1x | | izobraževanje na daljavo, KLJUČNE BESEDE
Študij na daljavo, informacijsko-komunikacijska tehnologija, uspeh/uspešnost, organizacijsko vzdušje
uspešnost podjetja
organizacijska kultura
management
zadovoljstvo, Kompetence, e-gradivo, Kompetentnost za vodenje, zastopnik na terenu oziroma komercialist, tehnični svetovalec, - dijaki
- spodbude
- zavore
- samopodoba
- učenje
- starši
- učitelji, Spletni karierni center, Kariera, ženske, manager, konkurenca, spodbujanje, recesija, motivatorji, • poslovno komuniciranje
• strokovno komuniciranje
• nebesedno komuniciranje
• govorica telesa, higieniki, varnost, nezadovoljstvo na delovnem mestu, Inovativna naravnanost
Trajnostni razvoj
Zavod za šport Kranj
Strategija
Mestna občina Kranj, računovodja, nasilje, fluktuacija, slabi medosebni odnosi, strpnost, sistemizacija dela, poslovna komunikacija, upravljanje, predstavitev, KLJUČNE BESEDE
stres, spoprijemanje s stresom, stresna reakcija, poslovni nastop, Rezultat, medsebojni odnosi, komuniciranje, Vprašalnik, Dom za ostarele, Primerjalna analiza, javne službe, vojno vodenje, - vodstvo., - zaposleni, delovni motivi, motivacija za učenje, ključne komptetence, teorija, - motivacijski dejavniki, - Motivacija, študentsko delo, prodajni proces, študnt, otrok, merjenje organizacijskega vzdušja, zadovoljstvo strank, SWOT analiza, turizem in gostinstvo, združenje, proces preobrazbe, študij v tujini, mobilnost študentov, praksa v tujini, turizem, plačilni sistem, model EFQM, individualna participacija, zaposljivost, brezposelnost, diplomati, stimulacija, samomotivacija, uspešnost poslovanja, osebna predstavitev, spodbuda ali stimulacija, študij, plačni model, kariera, kadrovski razgovor, kakovost študijskega procesa, merjenje kakovosti, karierni razgovor, delovna uspešnost, ocenjevanje delovne uspešnosti, dejavniki ocenjevanja, študentje, zaposlovanje, naročnik, lobist, psihologija osebnosti, struktura osebnosti, značilnosti osnovnih temperamentov, kreativnost učiteljev, management v izobraževanju, lobiranje, oglas, - klima
- konflikt
- javni sektor
- organizacija
- komunikacija, kupec, skupinsko delo, tandem, uspešnost, operater, učeča se organizacija, razvoj kadrov, delovna motivacija, kolektivna participacija, znanje, gazele, organizacijska klima, ugodnosti, nagrade, bolonjski proces, sistem vrednot, družinsko podjetje, poslovna strategija., oblike stresa, organizirana vadba, tek, sistemizacija., športnorekreativna dejavnost., - Organizacijsko vzdušje
- Organizacijska kultura
- Motivacija za delo
- Anketni vprašalnik, pedagoški proces, vrednotenje kakovosti pedagoškega dela, analiza delovnih mest, opis delovnih mest, elementi organizacijske kulture, zadovoljstvo pri delu, vrednote., - poslovno darilo
- poslovni odnosi
- obdarovalec
- obdarovanec, organizacijska struktura, KLJUČNE BESEDE
Poslovni procesi, enotni vprašalnik, delavec, dimenzije, povezane družbe, izobrazba, šole, - sistemizacija dela
- sistemizacija dela kot dokument
- sistemizacija dela kot proces
- plača
- efektivni delovni čas
- kompetence
- zahtevnost opravil, socialno obrobje, integracija., združitve in prevzemi, Ustvarjalnost, zahtevane kompetence., Spodbujanje, Skupinsko delo, gostinstvo, KLJUČNE BESEDE
- motivacija
- motivacijske teorije
- dejavniki uspešnega študija
- študentsko delo, izgorevanje na delovnem mestu, potrebe, - organizacijsko vzdušje
- organizacijska kultura
- osebnost
- organizacija
- zadovoljstvo, vključevanje, izobraževalni proces, učenje
motivacija
motivacija za študij
kakovost učiteljev
vrednote študentov, Delavec, ustvarjalno delo, delo, kakovost, nagrajevanje zaposlenih, kompetenčni profil ravnatelja osnovne šole, nagrajevanje., vprašalnik kompetenc, - Motivacija
- Motivacijske teorije
- Nagrajevanje
- Učinkovitost
- Poslovni rezultat, človeški viri, ustvarjalni proces, študijske/karierne vrednote, Fakulteta za organizacijske vede, dejavniki zadovoljstva pri delu, razvojni razgovor, • kakovost pedagoškega dela
• vrednotenje
• učni proces, izvori stresa, ključni dejavniki stresa pri delu novinarja., posledice stresa, karierni razvojni razgovor, (karierni) coaching, kompetence vodij, dimenzije organizacijskega vzdušja, zadovoljstvo zaposlenih., sistem razvoja kadrov, zavzetost, model kariernega razvoja, okolje, raziskava, • organizacijsko vzdušje
• dimenzije organizacijskega vzdušja
• motivacija
• zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki, stili vodenja, Medicinske sestre, vrednotenje dela, plačni sistem, elementi plačnega sistema, teorije vodenja, Zadovoljstvo zaposlenih, skrbništvo, cilji, skrbnik, varovanec, vzgoja, šola, Plača, jakost stresa, izgorevanje pri poklicih, povezava stresa in izgorevanja, postopki za obvladovanje izgorevanja, Vrednota, zaupanje v organizaciji, zaupanje, teorija izgorevanja, teorija stresa, ključne kompetence, - samopodoba
- predsednik uprave
- kreativnost
- vodenje
- vprašalnik o samopodobi, specifične kompetence, poslovodja, osebnostne lastnosti, ravnatelj, občutki turista, izdelki in storitve, medosebni odnosi, motivacijski modeli, učinkovitost in uspešnost pri delu, razlike, managerski položaji, spol, - izobrazba
- šole
- socialno obrobje
- otroci
- romske skupnosti
- motivacija, Študent, vzrok, podatek, hipoteza, predlog, Študij, Premagovanje stresa, dejavniki razlikovanja, slovenske managerke, - Sodobni študijski proces
- E- študij
- Dejavniki, Delovna uspešnost, ki vplivajo na obiskanost vaj in predavanj, zvestoba, odjemalec, marketing, Motivacijske teorije, • sistemizacija delovnih mest
• kompetence
• sistemizacijski list
• model kompetenc, Istovetenje s cilji, Strateški cilji, Osebnostna in strokovna rast, poslovno komuniciranje, zunanja podoba, poslovni bonton, skupinska dinamika. |