| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Katja Košir

Vseh ključnih besed je 63, ki se skupaj pojavijo 67 krat.
3 ključnih besed (4.76 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 7 krat (10.45 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
3x42.86%učna zavzetost
2x28.57%zasvojenost s pametnim telefonom, strategije
1xUčne težave, šolska svetovalna služba, učenci, inkluzija, ki počasneje usvajajo znanje, izobraževanje na daljavo, pozno otroštvo, pomoč in podpora., svetovanje, uporaba elektronskih naprav, kakovost spanja mladostnikov, šolski svetovalni delavci, neželeno vedenje, vodenje razreda, dejavniki, Motnja v duševnem razvoju, učna samoregulacija, socialne veščine, trening socialnih veščin, evalvacija., socialni odnosi, učna uspešnost, motivi za uporabo pametnega telefona, Zaznana kultura napak, družine gibalno oviranih otrok, profesionalne učeče se skupnosti, delovni stres, Uporaba pametnega telefona, sekundarni travmatski stres, brezpogojno sprejemanje., posebnosti in izzivi, učenci z MAS, podpora, učitelji., kompetentnost, avtonomija, Socialno in čustveno učenje, čustvene zahteve., pomoč in podpora, oblike nasilnega vedenja, Izgorelost, socialno-čustvene veščine, odnosna kompetentnost, srednješolski učitelji, povezanost z okoljem, pogojna opora, vzgojitelj, viktimizacija, stiske otrok, vrtec, nasilno vedenje učencev nad učitelji, predšolsko obdobje, izvajanje medvrstniškega nasilja, etnična raznovrstnost oddelka, ustvarjalni gib, lažja motnja v duševnem razvoju, razredna klima, medvrstniški odnosi, socialno-emocionalni razvoj, Gibalno ovirani otroci in mladostniki
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici