1x | | KLJUČNE BESEDE: otroci, množična kultura, medijska pismenost, portfolio, opisno ocenjevanje, komunikacija, timsko delo., medijska vzgoja, elementarna stopnja, prvi tuj jezik, organizacija dela v podaljšanem bivanju, sodelovanje s starši v podaljšanem bivanju, formalne in neformalne oblike sodelovanja v podaljšanem bivanju, Ključne besede: podružnična osnovna šola – podružnica, dejavnosti podaljšanega bivanja, vloga očeta, stalno strokovno izpopolnjevanje, izobraževanje v evropskih državah., oče, očetovstvo, matična šola, vzgojno-izobraževalno delo, didaktični vidiki zgodnjega učenja tujega jezika, KLJUČNE BESEDE: razredni pouk, praktični primeri za poučevanje tujega jezika - nemščine, didaktične igre, zgodnje učenje tujega jezika, razredna interakcija, kombinirani pouk., učni pogovor, odgovori, učni predmeti, učiteljica, dvojezični pouk, Ključne besede: dvojezičnost, model ena oseba en jezik, učne priprave, didaktika, vzgojno-izobraževalni predmeti, socialna igra, e-gradiva, učenje na spletu., Ključne besede: učitelji razrednega pouka, socializacija, spoznavanje okolja, magistrska dela, spraševanje, strategija, opazovanje, diplomska dela, klasifikacija, pomen, osnovne šole, razredna stopnja, razgovor, metoda, e-izobraževanje, informatizacija šolstva, 6-letnik v šoli, Ključne besede: vzgojitelj predšolskih otrok, Šolska svetovalna služba, šolski svetovalni delavci, devetletka, vzgojiteljica, artikulacija učnega procesa, tim, timsko delo, osnovnošolski učitelji, načela za delo šolske svetovalne službe, učitelj razrednega pouka, oblike izobraževanj, KLJUČNE BESEDE:
osnovna šola, prvo in drugo triletje, informacijska družba, odraslost, vseživljenjsko učenje, načini sodelovanja, posvetovanje., izobraževanje odraslih, andragogika, značilnosti pouka, internet, osebnostni razvoj, kompetence, pričakovanja, vizija., avtonomija, profesionalec, alternativno ocenjevanje, avtentično ocenjevanje, učni načrt, katalog znanja, mentorstvo, pedagoška praksa, projektno učno delo, Ljutomer, priprave, učenci, predšolski otrok, likovna vzgoja, mentorjeva pojmovanja, študentova pojmovanja, reflektivno poučevanje, drugačne oblike ocenjevanja, ocenjevanje znanja, strokovna izobraževanja in usposabljanja, vpeljevanje izboljšav in dvig kakovosti vrtcev, Otroci s posebnimi potrebami, inkluzija, redni oddelki vrtcev, kompetence., talentirani, pedagog, svetovanje, didaktični pristopi, prilagoditve pouka., pedagoška obravnava, vključevanje otrok s posebnimi potrebami v redne osnovne šole, srednja šola, preverjanje znanja, starši otrok s posebnimi potrebami, evalvacija, inkluzija v vzgoji in izobraževanju, inkluzivni pedagogi, prilagoditve, nacionalni preizkusi znanja, drugo vzgojno-izobraževalno obdobje., elementi učne motivacije, motiviranje učencev, motivacijska
sredstva, motivacijske dejavnosti., teorije motivacije, izdelovanje izdelkov., odpadni material, ekologija, ločevanje odpadkov, nadarjeni, sodobna tehnologija, stresorji, povzročitelji stresa, posledice stresa, ukrepi za preprečevanje stresa, Stres, sodobno poučevanje, informacijsko-komunikacijska tehnologija, strokovna usposobljenost., interaktivna tabla, ustvarjalno preživljanje prostega časa, prehrana., pedagogika., tradicionalna šola, kvalitetna šola, teorija izbire, slovenščina, učna ura, Ključne besede: mediji, IKT, film v šoli, osnovne potrebe, celostno vedenje, komunikacija., samostojno učenje, sprostitvena dejavnost, prosti čas, odnos, vrtec, svet kakovosti., projektno delo, vzgojno-izobraževalni proces, Profesionalni razvoj |