraževanje, delovno okolje, zadovoljstvo pri delu, motivacijski dejavniki, Sončni studio Laguna., Ptica Fantazija d.o.o., menedžment, lastnosti vodij, certifikat Družini prijazno podjetje, družini prijazno poslovanje, TBP d.d., temperament, klasifikacije, razvoj, vedenje managerjev, razvoj managerjev, trg poslovnega izobraževanja v tranzicijskih državah, družbena odgovornost poslovnih šol, tržna naravnanost poslovnih šol, nevrolingvistično programiranje., ženske na vodilnih položajih, vedenje zaposlenih, rešitve menedžerk, ovire pri napredovanju ženskih menedžerk, ženski in moški stil vodenja, vloga organizacijske kulture
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici