| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Matjaž Duh

Vseh ključnih besed je 151, ki se skupaj pojavijo 230 krat.
24 ključnih besed (15.89 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 103 krat (44.78 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
13x12.62%grafično oblikovanje
12x11.65%logotip, celostna grafična podoba
9x8.74%vizualna komunikacija
5x4.85%likovna umetnost
4x3.88%likovni razvoj, likovna ustvarjalnost, osnovna šola, likovna apreciacija, tipografija
3x2.91%blagovna znamka, spletna stran, priročnik celostne grafične podobe, likovno vrednotenje
2x1.94%CGP, informacijska grafika, vizualne komunikacije, oblikovni razvoj, znamčenje, simbol, embalaža, ustvarjalnost, barva, reprodukcije umetniških del
1xpouk likovne umetnosti, odnos do motiva, berljivost, likovni motiv., učni načrt, likovni pouk, odnos do likovnega motiva, pomen, kultura, splet, črkovna vrsta, vizualna podoba embalaže, identiteta podjetja, ustanovitelj kolonije, mentor, osebnostni razvoj, likovna kolonija, vloga likovne kolonije na razvoj otroka, vzgojitelj/spremljevalec., dizajn, Koroška likovna kolonija mladih Vuzenica, oblikovanje embalaže, likovno-oblikovni razvoj, mesta, sodobni mediji, grafično oblikovanje, gradniki, postopek upodobitve, človeška figura, individualen likovni izraz, slikanje, likovni razvoj otrok, vrednotenje pri pouku likovne umetnosti, otroška ustvarjalnost, Ključne besede: likovna umetnost, Likovna vzgoja v šoli, muzejska pedagogika, otroci s posebnimi potrebami, prilagoditve, razredni pouk, reinterpretacija likovnega dela, vpliv galerije, izvenšolske dejavnosti v galeriji, Jože Tisnikar, pouk likovne umetnosti v osnovni šoli, likovno-apreciativne sposobnosti, Hrvaška, optično tematski razvoj, ustvarjalni razvoj, tisk, katalog, likovni motiv, vizualno komuniciranje, risanje človeške figure., percepcija, e-gradivo, interaktivna tabla, likovno-ustvarjalne sposobnosti, spletna aplikacija, e-izobraževanje, recepcija, informacijsko-komunikacijska tehnologija, evropski šolski sistemi, šola, kip, kiparske tehnike, kiparstvo, likovno izrazne sposobnosti, informacijsko oblikovanje, tiskani mediji, kiparske naloge, glina, likovna kompozicija, elektronska oblika, zaznavanje, oglasno sporočilo, tržna znamka, proces identifikacije, življenjepis, preznamčenje., sistem signalizacije, razredna stopnja, signaletika, likovni talent, evidentiranje likovno nadarjenih učencev, značilnosti likovno nadarjenih učencev, ustvarjalni nivo, razred, Celostna grafična podoba, sprememba vizualne podobe, FontLab Studio, stili, črke, znaki, interaktivnost, pravila tipografskega oblikovanja., stari starši, Likovna umetnost, starši, likovna nadarjenost, umetnostna vzgoja, vrtec, specifične didaktične metode, metoda estetskega transfera, likovni napredek, razlike med spoloma, učni napredek, spoznavni razvoj, načrtovanje in priprava pouka, pozitivna komunikacija, predšolsko varstvo, 1. vzgojno-izobraževalno obdobje, mediji/tehnologija, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, vizualna podoba, proces nastanka, zgodovina, oblikovalska načela, motivacija., gestalt, nakupna odločitev, likovni pojmi, otroci, dizajniranje, logo ali logotip, vizualna identiteta, Slovenija
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici