| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mateja Pšunder

Vseh ključnih besed je 125, ki se skupaj pojavijo 141 krat.
10 ključnih besed (8 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 26 krat (18.44 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x15.38%osnovna šola
3x11.54%učitelji, učitelj, šola, učenec
2x7.69%dijak, učenci, kompetence, mladostnik, pouk
1xmotivacija učiteljev, zadovoljstvo in pripadnost učiteljev, medkulturnost, ravnatelj, narodno mešana območja, migracije, priseljenci, vodenje, razred, humor, medkulturne kompetence, multikulturnost, psihoaktivne snovi, učna uspešnost, strpnost, poklicna orientacija, predsodki., družba, tekmovalnost, karierna orientacija, dvojezično šolstvo, vključenost staršev v šolanje otrok, družina, poklic, srednja šola, sodelovanje, pristopi, veščine, mehke veščine, medkulturni medvrstniški odnosi, šolanje otrok priseljencev, socialna sprejetost, Sodelovanje učiteljev in staršev, formalne/neformalne oblike sodelovanja, uspeh, športnik, disciplinske strategije., vzroki neprimernega vedenja, neprimerno vedenje, vrstniki otrok priseljencev, otroci priseljenci, sporazumevanje, mariborske srednje šole, komunikacija, poslušanje, usklajevanje šolskih in športnih obveznosti, lingvistični determinizem, uspešnost v šoli, dvojezičnost, jezikovne kompetence, športne obveznosti, socialno-ekonomski status, šolsko delo, dijaški dom, vrste domačih nalog, učni dosežki, domača naloga, redni oddelki vrtca, inkluzija, vzgojitelji in pomočniki vzgojiteljev, dejavniki učne uspešnosti, napotki za prakso., vzgoja, priročniki za vzgojo, digitalna pismenost., izobraževanje, domače naloge, informacijsko-komunikacijska tehnologija, otroci s posebnimi potrebami, zgodnja obravnava, odgovornost, samostojnost, vzgoja v družini, medvrstniško nasilje, počutje v šoli, socialni odnosi v šoli, intenzivno starševstvo, sodelovanje med šolo in starši, eAsistent, Lo.Polis, e-redovalnica, IKT, informatizacija, socialna opora, vzgojni stili, profesorji, izobraževalni nameni, študenti, študentke, uporabniki, Facebook, družabni nameni, socialni kapital, prostočasne aktivnosti, romski učenci, dijaki, prosti čas, fakulteta, učni uspeh., spletno socialno omrežje, umetnost, elektromagnetno sevanje, nasilje z mobilnimi telefoni, sredstvo povezovanja oz. izključevanja, statusni simbol, materinstvo, mobilni telefoni, preprečevanje in odpravljanje nasilja z mobilnimi telefoni, plesna vzgoja, ples, šport, plesno poučevanje, plesna pedagogika, plesni učitelj, pasivni in aktivni prosti čas
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici